[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Предни долни носачи - TRD конверсия

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5646
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 364
Местоположение: Варна

[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Предни долни носачи - TRD конверсия

Мнениеот Akima » 15 авг 2017 20:30

Автомобил:
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive

Компонент/агрегат:
Предни долни носачи - монтаж на нови тампони TRD.

Проблем:
При огледа за покупка на автомобила забелязах леко закъсан тампон на преден долен носач.
Номера на тампоните:
48068E ARM SUB-ASSY, FRONT SUSPENSION, LOWER NO.2 RH
48660-53010 1 € 163.54

48069A ARM SUB-ASSY, FRONT SUSPENSION, LOWER NO.2 LH
48670-53010 1 € 163.54

Решение:
Рециклиране на носачите със здрави спортни TRD тампони от известен японски сайт.

Процедура по демонтаж:
Здрави ръце и хубава тресчотка.

Диаграма на предните носачи:
Изображение
Първо мой "плажен" патент - за малко настроение:
Изображение
Демонтаж на ляв носач:
Изображение
Състояние на ляв носач - според сервизната история са рециклирани веднъж преди 60-70к км:
Изображение
Ясно си личат следите на времето:
Изображение
Нов TRD тампон:
Изображение
Центриращи пъпки - много важни:
Изображение
Проверки на центровката:
Изображение
Маркировка на TRD тампона:
Изображение
OEM номер на TRD тампона:
Изображение
Белег на TRD тампона:
Изображение
Обърнете внимание на разликата в големината на пъпките:
Изображение
Подготовка за набиване с преса:
Изображение
Носач с избит тампон:
Изображение
Готов ляв носач:
Изображение
Вече имаме 1 брой TRD носач:
Изображение
Предишното "рециклиране" на тампони се потвърждава от следите от чук по стария тампон на десния носач:
Изображение
Винаги поръчвайте и сменяйте тампоните по два - интуицията ми не ме подведе:
Изображение
Почиствайте добре леглата:
Изображение
Готов десен носач:
Изображение
Прилагам и снимки на оригиналните TRD носачи - ако някой реши да набива сам те са важни за положението на тампоните:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Времетраене: Около 2 часа

След подмяната пътното поведение на автомобила при извънградско шофиране/високи скорости се промени.
За 7 118 JPY или 114.29 BGN и малко труд получавате производителност като TRD състезателни носачи с цени от около 500 USD и то, ако са употребявани.
Ако колеги желаят да закупят подобни тампони или други performance компоненти за японски автомобили да ми пишат ЛС - ще ви изпратя покана за сайта, за да може да ползвате намаление при поръчка.


Благодари на колегата G.Panayotov за разработката и за перфектното рециклиране, извършено с неговата преса. :thumbsup:
Поздрави. cool.gif

П.С.Очаквайте скоро и подобна тема за PU тампони на рейката.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12669
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Предни долни носачи - TRD конверсия

Мнениеот slowtraveler » 15 авг 2017 23:10

И що не ги боядисАхте червени :) ГПанайотов можеше и лепенки да им монтира :)
Браво, добра работа сте свършили...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5646
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 364
Местоположение: Варна

[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Предни долни носачи - TRD конверсия

Мнениеот Akima » 15 авг 2017 23:12

slowtraveler написа:Източник И що не ги боядисАхте червени

Защото не сме от афро българите - нали sleeper правим. ppp.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".


Върни се в “Технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост