Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувай отговор
Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 18 Яну 2011 18:51

Идеята е , че Тойота трябва да изчака малко аЛуди са си усвоят милиардите през следващите 5 години та да извадят нещо , което не бучи и не харчи , като лудо . Дори и в смотания Ауто-Билд си го пишеше всички "икономични" двигатели на ВАГ ако ги подкараш мъжката става страшно от към разход .
Ей сега има една тема в тунига в , която младеж с тунинговано сеатче 1,9 TDI , което било над 210 коня ( на приказки ) и при 180км/ч харчело нафта 5,5-5,6 л/100км . Даже след чип тунинга дизелите ставали с 1 литър по-икономични заради повишаването на въртящия момент . Все едно , че по-висок въртящ момент не значи повече изгоряло гориво в цилиндъра .............. Но трябва да има хора , които да вярват , че държавно-частна фирма е способна да прави нещо смислено . Самия факт , че всяко едно нещо се сравнява с ВАГ говори колко промити главици има ! Пежо , като биха в Льо Ман с дизел защо не гледате техните дизели ? Пълен смях и мозъчна пръдня .

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 18 Яну 2011 21:30

Не е по темата, но за справка:
http://bg.wikipedia.org/wiki/24-%D1%82% ... 0%B0%D0%BD


Ама друго е интересно - коя ли фирма липсва тотално от списъка? (не че класирането в Льо Ман има общо с обсъжданата тема ...)

Хубав е тоя CT200h, спор няма. Изглежда и функционален, макар и май багажника да му е тесен.
Но още от пръв поглед е ясно че заглавието на темата е грешно - нЕма такова нещо като хечбек и луксозен клас ... Или както казва един съсед, "нема начин да се возя наедно с прасето ...". :thumbsup:

Относно разходът и чип-тунинга - идеята е че поради незачитането на екологията, моторът има по-висок момент в ниските обороти и ти позволява да караш на по-висока предавка - оттам идва икономията, но то пак си иска да нагодиш стила си на каране към новите характеристики на колата.
Bass, за момента си прав, само че разхода се мери в л/100 км - т.е. мотор който дава повече момент не е сигурно дали ще гори повече в л/100км. Да, литри в час ще е повече, но ако си на по-висока предавка, ще се движиш с по-висока скорост и резултатът е налице.
А това с 5-6 при 180 (даже и 150) си е пълен булшит, съгласен съм - силата на въздушното съпротивление се вдига на квадрат спрямо скоростта - т.е. при 180 е точно 4 пъти повече отколкото при 90. И тука няма значение какво е горивото, физиката си е физика за всички.

Преди 2-3 години искаха да сложат ограничения на немските магистрали - защото при 200км/ч разхода отивал към двайсетака, и еколозите скачаха. Ама не мина.

Bass, пак към теб ще се обърна - мога да ти кажа, че пежо 406 хди (на малко над 400'000км, ама с поддържан мотор) е още на първата си турбина и първия си комплект дюзи. И с прискърбие ще отбележа че след последната му профилактика е по-тихо (вътре) от моя 1ZZ-FE... Но това си е лично мое наблюдение ... Отвън, на отворен капак, везните се обръщат, признавам го, дизела си се чува. Но вътре, в движение, е по-тихо.

Не исках да разводнявам (и тази) тема, но така се получи.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 19 Яну 2011 08:51

Най-жалкото излиза, че в Тойота форума повечето "просветени" са любители на ваг или пежо, а не на Тойота. Знаят къде да проверят лимузината наречена Пасат колко пари е а иначе CT-то не било висок клас. Ми да сигурно е по зле и от Приус. А кви е екстри има за 45к никой не гледа.


http://www.lexusbulgaria.bg/files/ct/Le ... celist.pdf

За всички чакащи колата - 55 000 за базов CT200 тук. Това е още от средата на декмври миналата година... Аа за тихото HDI няма да кажа нищо ,щото ще се слея с тъплата laugh.gif

Едит: Ако трябва да гледаме багажници и други неща не трябва ли да сравняваме еднакви класове коли ? Като например Ауди А3 ? Сега погледнах на бързо и ми направи впечатление че дали ще си купиш дизел 90 коня или 140 разхода в града ще ти е винаги 5,5л. Е това вече е ново ! А пък 104 коньовия нафтак е по икономичен и от двата по горе. А , как е ? In your face japanese fuckerzzzz ! Сигурно са го чипосали и от там идва икономията и вървежа laugh.gif
Изображение1G-FE

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 19 Яну 2011 13:51

Ael написа: ... Сега погледнах на бързо и ми направи впечатление че дали ще си купиш дизел 90 коня или 140 разхода в града ще ти е винаги 5,5л. Е това вече е ново ! А пък 104 коньовия нафтак е по икономичен и от двата по горе. А , как е ? In your face japanese fuckerzzzz ! Сигурно са го чипосали и от там идва икономията и вървежа laugh.gif
Това, че не го разбираш, значи че нямаш достатъчно информация или знания, а не че не е истина ... По същата логика сигурно дизел 140 коня няма как да е по-икономичен от бензин 90 (в смисъл, ако гледаш само конете ...). Разходът се определя и от други неща освен конете на мотора - настройки на трансмисията, доколко е подходящ съответния мотор за купето ( 1.2 на пасат ще гори повече от 2.0 - за по-нагледно си мисли за приус извънградско biggrin.gif ) и много други фактори. Отделно може да си сравнявал модели със и без bluemotion или други подобни (start-stop) системи.
Данните, които всички фирми обявяват официално, се мерят по точно дефинирана методика, и ВСИЧКИ ги мерят по нея ... Който смята че е намерил грешка, да ходи да си прибере печалбата от производителя - няма да са малко пари.
Малко се иска да се сетиш, че ако тойота имаха данни, че обявения разход на VW е фалшив, щяха да си приберат едни хубави парички (да си покрият разходите по някой recall). И обратното, разбира се.
А това защо разходът в ръцете на някой "разбирач" е различен от обявения е пределно ясно на всеки средно интелигентен човек - карай с умерена, постоянна скорост по равен път, и ще постигнеш разход под обявения от производителя извънградски - просто защото караш в по-лек режим от този на стандартния тест ... Обратното също е валидно, дори много по-често срещано.

А любител на ВАГ или Пежо не съм - аз съм информиран потребител на всички марки ... :whistle:
Има ли смисъл да цитирам, че форд още от 92-ра година работят в областта на горивните клетки, дето тойота "скоро ще почнат да ги проучват", или как там бяха казали.

Има и друго - хората са изчислили, че един хибрид има около 20% ефективност на използване на енергията, смятано от колелата до колелата, или по-просто казано, 20% от кинетичната енергия, която има колата започвайки да спира, ще влезе в батериите, и после ще излезе пак на пътя при ускорение. И това с Li-Ion акумулатори, който носят на по-бърз заряд. С NiMH на приус и лексус нещата са най-малкото не по-добре ...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 19 Яну 2011 14:03

Кратка история на електромобилите, повечето хора си мислят че е нещо ново, но всъщност са измислени 50 години преди ДВГ. През 1900 година 33% от колите са били електрички, 33 % парни и 33 % бензинови, само че бензина е бил остатъчен продукт и се е продавал за 10 цента галона. Това допринася много за развитието на ДВГ и за това сега сме на прага на еко катастрофа със 800 млн. ДВГ-та

1834: Thomas Davenport invents the non-rechargeable battery. Robert Anderson of Scotland (between 1832 and 1839) invented the first crude electric carriage, using non-rechargeable batteries. Electric vehicles would hold all vehicle land speed records until about 1900.

1859: Gaston Plante invented rechargeable lead-acid batteries.

1889: Thomas Edison built an EV using nickel-alkaline batteries.

1895: First auto race in America , won by an EV.

1896: First car dealer – sells only EVs.

1897: First vehicle with power steering – an EV. Electric self-starters 20 years before appearing in gas-powered cars.

1898: NYC blizzard, only EVs were capable of transport on the roads. First woman to buy a car – it was an EV.

1899: Pope Manufacturing Company forms the Electric Vehicle Company, the first large-scale operation in the US automobile industry.

1900: NYC’s huge pollution problem – horses. 2.5 million pounds of manure, 60,000 gallons of urine daily on the streets; 15,000 dead horses removed from the streets each year. All US cars produced: 33% steam cars, 33% EV, and 33% gasoline cars. Poll at the National Automobile Show in NYC showed people's first choice for automobiles was electric followed closely by steam.

1901: Oldsmobile EV (Walt Disney's). William McKinley, 25th US President, takes his final ride in an electric ambulance.

1903: First speeding ticket – it was earned in an EV. Krieger company makes a hybrid vehicle — using a gasoline engine to supplement a battery pack.

1904: America has only 7% of the 2 million miles of roads better than dirt – only 141 miles, or less than one mile in 10,000 was “paved”. Here's a 1904 Curved Dash Olds (replica). Henry Ford begins assembly line production of low-priced gas-powered vehicles.

1908: Henry Ford buys his wife, Clara Ford, an EV. Many socialites of that time gave this rousing endorsement for EVs, “It never fails me.”

1910: Motorized assembly produces gas-powered cars in volume; reducing cost per vehicle.

1912: 38,842 EVs on the road. Horse drawn “tankers” deliver gasoline to gas stations. EVs perform well in snow.

1913: Ford creates experimental EVs [1, 2] . Self starter for gas cars (10 years later for the Model-T).

1915: The Detroit Electric Automobile.

1921: Federal Highway Act. By 1922, federal match (50%) for highway construction and repair (for mail delivery). Before this, roads were considered only “feeders” to railroads, and left to the local jurisdiction to fund.

1956: National System of Interstate and Defense Highways. Funded 90% by states, and 90% by the federal government.

1957: Sputnik is launched. The US space program initiates advanced battery R&D.

1966: Gallup poll: 36 million really interested in EVs. At the time EVs had a top speed of 40 mph, and typical range less than 50 miles.

1967: Walter Laski founds the Electric Auto Association.

1968-1978: Congress passes more regulatory statues than ever before due to health risks associated with cars: collisions, dirty air.

1972: First Annual EAA EV rally.

1974: CitiCar debut at Electric Vehicle Symposium in Washington , DC. Full production also ramps up. By 1975, Vanguard-Sebring, maker of the CitiCar is the 6th largest auto maker in the US. EAA member Roger Hedlund sets first world speed record for EVs at Bonneville Salt Flats.

1976: EAA members assist US Congress in creating the Electric and Hybrid Vehicle Research, Development, and Demonstration Act of 1976.

1977: EAA member Frank Willey developed a transistorized speed controller and earned the IEEE Outstanding Engineering Award. First named the Willey-9 controller, later became the Curtis 1221C.

1983: A fleet of EVs drove from San Jose, CA to San Francisco, CA, 100 mile round trip, on a single charge.

1985: Saied Motai drove 230 miles on a single charge.

1990: California establishes the Zero Emission Vehicle (ZEV) Mandate; requires 2% of vehicles to be ZEVs by 1998, 10% ZEVs by 2003. GM shows their production EV initially named, Impact; later it was re-named the EV-1. (US government spent $194 million on all energy efficient research. Much less than the $1 billion for a single day of Desert Storm, or the $1 billion per week of 2003 Iraq conflict.)

1991: First Phoenix Solar and Electric 500 race.

1992: EAA supports California $1,000 tax credit for EVs.

1993: EAA member Bob Schneeveis races over 100 mph in a custom-built electric car named "Snow White". The EAA's EV Showcase exhibit is featured at WESCON Electronics Trade Show in San Francisco. GM estimated that it would take 3 months to collect names of 5,000 people interested in the EV-1 – it only took one week!

1994: Twelve additional states adopt the California ZEV mandates. The GM Impact EV (later to be named the EV-1) sets a 187 mph speed record.

1995: Renaissance Cars, Inc begins production of the Tropica.

1996: EAA helps to hatch CALSTART incubator (for EV research) in Alameda , CA. Solectria Sunrise breaks the 300 mile range at the NESEA Tour de Sol. GM begins production of the EV-1 (formerly called the Impact).

1997: Toyota Prius hybrid gas-electric vehicle unveiled at the Tokyo Auto Show as the first production hybrid vehicle. First National Electric Drag Racing Association (NEDRA) event in Woodburn, Oregon.

2000: Ford offers the Th!nk City EV, it's version of the Pivco, in California.

2001: CARB upholds the ZEV Mandate of between 4,000 and 15,000 EVs starting in 2003. Dr. Andy Frank and his UC Davis Team Fate produce demonstration plug-in hybrid vehicles.

2002: EAA launches the 1st annual Chapter's meeting in Washington, D.C. Toyota RAV4-EV retail sales begins; their estimated 2-year supply sold out in 8 months. Ford sells the Th!nk City Group.

2003: ZEV Mandate weakened to allow ZEV credits for non-ZEVs. Only requires 250 fuel-cell vehicles by 2009. Toyota stops production of the RAV4-EV; Honda stops lease renewals of the EV-Plus; GM does the same for the EV-1.

2003: AC Propulsion’s tZero earns highest grade at the Michelin Challenge Bibendum; tZero specs: 300 miles per charge, 0-60mph in 3.6 seconds, 100 mph top speed.

2004: The Ford Ranger EV and Th!nk are saved from the crushers. Unfortunately, the GM EV1 could not be saved from the crusher. CalCars demonstrates modifications to a Toyota Prius to enable plug-in capabilities.

2005: Commuter Cars’ Tango begins shipments in fall of 2005. Myers Motors introduces the MM NmG (formerly the Corbin Sparrow). DontCrush.com saves EVs from the crusher — including the Th!nk City, Ranger EV, RAV4-EV. The EAA launches a Plug-In Hybrid Special Interest Group. Hybrid sales are through the roof. EDrive Systems brings their plug-in hybrid to the EVS-21 Auto Conference in Monaco. Launch of PlugInAmerica, a coalition of EV drivers, clean air and energy independence advocates working to promote the use of plug-in vehicles.

2006: The Wrightspeed X1 demonstrates ability to go from 0 to 60 mph in about three seconds, and has a range of 100 miles in "normal" city driving. President Bush describes plug-in hybrids (video). EAA launches the first special interest chapter, the PlugInAmerica chapter.


http://www.subaruclubbg.com/forum/viewt ... 6&start=40

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 19 Яну 2011 19:27

gicho написа:Това, че не го разбираш, значи че нямаш достатъчно информация или знания, а не че не е истина ... По същата логика сигурно дизел 140 коня няма как да е по-икономичен от бензин 90 (в смисъл, ако гледаш само конете ....
Аз може и да съм неинформиран, но никъде не сравнявам дизелов двигател с бензинов или пък пасат с приус. Тук говорим за еднакви купета които тежат по 1300кг но с различни мотори.Единия е 1600 другия 2000. Ще ти изкарам информацията по нагледно за да ти стане ясно пък ти ми обесни че да знам и аз:
1600cc - 66KW - 5,6 - градско
1600cc - 77KW - 5,0 - градско
2000cc - 103KW - 5,5 - градско
2000cc - 125KW - 6,9 - градско
Пак да подчертая, че всички двигатели са дизелови на еднакво тежки купета , всички са ръчки. Единствената разлика е че при малкия мотор е 5 степенна скоростанат кутия а при големия е 6. Чакам някой да ме светне как по мощната кола дава по нисък разход в градски условия.
Благодаря предварително!
Изображение1G-FE

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 19 Яну 2011 20:38

Е то не се движиш през цялото време с пълна мощност...

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 19 Яну 2011 20:55

Ael написа:Чакам някой да ме светне как по мощната кола дава по нисък разход в градски условия.
Благодаря предварително!
Това число, което гледаш е пикова мощност - конкретни обороти при максимален товар.
Т.е. нищо общо с нормално каране, било то градско или извънградско ...
А дори и да караш с педала до ламарината, графиката на въртящия момент на един ДВГ не е хоризонтална права линия на всички обороти...


Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 19 Яну 2011 21:49

Това ми звучи като "по големия мотор харчи щото го настъпваме повече щото върви повече от по малкия който е по слаб и се кара по икономично".

Ако е така ,значи ако седнеш да караш дизеловия пасат икономично пак няма да можеш да биеш CT-то щото то ако се кара по същия начин ще даде по нисък разход заради хибридната система ? И Веско като седне в някоя X6 или ML и го кара както кара RX-a няма да се оплаква от 12 разход ами от 20 happy.gif
Изображение1G-FE

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 19 Яну 2011 22:59

Колега, има една параметър на всеки двигател - казва се специфичен разход, тук е обяснено за какво иде реч:

http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_spec ... onsumption

Това е количество изразходвано гориво за произвеждането на единица мощност (или енергия). Мери се в грамове на киловат по час (g/kw.h). Та туй чудо е различно от максималната мощност. Това е друго измерение на коефициента на полезно действие.

Предполагам се сещаш че разходът зависи от КПД на двигателя - по-ефективните двигатели имат по нисък (по-добър) специфичен разход.

Как става на практика - представи си два еднакви двигателя, турбо дизелови. Единият е 90 к.с., другият е 110 (всяка прилика с действителни мотори е случайна tongue.gif).
Мотор 1 е с турбина с фиксирана геометрия, която е изчислена да работи в целия диапазон от обороти и натоварване, със съответните наложителни компромиси ... ("всесезонна гума").
Мотор 2 има турбина с променлива геометрия, която "се променя" така че да изкара максимума от енергията на изгорелите газове за различните режими.
Т.е., турбината на мотор 2 е по-ефективна в ниските обороти, и дава икономичност (по-високо КПД поради прихващане на по-голям процент от енергията на изгорелите газове). И същевременно мотор 2 е също по-мощен от 1 пак поради по-ефективната турбина...

Изложеното е само пример, и не е изчерпателен - доста други фактори могат да влияят по същия начин, като например по-високия момент при ниски обороти на мотор 2 ти позволява да превключиш от 2-ра на 3-та по-рано, отколкото с мотор 1.

Сигурно има още много разлики в моторите, и много от нещата не са и документирани официално.

Усещам че вече търсиш дали има разлика в турбините на тия мотори на новия пасат ... Може и да няма, може да има разлика в броя на клапаните, на интеркулера - все неща, за които нямам информация и не мога да говоря. Но в интернет има всичко - ако все още не си убеден, кажи да ровим и обясняваме.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 20 Яну 2011 00:29

Ael написа:Ако е така ,значи ако седнеш да караш дизеловия пасат икономично пак няма да можеш да биеш CT-то щото то ако се кара по същия начин ще даде по нисък разход заради хибридната система ? И Веско като седне в някоя X6 или ML и го кара както кара RX-a няма да се оплаква от 12 разход ами от 20 happy.gif
Очаквам предложения за тест драйв :thumbsup:

Но не виждам нормална причина да карам кола 300кс по същият начин както бих карал кола 90кс..... излишна е инвестицията в 210кс :thumbsup:


ПП: Имах ярис 1.3 автоматик.... вървеше сас 180 с 4 човека в него + багажа и харчеше около 12л/100... ако си карам хибрида по този начин ще харчи повече :thumbsup:

ПП2: Обикновено го караше съпругата ми, аз по изклюение на един 25.12 и понеже нямаше много коли... biggrin.gif

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 20 Яну 2011 00:52

http://jalopnik.com/5737631/the-amazing ... you-to-see

поздрав за хард уей

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 20 Яну 2011 00:53

Q7 3.0 TDI дава разход от минимум 13.6-14 л./100 км. при нормално (дори икономично) градско каране, без да пипаш кик-а и без да се стрелкаш много много. Не съм имал възможността да покарам Лексус хибрид, но със сигурност при такова каране, би дал по-нисък разход (поне според мен). За лукс и комфорт не мога да говоря, защото там е малко субективно и е до вкус. Лексус като цяло би трябвало да е много луксозна марка автомобили, но ES прави друго впечатление - доста от компонентите вътре много наподобяват Ярис-а ми laugh.gif Това си е мое мнение и не искам да ангажирам никого с него, но за мен по-луксозни автомобили от Мерцедес, БМВ и Ауди няма. (говорим за масовите автомобили, Бентли, астън и прочее ги пропускаме)
Вярно е, че не съм много запознат с Лексъс-ите, но този ES не ми направи добро впечатление, а в други освен ИС и ЕС не съм карал или возил.
Но като разход, поне Q7 харчи много повече от Лексъс хибрид.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Яну 2011 03:01

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0% ... BB%D0%B0_1
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0% ... %D0%B0_1#V
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0% ... BB%D0%B0_1
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... BB%D0%B0_1
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0% ... BB%D0%B0_1
gicho написа: Ама друго е интересно - коя ли фирма липсва тотално от списъка? (не че класирането в Льо Ман има общо с обсъжданата тема ...)
Кое ли е най-скъпото и най-престижно автомобилно състезание и коя ли марка ( група от марки ) никога не е била там ? И коя е марката , която с 10 годишна технология на Фиат се пише победител в тотално неконкурентен клас ??? За разлика от Ф1 където всичко се решава от доста прецизни разлики !
Няма нужда да ми отговаряш и нищо , че не е по темата ........
gicho написа: Относно разходът и чип-тунинга - идеята е че поради незачитането на екологията, моторът има по-висок момент в ниските обороти и ти позволява да караш на по-висока предавка - оттам идва икономията, но то пак си иска да нагодиш стила си на каране към новите характеристики на колата.
Bass, за момента си прав, само че разхода се мери в л/100 км - т.е. мотор който дава повече момент не е сигурно дали ще гори повече в л/100км. Да, литри в час ще е повече, но ако си на по-висока предавка, ще се движиш с по-висока скорост и резултатът е налице.
Значи това е , което си написал за екологията може и да е ОК но това , което си написал за момента е глупост . Ако можеш да смяташ си го сметни е така относително на ум колко е необходимия момент за поддържането на една скорост и колко е разликата в предвателните числа между скоростите ако ме разбираш какво искам да ти кажа .
Като отправна точка ще ти дам , че ти , като караш със 130-150км/ч си мнооого далече от максималния въртящ момент . И нали знаеш , че това , че караш с оборотите при които имаш максимален въртящ момент не означава , че в този момент го произвеждаш този момент или го ползваш ?
Та до тук за икономията от по-големия въртящ момент !
gicho написа: А това с 5-6 при 180 (даже и 150) си е пълен булшит, съгласен съм - силата на въздушното съпротивление се вдига на квадрат спрямо скоростта - т.е. при 180 е точно 4 пъти повече отколкото при 90. И тука няма значение какво е горивото, физиката си е физика за всички.
За това само в тунинга може да се спори но гледам , че и там се опитват да стягат дисциплината защото явно на някой му е хрумнало , че не може само глупости да се пишат .
gicho написа: Bass, пак към теб ще се обърна - мога да ти кажа, че пежо 406 хди (на малко над 400'000км, ама с поддържан мотор) е още на първата си турбина и първия си комплект дюзи. И с прискърбие ще отбележа че след последната му профилактика е по-тихо (вътре) от моя 1ZZ-FE... Но това си е лично мое наблюдение ... Отвън, на отворен капак, везните се обръщат, признавам го, дизела си се чува. Но вътре, в движение, е по-тихо.
Нормално е да е по-тихо вътре при ниските режими защото на дизелите им слагат мнооого повече изолация . Отделно френските коли винаги са били много приятни за всекидневно каране . И не виждам проблем да стигне 400 000км ако е поддържан добре и каран нормално . Това обаче е нещо абсолютно непосилно за PD двигател ! Но понеже си доста информариран би трябвало да забележиш , че и Пежо нямат форсирани дизели , като VA-труп . Но техните дизели палеха когато VAG-вете въртяха по няколко 10-ки минути сутрин ......
И ако има някой в Европа, който наистина е правил икономични и евтини за поддръжка дизели то това е Пежо ! Но пък те си имат доста други проблеми по механиката,окачването,кутиите и електрониката . От които повечето може би се дължат на София Франс Ауто .

Продължавам да не разбирам как Пасат и Голф може да са мерило за всичко на този свят и то на хора , които имат претенциите да са информирани !

И не е лошо да препрочетеш пак новината за горивните клетки защото явно не си я прочел добре , че да говориш за Форд !

gh0s7r1d3r написа:Q7 3.0 TDI дава разход от минимум 13.6-14 л./100 км. при нормално (дори икономично) градско каране, без да пипаш кик-а и без да се стрелкаш много много. Не съм имал възможността да покарам Лексус хибрид, но със сигурност при такова каране, би дал по-нисък разход (поне според мен). За лукс и комфорт не мога да говоря, защото там е малко субективно и е до вкус. Лексус като цяло би трябвало да е много луксозна марка автомобили, но ES прави друго впечатление - доста от компонентите вътре много наподобяват Ярис-а ми laugh.gif Това си е мое мнение и не искам да ангажирам никого с него, но за мен по-луксозни автомобили от Мерцедес, БМВ и Ауди няма. (говорим за масовите автомобили, Бентли, астън и прочее ги пропускаме)
Вярно е, че не съм много запознат с Лексъс-ите, но този ES не ми направи добро впечатление, а в други освен ИС и ЕС не съм карал или возил.
Но като разход, поне Q7 харчи много повече от Лексъс хибрид.
+1 с изключение на лукса при Ауди . Вземи се качи в LS600h да забравиш веднъж за винаги за разни измишльотини .

Аватар
Akima
Мнения: 7123
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 33 пъти
Получена  благодарност: 63 пъти

Мнение от Akima » 20 Яну 2011 04:14

Bass_Man написа:+1 с изключение на лукса при Ауди . Вземи се качи в LS600h да забравиш веднъж за винаги за разни измишльотини .
С две ръце за LS600 може и само H без L - бил съм на тест драйв и автомобилът е невероятен,както и цената му - затова и официално се продават по 4-5 нови на година тук. :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта