SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Мнение от LordDigital » 08 Яну 2008 08:52

Работата е ясна ,явно нема кои да ми направи свестен 7MGTE така че преминавам към JZ блок ,1JZ-GTE които е DeStrok-eван 2JZ-GTE.

Понеже е продаван само в япония и за части са чака със месеци ,още преди да намеря мотора требе да си поръчам всички гарнитури ,seals ,etc. които ще ми трябват за лека козметична ревизия.

Ето какво се сещам за сега:

- 1JZ engine overhaul gasket set (All Gaskets , Front and Rear Main Seals included)
- 2JZ Water Pump
- 1JZ Thermostat
- 2JZ accessory belts
- 2JZ PCV Valve
- 1JZ Timing Belt
- 1JZ Timing Belt Tensioner (Trebe li da se smenq i Timing Belt Idler Pulley?)
Изображение


ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 08 Яну 2008 20:27

accessory belt-a triabva da e samo edin. vaprosa e ti dali shte imash A/C. samniava me da imat variant za bez A/C.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 08 Яну 2008 20:30

комплект болтове за двигателя
лагери основни и биелни
сегменти
биели и бутала нови си имаш?
status: за БАН

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 08 Яну 2008 20:36

boltove verno triabvat, osven ako ne e reshil da mine za shpilki.
na koe vikash sigmenti?
za kakvo mu e ostanaloto?(butala, shiiki, lageri)

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 08 Яну 2008 20:37

a samo da popitam - shto ne 2jz?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 08 Яну 2008 20:40

ALTEZZA написа:boltove verno triabvat, osven ako ne e reshil da mine za shpilki.
na koe vikash sigmenti?
za kakvo mu e ostanaloto?(butala, shiiki, lageri)
сегменти - piston rings, тва дето се слага по буталата smile.gif ми нали ще е яката работа, да не би да иска да използва втора ръка бутала и биели?
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 08 Яну 2008 21:29

Определено няма да ползвам Toyota болтове за главата. ARP от 2JZ стават без проблем.

Намерих ремък за без климатик.

За Маслената помпа не смея да я пипам ,освен ако не видя че имам проблеми с налягането (задължително ша изхвърля тъпите системи на JZ за следене на налягане и ша сложа адаптер да си ми показва уреда от 7М мотора).

По принцип мотора ще е от автомобил които е на около 100 000км (има видео на колата във движение преди да извадят мотора). Купувам го от JARCO които имат безупречна репутация ,на видео-то са чува как едното турбо стърже ,явно е прецакано (те и без тва са некакви Керамични изгъзляци които не стават за хора като мене които изкат якоо налягане). Освен това ако турбината е прецакана е доста вероятно да е причината поради която японеце я е къткал таз кола 15 години и изведнъж е решил да се отървава от нея.

Та взимам го със преебани турбини ,и заваряван картер ,но спазарих да ми дадат оше един 1JZ ShortBlock (само двигател) да имам за резерва.

Не смея да пипам нито лагери ,нито сегменти щото не ми е работа - ако нещо изчатка до 500-550 коня ша имам резервен блок wink.gif

Турбината ша бъде разбирасе Dual Ball Bearing Turbo GT35R ,колектори и всичко става от 2JZ ,няма нужда от Riseri. Като гледам ша е 0.82 на топлата част. Повече инфо като я доизмисля wink.gif

П.С. 2JZ не ми са занимава ,зашото ша требат още $800 за да ми направи някои специфичен Harness ,отделно поне $500 за разни адаптери като тоз за оборотомера ,стоиките за мотора и да не говорим ,че ша бъде аристо което ша изка още $400 за Rear Sump conversion - $1500 от воле и накрая якия чук и бои по FireWall-a за да го натикам .......... ааа не Мерси wacko.gif
Изображение

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 08 Яну 2008 22:20

bravo dano da se razvivat ne6tata bez problemi
mai ostavam sam sas moito 7mgte da vidim do kade 6te go dokaram

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 08 Яну 2008 23:10

az si misleh che 2jz i 1jz sa mnogo shodni kato 1e, 2e, 3e, 4e i 5e. Ama ako edinia swap e mnogo po lesen - razbiram
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 09 Яну 2008 08:25

razlikata e che 1JZ e bil postavian na Supra kato negovata, t.e. toi shte go vzeme s ECU i harness det direkno sa za negovata kola. ako vzeme 2JZ, te nai chesto idvat ot Toyota Aristo, saotvetno triabva da se prepravia Elektronika, Harness, a i kakto e spomenal i kartera, tai kat na Aristoto frame-a e razlichen i saotvetno i kartera e razpolojen v protivopolojnata strana na dvigatelia. inache naistina 1JZ i 2JZ sa super shodni, no sashto taka i moshnosta det mojesh da izkarash ot tiah e dosta shodna, do kolkoto znam ideiata mu e kam 500rwhp, za koeto 1JZ ne bi triabvalo da e problem

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 09 Яну 2008 11:15

Лорде, как ще стане напасването на JZ-то към сегашната ти скоростна кутия, ли ще вземеш двигателя барабар с трансмисията?

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 09 Яну 2008 15:46

^ +1

tova znachi li che i tova lqato pa nema da boqdisash Dupra-ta? :whistle:
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 09 Яну 2008 16:48

be boia, samo da teji :-P
nal znaesh che lorda e all go and no show
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

del_sol_fen
Мнения: 533
Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
Местоположение: Chicago, US of A

Мнение от del_sol_fen » 09 Яну 2008 20:27

pri Lord-a edinstvenoto "show" sa dvete sledi po asfalta koito ostavia Suprata !!!!
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта