Toybaru AE86 EJ25

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 10:20

Разбери, че от 2 литра двигател без турбо 200 коня е среиозно постижение!

Тази кола има потенциал за развитие, а не примерно като товята Селика - каквото и да правиш пак тежи като танк.

Сега разбра ли, че ти с турбо на 2 литра двигател имаш само 40 коня повече от Субаруто и 215 кила повече, също така? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 05 Апр 2012 14:46

Japanese_fever написа:
andrian999999 написа:Джапи както каза май колегата МХ5 колата е мъртво родена 1400кг на 200к.с . а по повод тия 200к.с. има доста коли дето ще и скъсат гъза...
Ама ще й скъсат гъза:

- на писта
- на драг
- на дрифт
- на италианско
- на планинаско

Айде уточно се малко, ако може?
в всичко което си изброил колата с тези параметри няма да бъде даже в средата на класирането, единствено на дрифт има шанс за 2-ро място ( въпреки че МХ5 е с по-малка мощност със сигурност ще пред нея - най малкото пилота може да стане прав и да маха с двете ръце ако иска biggrin.gif )
относно 205 - колата е 1390кг - 255кс при 0.8бара като Тойота дават безопасно налягане до 1.2бара ( което при едни прости сметки и поглед върху това което хората правят в Англия дава около 335кс ) - та се получава едни 163кс срещу 240кс на тон
относно визията - смея да твърдя че ST205 е по-красивата от двете - има собствен стил и линии за разлика от Passat/Subaru/Hyundai мелеза
развитие - как точно ще го развиеш този атмосферен боксер, отделно за кутията не сме чули нищо още - а Субару се славят с едни хубави и здрави кутии, но до към 300коня
Селика-та си се пързаля добре и на асфалт просто си е скъпо удоволствие заради съединителя
Като цяло обаче няма база сравнение между двете коли - различни класове са.

200кс атмосферка за Субару може и да са върха на сладоледа, но преди 10 години Тойота са имали два двигателя с по-добри показатели - 2.0 210кс и 1.8 192кс wink.gif
Toyota Turbo

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 05 Апр 2012 14:53

в крайна сметка, на който му харесва да си я купува - просто рекламата беше доста преувеличена - като МакДоналдс гледаш по рекламите едни огромни сандвичи пък после ти бутат в ръцете едни смачкани подметки
Toyota Turbo

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 05 Апр 2012 17:30

eto i o6te edno mnenie po vypros. Az ne vzemam strana prosto davam link, sq da ne me napadnete i mene biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=_5x_Pd3f ... AAAAAAAHAA
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 05 Апр 2012 18:56

alex72bg написа:за кутията не сме чули нищо още
Кутията и диференциала доколко си спомням са от Lexus IS, защото Subaru скоро са нямали нямат RWD коли



MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 05 Апр 2012 19:23

alex72bg написа:а Субару се славят с едни хубави и здрави кутии, но до към 300коня
300 на колелата (което е доста повече на двигателя на full time AWD кола) и то за 5 скоростната кутия.
6 скоростната (на STI и т.н.) е значително по-здрава.

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 05 Апр 2012 22:18

Georgimitrovich написа:eto i o6te edno mnenie po vypros. Az ne vzemam strana prosto davam link, sq da ne me napadnete i mene biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=_5x_Pd3f ... AAAAAAAHAA
не става дума за нападане - такива мнения колкото искаш, но истината е някъде тук - http://www.youtube.com/watch?v=YAThpgaqL4A
ако някои може да намери класирането, ще има отговор на много въпроси
всичко друго е празни приказки
Toyota Turbo

Аватар
andrian999999
Мнения: 1513
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София

Мнение от andrian999999 » 05 Апр 2012 22:28

Japanese_fever написа:Разбери, че от 2 литра двигател без турбо 200 коня е среиозно постижение!

Тази кола има потенциал за развитие, а не примерно като товята Селика - каквото и да правиш пак тежи като танк.

Сега разбра ли, че ти с турбо на 2 литра двигател имаш само 40 коня повече от Субаруто и 215 кила повече, също така? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
спри да пушиш терва!!!
2.0 без турбо е серозно постижение през 2012 година
......

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
професионален мапер

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 22:55

alex72bg написа: 200кс атмосферка за Субару може и да са върха на сладоледа, но преди 10 години Тойота са имали два двигателя с по-добри показатели - 2.0 210кс и 1.8 192кс wink.gif
Purvo neznam za6to postavqsh Toyota vs Subaru, tui kato kolata realno e poru4ana/platena ot Toyota i Subaru samo sa a izpulnili v tehni4esko otnoshenie?

Koi sa tezi dvigateli gore, dai mi godovete im da gi pregledam?

Ina4e za protokola:

1ZZ-FE (1.8L, 140hp, 125.8 ft·lb, 1100 kg)
2ZZ-GE (1.8L, 190hp, 181N·m, 1100kg kg)

Nikude ne vijdam 2.0L, 210 hp?
Vtoriq dvigatel kakto znaem e dosta seriozen, no ot gledna to4ka na Celicata FWD i pulnata scrub kato balance ne move da pokaje potenciala si. Potenciala se vijda 4ak pri Lotus Elise - edna mnogo po-dobra kola ot Celica-ta.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 23:00

andrian999999 написа:
спри да пушиш терва!!!
Presmetni si konete, torque-a i tegloto na kolata i se primiri, 4e e murtvo rodena.

Edin 2 litra dvigatel ima svoq potencial i limit, ne moje da bude 2.0L 300 konq ili dori 250, bez turbo. razberi go tova. Daje tvoqta kola nqma tolkova kone.

Kakva e razlikata v edin dvigatel ot 90-te i edin ot 2012?
Shte ti podskaja samo ECU-to i eventualno dizaina na glavata. Vsi4ko drugo e 1:1.

Iskash s vsqka izminata godina dvigatelite da poka4vat moshtnostta si, pri ednakuv obem?
Tova da ne ti e Gilette Sensor - 1 noj4e ('95 god.), 2 ('98), 3 ('03), 4 (05), 5 ('08) noz4eta. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ima si nauka, fizika se kazva. Pointeresuvai se!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 23:04

alex72bg написа:истината е някъде тук - http://www.youtube.com/watch?v=YAThpgaqL4A
ако някои може да намери класирането, ще има отговор на много въпроси
всичко друго е празни приказки
Napulno sum suglasen.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 23:08

alex72bg написа:в крайна сметка, на който му харесва да си я купува - просто рекламата беше доста преувеличена...
A ne mislish li, 4e o4akvaniqta ti sa bili prekaleno golemi?

Na cenata na tazi kola ($25-30K) ne moje da si kupish dori BMW 323.
Sega osuznavash li edna ot razlikite?
Druga razlika BRZ shte e sposobna da vliza v zavoi s mnogo po-golqma skorost i neutralnost v povedenieto ot vsqko BMW, Celica, MR2, WRX, Golf, Civic i t.n.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

loser
Мнения: 70
Регистриран на: 05 Юли 2009 13:20
Местоположение: София

Мнение от loser » 05 Апр 2012 23:44

Моля дълбоко уважавания от някого (може би) Japanese. Спри да пишеш глупости бе човек!!!
Къде видя спорт в тази кола? 1400кг. 200к.с. от които до асфалта стигат сигурно не повече от 150. Това е поредното возило с големи претенции, и надута цена!
За справка 210к.с. е 15 годишния 3сге блек топ монтиран в Алтеца.
Поздрави

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 06 Апр 2012 00:05

Japanese_fever написа: Nikude ne vijdam 2.0L, 210 hp?
1ZZ не го броим

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_S_engine

3S-GE 1998 only 86.0 mm 86.0 mm 11.0:1 1,998 cc 150 kW (204 PS; 201 bhp) at 7,000 rpm 210 N·m (155 lb·ft) at 6,000 rpm Celica (ST202), MR2 (SW20)
3S-GE 1997–2005 86.0 mm 86.0 mm 11.5:1 1,998 cc 156 kW (212 PS; 209 bhp) at 7,500 rpm 220 N·m (162 lb·ft) Altezza, Caldina GT

работа отпреди 15 години (в смисъл че Субару нищо уникално не са създали) - имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа

а Субару си е Субару с различна концепция и начин на изпълнение, както е видно и от последното им творение, това че е платена от Тойота не я прави такава. Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ??? Те Хюндай сами си направиха спортно купе и то не-лошо - моторите 2.0т и V6 - Субару 2.0 атмосферка !

кутиите издържат 300 на колелета само в мечтите на собствениците им, като изключим въпросната 6-чка на СТИ

25-30К в САЩ може би - цената при нас със сигурност ще е доста по солена

От компания която е направила Супра, Селика ГТ, АЕ86 и още куп добри състезателни коли е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5. Развитието е нормално да е нагоре - като пример S13, 14, 15 -> R32, 33, 34 - R35 GTR това е развитие а не АЕ86, Селика, МР2, Супра и ФТ-86 ( след какви ли не проекти за предните модели - от страшни по страшни biggrin.gif )

а при положение че са правили и тези мотори, от това което изкараха съм без думи направо :
3S-GT (503E) 1987-199? 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 560 PS (412 kW; 552 bhp) at 8,500 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 5,500 rpm 87C, 88C, Eagle HF89, Eagle Mk III
3S-GT (503E) 1987–1989 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 680 PS (500 kW; 671 bhp) at 8,500 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 5,500 rpm 87C, 88C (Le Mans setup with CT26R turbocharger)
3S-GT (503E) 1995–1996 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 680 PS (500 kW; 671 bhp) at 8,500 rpm ? Supra GT JZA80 (Le Mans setup, Garrett turbocharger with 55.9 mm restrictor)
3S-GT (503E) 1997 86.0 mm 86.0 mm 7.0:1 1,998 cc 480 PS (353 kW; 473 bhp) at 6,800 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 4,500 rpm Supra GT JZA80 (JGTC setup with 45.3 mm restrictor)
Последно промяна от alex72bg на 06 Апр 2012 00:26, променено общо 1 път.
Toyota Turbo

photon
Мнения: 58
Регистриран на: 15 Ное 2011 18:38
Местоположение: Варна/Бургас

Мнение от photon » 06 Апр 2012 00:20

Celicata се е доказала като спортна кола, това не съм го видял да печели какъвто и да е било шампионат, а най-вероятно няма и да го видя.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта