Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 658
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 56
Местоположение: Стара Загора

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот WoLF » 12 яну 2018 15:34

Хаха... Е добре аз ще кажа - когато колата пали на място паразитен въртящ момент преминава към колелата и колата се поклаща леко все едно някой се е опитал да я премести с бутане, а тя е паркирана на скорост boxed.gif Та когато това се случи близо до някой пешеходец или обслужващ персонал се получават все интересни реакции tooth.gif
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1748
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 205
Местоположение: София

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот BOz » 12 яну 2018 17:32

WoLF написа:Източник Е добре аз ще кажа - когато колата пали на място паразитен въртящ момент преминава към колелата и колата се поклаща леко все едно някой се е опитал да я премести с бутане, а тя е паркирана на скорост boxed.gif Та когато това се случи близо до някой пешеходец или обслужващ персонал се получават все интересни реакции tooth.gif

Аха, аз си помислих, че визираш само шока не персонала, че колата се поклаща и някой може би иска да тръгне с пистолета. Тя се поклаща да, точно заради това, че по време на развъртането на МГ1, тя се пробва да завърти и МГ2 заради предадения въртящ момент към него, но колата се опира на "чопа" (палец), който застопорява трансмисията. И ако си наравно и се запали двигателя и чопа да кажем не е заклинил на мястото си при активирането му, се получава точно това, колата се премества леко напред, докато заклини хубаво, симулирайки, че все едно някой се пробва с бутане да я премести. tooth.gif
Точно това визирах в дискусията с бавнопътешественика, че не при всички ситуации се подава обратен (балансиращ) въртящ момент към МГ2, когато МГ1 развъртя ДВГ-то. И при П-то на скоростната кутия е точно такъв пример - на МГ2 не се подава нищо, защото се разчита, че чопа ще държи МГ2, за да се предаде съответния съпротивителен въртящ момент, който ще отиде към ДВГ-то и той ще бъде запален. Което понякога се изразява в такава "аномалия", стряскайки служителите по бензиностанциите. Макар, че аз никога не зареждам на запален автомобил. Най-малкото може някой да се качи и да си тръгне с колата докато зареждам. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Потребителски аватар
centil
Мнения: 53
Регистриран: 20 авг 2016 11:13
Репутация: 8
Местоположение: Germany

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот centil » 13 яну 2018 22:09

Статистика на новорегистрирани хибридни автомобили в Германия за 2017г.:

Best-Selling Hybrid Car Brands in Germany in 2017 (Full Year)
Total Market 84,675
1 TOYOTA 39,549
2 AUDI 10,998
3 BMW 7,749
4 MERCEDES 5,310
5 KIA 4,603
6 VW 4,181
7 LEXUS 2,641
8 MITSUBISHI 2,237
9 HYUNDAI 1,896
10 VOLVO 1,551
11 SUZUKI 1,342
12 PORSCHE 1,341
13 MINI 504
14 RENAULT 128
15 LAND ROVER 107

Best-Selling Hybrid Car Models in Germany in 2017 (Full Year)
1 Toyota YARIS 12,243
2 Toyota C-HR 9,609
3 Toyota AURIS 8,231
4 Toyota RAV 4 7,251
5 Audi A3 4,454
6 Kia NIRO 4,366
..
12 VW GOLF 1,935
..
14 Hyundai IONIQ 1,894
..
17 Lexus NX 1,462
18 Toyota PRIUS 1,313
..
21 Porsche PANAMERA 955
22 Suzuki SWIFT 921
23 Toyota PRIUS PLUS 898
24 Mercedes-Benz E-KLASSE 895
25 Audi Q7 680
26 Volvo XC90 580
..
30 Lexus RX 476
31 Volvo XC60 381
..
35 Porsche CAYENNE 309
..
39 Lexus IS 268
40 Lexus CT 254
Изображение
Yaris 1.5L 1NZ-FXE

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1748
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 205
Местоположение: София

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот BOz » 17 яну 2018 17:45

43 месеца по-късно отново проблем с батерията. Загасвам и единичен звук - пийп. А, нещо ми се е причуло. След ден-два, пийп. АА, викам това съм го играл вече. Замислих се минута-две какво беше и да. И хайде нова батерия на ключа. И тази умря, когато спадна до 2.88 волта.
Както се казва ако имаш много елементи, в случая батерии, събрани на едно място, то несъмнено това ще бъде най-развалящото се нещо в този автомобил. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение


Върни се в “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта