Toyota Carina Project 3S-GE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от Vokil » 13 Окт 2015 23:28

Моторчето за празен ход има два кръстати болта като се разхлабят оборотите могат да се регулират в тесен диапазон.
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
rambisimos
Мнения: 53
Регистриран на: 05 Авг 2013 22:25
Местоположение: София

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от rambisimos » 12 Ное 2015 13:56

Опитахме се но не стана нищо с моторчето за рпазния ход. Понеже имах много слабо парно и бавно загряваше колата, решихме да сменим термостата. След като извадихме стария забелязахме, че пружинката която е вътре се беше откачила и затова термостата оставаше постоянно отворен. След смяната му с нов имам доста прилично парно и оборотите падат на 1000--1100 което е доста добре в сравнение с предния път на 1400-1500. drunk.gif

Аватар
rambisimos
Мнения: 53
Регистриран на: 05 Авг 2013 22:25
Местоположение: София

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от rambisimos » 25 Ное 2015 15:57

Колеги някой може ли да ми отговори на следния въпрос. Нормално ли е градско разходът да ми е 16 както газ така и бензин, с нормално каране... до 3500-4000 оборота. Не съм попадал в задръствания. По каталог го гледам, че минималното е 12 градско, което ме навежда на мисълта че в днешни условия трябва разхода да е към 14. Как мислите?

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от Akima » 25 Ное 2015 15:59

В кой град - попълни си профила по правилата!
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
rambisimos
Мнения: 53
Регистриран на: 05 Авг 2013 22:25
Местоположение: София

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от rambisimos » 25 Ное 2015 16:21

Оп пропуснал съм...мисля че сега е видимо. От София съм иначе.

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от Akima » 25 Ное 2015 16:24

Сега,ако кажеш и какво е ГИ-то и как е настроено и ще се ориентирам и аз. :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
rambisimos
Мнения: 53
Регистриран на: 05 Авг 2013 22:25
Местоположение: София

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от rambisimos » 27 Ное 2015 21:38

Ами газовата е MSM (http://msmgas.com/). 29литра е бутилката тя беше още преди на стария мотор не съм я купувал, но след като сложихме този дойде едно момче настрой нещата и каза че изпарителя работи идеално и захранва тези коне. Но как да кажа как е настроена като не разбирам нищо :(
Иначе има едни проблем и скоро трябва да му я карам пак да види какво може да направи. Значи като намалее газта, като останат по-малко литри... докато набира колата и след 4000 оборота минава на бензин, но всъщност има още газ. След това си "цъквам" копчето минавам на газ и колата продължава да работи на газ но я карам до 4000 оборота. И колкото повече намалява газта от толкова по-ниски обороти преминава на бензин. Всичко това ме навежда на мисълта, че всъщност бутилката не се изцежда докрай и затова ми дава такъв разход. :whistle:

Аватар
skydiver
Мнения: 646
Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
Местоположение: София
Автомобил: Rav4.2

Re: Toyota Carina Project 3S-GE

Мнение от skydiver » 29 Ное 2015 16:33

rambisimos написа:Ами газовата е MSM (http://msmgas.com/) Всичко това ме навежда на мисълта, че всъщност бутилката не се изцежда докрай и затова ми дава такъв разход. :whistle:
Превключването обратно към бензин става при изпълнение да определени условия - тук ,предполагам, става дума за понижено налягане в газовата рейка (след изпарителя).
Поради горното - бутилката никога не можеш да я "изцедиш"...
За да засечеш оптимално,когато предполагаш, че количеството газ намалява, започваш да караш по-умерено.
Накрая ще остане количество газ в бутилката, което ще е пренебрежимо малко , за да повлияе осезаемо на разхода.

Едит:
Относно настройката - ще е мноого трудно да преценим във форума , дали е настроена добре.
Трябва ти достъп до системат , за да споделиш какво се случва там.
Налягането - ясно.
Може би ако можеш да видиш нанесената корекция във времената на газ, това би ни насочило.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта