Лош сервиз - „Само за маняци” Варна бул.Цар Освободител

niko_S
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Май 2010 22:27

Лош сервиз - „Само за маняци” Варна бул.Цар Освободител

Мнение от niko_S » 13 Май 2010 22:30

Здравейте на всички!
Първо искам да ви кажа че поста е доста дълъг въпреки че се опитах да е в кратък вид,но мисля че е по-добре да загубите 15мин да го прочетете от колкото да изгубите един куп ПАРИ!!!Вие избирате!
Тоя пост го пускам за да споделя и предпазя колкото се може повече хора от така прехваления майстор-БОГ на митсубишитата (както той се нарича)а и на други марки автомобили във Варна.Казва се Красимир а сервиза му „Само за маняци” на кръстовището на бул.Цар Освободител и Христо Смирненски където има една изоставена бензиностанция.
И така всичко започна след като прочетох положителни отзиви от раздела „сервизи” във форума на мицубиши.Отидох при него да погледне колата тъй като разхода и беше доста,каза ми остави я тук като и направя диагностика ще ти се обадя да ти кажа от какво е.Обаждане не последва-ходих до сервиза в края на другия ден и резултата-„Трябва да отваряме двигателя,счупени водачи съм сигурен че има,прегорели клапани поне 2бр”.Обясни ми че затова пуши и гори много.Питах го първо дали наистина ще може да я оправи и дали е ремонтирал тоя двигател(щото ми е дошло до гуша от майстори тука) друг път 2000куб GTI 16клапанa,147к.с.,както и какви пари ще струва цялата интервенция с труда и частите.Пресметна и ми казаха към 500-550лв и дава гаранция 30 000км.След 2 седмици му оставих колата и му казах:”човек не я бързам просто искам да стане както трябва”!
Лицето Красимир в началото беше много отзивчив и сладкодумен,до момента в който си оставих колата.През цялото време ми обесняваше колко е коректен и как всички са му приятели които са идвали при него.Бях се разбрал с него като започнат да свалят главата да ми се обади и да се обедя с очите си какъв е проблема.Минаха няколко дена-нищо!
Реших на 4-тия ден да отида и да видя какво става с колицата.Влязох и ги попитах дали са я почнали,колата беше разглобена и главата я нямаше.Попитах защо не ми е звъннал да видя главата както се бяхме разбрали-отговора мисля се досещате какъв беше(!!!изгубихме ти номера!!!) :icon_doh: .После започнаха обесненията,колко зле е била цялата глава,била пукната,клапаните като ги хванел отдолу и мърдали в леглата и т.н.,но щели да я оправят.!!.Попитах за колко пари още става дума,да знам дали има смисъл да я правя изобщо колата.Отговори ми че там дето ги правили издават фактура и ще ми я покажел(!!!ще кажеш че не може да им каже да напишат и 1000лв!!!!).
Струваше 348лв ремонта на главата.
Общо взето ме постави пред свършен факт без да ме попита мога ли да си позволя такъв ремонт или не!!! Казах му че искам всички стари части да ми ги събере в една торбичка след ремонта-каза че няма проблем.10 дена колата стоя в сервиза.Когата ми звъннаха че била готова(УЖ),отидох и попитах колко е цялата сметка Изкараха ми фактура от почти 1300лв,след което бях потресен и попитах какво толкова са и правили че цената да няма нищо общо с договореното предварително.
Обясниха ми че са сменяли по двигателя сигменти, лагери,масло,свещи,почиствали са дюзи,както и че са и сипали 50лв бензин(незнам защо след като имаше достатъчно в нея) :все неща за които сме нямали никаква уговорка.Нито една от сменените части не ми върнаха............. :icon_censored:
Въпреки всичко си казах добре-стига повече да не се отваря тоя двигател и с надеждата че ще реже асфалта.
Когато се качихме в колата да я пробваме видях че е карана 120км(тъй като си бях записал на колко я оставям в сервиза)както и да е;еуфорията от това дали е станала както трябва ме накара да пренебрегна и това;колата вървеше но имаше ужасни вибрации в купето след 3000 оборота,все едно има скъсани тампони или нещо стърже в купето.Държа да отбележа че въпреки че е доста стара колата от както я карам вътре вубрации е нямала и такива звуции като на каруца.Направи ми впечатление че на празен ход си мени оборотите и изгасва от време на време( и това и беше чуждо до тоя момент),двигателя на празен ход работеше неравномерно и се тресеше.Попитах го защо така работи тая кола след ремонт най-вече.Бога ми обясни че е МАП сензора,трябва да се смени и ми показа един клапан(после разбрах че моята няма МАП сензор,ама вече бях гризнал дръвцето).Казах си тоя сигурно на това вика МАП,отидох до една морга намерих същия сложих го на колата но никаква промяна,а през следващите 2 седмици в които търсех тоя клапан бензина все едно изтичаше през резервоара.!!Тогава се светнах че може да не са зецепили валовете както трябва!!Връщам се при него и му показвам за 130 км че резервоара ми е една трета надолу след като го бях напълнил до горе и че съм сменил това което ми показа и колата още не става за експлоатация.БОГ КРАСИ ми отговори че нищо не можел да направи повече по тая кола.Питах го ремъците сигурен ли е че зацепил както трябва,а той почна да ми се тръшка като жена как 100 пъти е зацепвал на тоя двигател и не може да е объркал,ако съм искал да съм му платил да ми покажел че всичко е наред там.Вече ми беше минала еуфорията от ремонта и че всичко ще е наред,и ми стана ясно тоя какъв ДОЛЕН ИЗМЕКЯР е,и си представих как ми е сменил сигментите и лагерите и т.н.!Другото което го попитах тогава е как така са ми сменили маслото и като го измерих беше под минимума-последва тъп поглед и мълчание. Попитах го още веднъж ще ми оправиш ли колата както ни е уговорката или не???БОГа категорично отказа и ми обърна гръб!Ей това е коректност,нали взе парите вече!
ИМа ОЩЕ като си взех колата-двигателя висеше(долния тампон не беше закачен),върнах се в сервиза ама него го нямаше тогава поисках да ми дадат оригиналния болт аз ще си го сложа(само и само да не ми докосват повече колата)обясниха ми че са го изгубили :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: .Тогава почнах да се моля дано да не са изгубили половината части от двигателя или да са забравили да ги сложат :help: .Липсваха и други болчета ама да не изпадам в такива детайли да не си помилите че издребнявам.
Всичко приключи с гасненето на двигателя и прекъсването когато ми презацепиха ремъците,имаше разминаване с един зъб на валовете горе,долу не успях да видя каква е хавата;както с много загубено време и 1500лв назад!!
Едно момче от форума ме предупреди да не ходя при тоя,аз не го послушах и ме нае....във въздуха ,тъй като четох само положителни мнения за тоя.
Така че някой прехвален майстор като ви изпляска като мен,моля да споделяйте във форума и отрицателни мнения за да ни гърбят възможно най-малко!!!Не казвам че всички са измекяри и некадърници но във Варна аз явно само на такива попадам!!Добре ми казвахте да тръгвам към Пловдив или София-да я бях дърпал до там по-евтино щеше да ми излезе и по малко време и нерви щях да загубя.
КОРЕКТНО ЛИ Е СПОРЕД ВАС ОТНОШЕНИЕТО НА БОГ КРАСИМИР В СЛУЧАЯ?

П.П ТЕмата съм я копирал от форума на митцубиши.Благодаря за вниманието!!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 13 Май 2010 22:48

Пукната глава....

Клапаните мърдали в главата....

Лагери и сегменти....

wacko.gif

Имаш ли официален документ за ремонта, със съответните суми по продедурите?

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 13 Май 2010 23:05

този колега направо те е хванал за канарче тез ремонти ако ти ги беше направил наистина колата щеше да е огън
но вярваи ми не е само тои във варна така никои уважаваш себе си маистор няма да вземе да сменя и прави такива ремонти без позволението на собственика аз ако бях нямаше и стотинка му дам
примерно при нас първо клиента пробва после плаща или подписва
тва са глупости няма такъв ремонт
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

niko_S
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Май 2010 22:27

Мнение от niko_S » 14 Май 2010 09:17

Да имам фактура от сервиза и фактура от там където са правили главата?

iliikat5023
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Май 2010 21:49

Мнение от iliikat5023 » 26 Май 2010 21:23

Колега от прочетеното ми стана пределно ясно за какво става въпрос,НО най-лошото е,че ти е одрал кожата и ти си гризнал дръвцето като някое 5 годишно момченце (БЕЗ ДА СЕ ОБИЖДАШ).Карам кола лична моя от близо 3 години.Минал съм през много майстори (АКО си от Варна,във Владиславово,просволутата "Алея на услугите,която мисля не съществува вече,през майсторите на кръстовището на 3то районно,през познат на баща ми,лека му пръст на него и най-накрая за навъртяни около 100 хил.км за тоя период от 3 години намерих своя майстор),карам не Тойота,а най-обикновенна Вектра 2000 16в,с ръка на сърцето си мога да кажа,че тоя пичага верно пада си малко цифроман (ако на 1 място за смяна на тампон ще ти вземат 15 лв,той ще ти вземе 20,говоря примерно),то качеството на извършения труд си дава гаранция и ВИНАГИ търпи на рекламации към труда му!Пича се намира на ул.Петко Стайнов 13,тук във Варна,Опелджия е,всичките фенове от Варна САМО при него си водим колите и сме адски доволни,също така предлага и услугата да си ремонтираш САМ колата,ако можеш естественно wink.gif И така...Ако имате колеги питанки към сервизчето,пишете ми ЛС-та :)

П.С.-Регнах се във форума Ви само заради 2 неща-Маслата на Motul и NGK свещите!Евала за постигнатото :)

niko_S
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Май 2010 22:27

Мнение от niko_S » 28 Май 2010 19:20

Благодаря за инфото!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта