SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот Japanese_fever » 04 юни 2016 05:31

Браво момчета, много добре сте си изкарали! :thumbsup:
С какви гуми е стоковицата и колко коня е над бегачката?
Лорде от карането на бегачката най-ми хареса първата ти обиколка. После нещо се разсея.
СМБ-то добре я суче стоковицата.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот smb » 04 юни 2016 19:49

Japanese_fever написа:Браво момчета, много добре сте си изкарали! :thumbsup:
С какви гуми е стоковицата и колко коня е над бегачката?
Лорде от карането на бегачката най-ми хареса първата ти обиколка. После нещо се разсея.
СМБ-то добре я суче стоковицата.


Гуми (сток) - http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Turanza+EL400-02&partnum=145VR7EL40002&autoMake=Scion&autoYear=2013&autoModel=FR-S
Окачване: сток
не повече от 2-3 коня над бегачката

Потребителски аватар
Рошко
Мнения: 902
Регистриран: 09 ное 2008 14:41
Репутация: 58
Местоположение: Пловдив
Контакти:

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот Рошко » 04 юни 2016 21:21

smb написа:Източник не повече от 2-3 коня над бегачката

A каква е причинта бегачката да е с по-малко коне...? Spec 86 soft-a?
Изображение Toyota Auris HSD 2015 Facelift Powered by 豊田 佐吉 and 豊田喜一郎
Изображение

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот smb » 04 юни 2016 21:29

Рошко написа:
smb написа:Източник не повече от 2-3 коня над бегачката

A каква е причинта бегачката да е с по-малко коне...? Spec 86 soft-a?


Сток колата я карах с 70% етанол(Водка tooth.gif ) в горивото но пък изпускателната система е сток и има катализатор така че се изравняват горе-долу нещата.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот Japanese_fever » 04 юни 2016 22:49

A настройките на ECU-тата еднакви са?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот smb » 05 юни 2016 00:09

Japanese_fever написа:A настройките на ECU-тата еднакви са?


Не. Колите са достатъчно различни, че ако са с еднакъв tune ще се строшат. Например за 70% етанол трябва около 30% повече гориво и около 5 градуса повече предварение. Това са основните разлики но има и други по-маловажни. ФРС-а има допълнителни таблици и сензор за етанол според които си калкулира всичко сам.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот Japanese_fever » 05 юни 2016 00:23

Значи не било съвсем лесно превключването на етанол. Щот един в FR-S форума разправяше как ECU-то само се нагаждачо към етанола и не споменаваше други карти и сензори. Само обясняваше как се преминава от бензин на етанол. После всичко си били О.К., освен 30% по-високия разход, но и около 20 коня отгоре.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот smb » 05 юни 2016 02:25

Japanese_fever написа:Значи не било съвсем лесно превключването на етанол. Щот един в FR-S форума разправяше как ECU-то само се нагаждачо към етанола и не споменаваше други карти и сензори. Само обясняваше как се преминава от бензин на етанол. После всичко си били О.К., освен 30% по-високия разход, но и около 20 коня отгоре.


wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif


offtopic.gif
Незнам кво си чел, преминаването на етанол се състои само от сипване на етанол в резервоара.... единствено трябва ECU-то да ти е подготвено за това. Ако на сток ECU налееш етанол пак ще работи ама няма да е оптимално и паленето е малко трудно, пробвал съм....

Това което си чел е сигурно за хора които нямат сензор за етанол (flexfuel sensor), в този случай просто наливаш и след 5 минути флашваш с tune за E85. Отнема точно 3 минути цялата процедура по флашването. Незнам кое ти е сложно. А в моя случай мога да наливам каквото си искам в каквито си искам пропорции защото съм си направил софтуера да се оправя с допълнителния датчик който съм сложил. Аз лично не искам да карам на E85 без FlexFuel сензор защото съдържанието на етанол по бензиностанциите варира между 51 и 90% като количеството гориво което трябва да се впръсква за 51 и 90% се различава драстично (съответно 25% и 36% повече от колкото чист бензин).

Колкото до разхода.... да с 25-30% повече гори колата обаче разликата в цената е още по-голяма. Примерно 93 окатана(US) е $3.50/галон а E85 е под $1.90/галон. На дълъг път с Е85(70%) разхода ми е 25-26 mpg а на бензин 33-34mpg.

Ето ти малко линкове да се образоваш:
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=58506
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=53409
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=79338
https://www.delicioustuning.com/node/248

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот Japanese_fever » 06 юни 2016 06:29

Мерси много!
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот Japanese_fever » 15 юни 2016 06:33

Гледах пак видеото на smb-то и ми стана забавно как се надъха като го изпревари онзи синия Сцион (на 7-та минута) и той тръгна да го гони. Но го държеше много близо де. Добре, онази Мията колко коня е, че ви мина и двамата все едно сте спрели?!?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 280
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 28
Местоположение: София

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот skydiver » 15 юни 2016 11:26

Japanese_fever написа:Източник Добре, онази Мията колко коня е, че ви мина и двамата все едно сте спрели?!?

...май е и доста лекичка, не само мощна :whistle:
Toyota RAV4.2 1AZ-FE SOL edition
Nissan Primera GT х3

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот smb » 15 юни 2016 22:20

Миатата е с 2.5л двигател от някаква друга мазда, по-лека и не е с сток окачване като мен. На правите вървеше малко повече от нас и в завоите беше по-бърза. Аз с сток окачването не можех да го гоня, а другия scion малко го е страх да дава газ.

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот smb » 27 юни 2016 15:26

Направихме много добро състезание тоя уикенд :)

Стартирахме 57 коли заедно и стана голямо меле като настигнахме миатите..... В крайна сметка завърших 3-ти в класа и 1-ви из между Spec86 колите.

Около 9-тата минута една миата ме изхвърля от завоя и другата Spec86 кола ме настига и става добро състезание. Последните 6-7 обиколки гумите бяха тотално прегрели и свършили но ме закараха до финала :thumbsup: Иначе колата се представи блестящо, без никакви проблеми, само наливахме бензин.

Ето видео от състезанието:
https://www.youtube.com/watch?v=Q4UL6FipYtI

Изображение

Потребителски аватар
Рошко
Мнения: 902
Регистриран: 09 ное 2008 14:41
Репутация: 58
Местоположение: Пловдив
Контакти:

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот Рошко » 27 юни 2016 16:29

Супер! Много ви се кефя на ентусиазма! Продължавайте да раздавате пълна газ и да пускате клипчета, да плакнем и ние окото! punk.gif
Изображение Toyota Auris HSD 2015 Facelift Powered by 豊田 佐吉 and 豊田喜一郎
Изображение

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 280
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 28
Местоположение: София

SPEC 86 CUP - RaceCar Build

Мнениеот skydiver » 27 юни 2016 18:24

smb написа:Източник Иначе колата се представи блестящо, без никакви проблеми, само наливахме бензин.

Една сбъдната мечта повече punk.gif !
Toyota RAV4.2 1AZ-FE SOL edition
Nissan Primera GT х3


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта