Страница 11 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Сеп 2017 10:25
от stoyanov.bs
BOz написа: И аз споделям мнението на бавнопътешественика, че глобално нямаме проблем с горивото в България. Просто е много удобно каквото и да стане винаги да поставяме и горивото към проблема на колата.
Аз също споделям мнението на колегите. Освен на база личен опит, контактувам постоянно с хора занимаващи се пряко с качеството на горивата.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Сеп 2017 11:59
от vesodimov
Привет отново.
Връщам се от представител на Тойота за нашия град. Исках да карам хибрид и ми предложиха Ярис, Аурис и РАВ4. Избрах Аурис. Преди да потеглим 15 мин. разпитвах. Каквото си бях намислил и каквото се сетя ... Служителят беше тъпкан с информация и любезно ми отговори на всичките въпроси. След това карах. От РАВ4 дизел на Аурис хибрид преходът е впечатляващ. И чак сега си дадох сметка от къде идва икономията на гориво /ако шофьорът е решил/ - от това, че в града не малка част от изминатото разстояние е на ток. По инерция - на ток. На кръстовищата - на ток. Оказва се, че хич не е малко. Карах и на трите режима и лично усетих разликата. На извънградско каране си е като обикновен бензинов двигател. Разлика в динамиката няма. В града - също. Усещането е различно /приятно/. Скоро ще отида да покарам РАВ и Ярис - искам да съм карал всичко хибридно и чак тогава да взема решение. Ама ми хареса ... tongue.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Сеп 2017 12:25
от biro
Пробвай също така prius, prius+ и c-hr.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Сеп 2017 13:12
от slowtraveler
vesodimov написа: Връщам се от представител на Тойота за нашия град.
Моля попълнете профила си съгласно действащите от 2015г правила (полето Местоположение е задължително за попълване)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 14 Окт 2017 14:02
от rufo
Здравейте колеги, аз лично съм се ориентирал към Prius+ , някой има ли преки впечатления ?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Окт 2017 14:33
от BOz
rufo написа: Здравейте колеги, аз лично съм се ориентирал към Prius+ , някой има ли преки впечатления ?
Лично аз не бих я взел само от гледна точка на това, че е с литиева батерия, която не се е доказала във времето. Но ако гледаш за чисто нов екземпляр, то това на дали ще те интересува.
Ако зададеш по-конкретни въпроси, които те вълнуват, то може би ще получиш и по-конкретни коментари.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Окт 2017 18:25
от Чо :)
Като видях каква е разликата в ценните м/у Prius и Prius+/Prime и сметнах с тази разделих колко гориво ще си позволя. Ммм за мен не си заслужаваше, защото до тогава (най-вероятно) ще съм сменил колата.

Ще поизчакам развитието на supercap за съхранението на ток и с добавянето на подходящия charger Prius 4 (без "плюс" или "Prime") е по-добрата инвестиция (лично мнение)!

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 09:25
от vesodimov
Много ми е интересно - вие, притежателите на хибридни автомобили, защо си ги купихте ? Заради икономията, която така или иначе, се получава ... Заради грижата към природата ? Понеге е трябвало да смените колата и сте решили така ... Нищо лично. Интересно ми е.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 10:05
от WoLF
Трябваше да сменя колата и избрах най-безпроблемното на пазара, което и икономисвало гориво като бонус tongue.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 10:40
от biro
Купих хибрид, защото исках да пробвам хибрид, заради тишината, липсата на вибрации, автоматика, комфортното пътуване, външния вид, удобните седалки, лед светлините, отоплението на волана, адаптивният круиз контрол, предупрежденията за сблъсък при рязко спиране на предното мпс и усмивката при всяко влизане в автомобила happy.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 10:48
от DeXa
Аз поради същите причини, като колегата над мен, с изключение на отоплението на волана и тишината, защото при моето каране не мога да кажа, че колата е тиха, особено извън града. Но пък физиономията на поредния заядлив тинейджър, след като спрем на следващия светофар е един път :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 11:09
от Чо :)
2011 ... търсих лична кола.
Като първа лична, няколко месеца четох, слушах коментари на приятели, "съвети" от "майстори" ... какво ли още не :)
Определено щеше да е японка :)
Спрях се Toyota Corolla, по автокъщите все "нещо" не ми достигаше.
Един ден разговаряйки с колега и прибирайки се към София и минхме покрай ТМ Ауто Изток http://www.usedcars.bg
Отбихме се, попитах, нямаха Corolla в момента, показаха ми какво имат, ... но ... Prius 2 (2008) ... влюбих се (необяснимо е, за някой който не го е преживял лично, каквато и да е колата), в последствие шофирането, икономията и защитата на природата, пъргавината, безстепенната скоростна кутия и т.н. се оказаха ексти и удоволствия. Четене още месец специално какво е това животно "хибрид", "майсторите" като нещо ново и непознато бяха от "хммм" до "за това няма резервни щасти", не познавах никой с такава кола, за да лични впечатления. Реших да рискувам и след още две седмици ... о йеее :)
Беше на почти 3 години и 58х км. Сега е на почти 8 и половина години и на почти 150х км.
За тези 7,5 години не ме е предала нито веднъж, освен обслужването и крушките съм сменил веднъж дискове и веднъж аморисори (бях минал през огромна дупка, но още няколко месеца катах с един леко крив амортисор, в последствие "звука" стана "забележителен" и смених и двата (защото така с прави)), една помпичка за водата на задната чистачка, и малкия 12V акумилатор (който служи да дъжи алармата, централното и включването на система, след което само се зарежда) преди година (т.е. на 8мата година) от оригиналния 28Ah сег е с 45Ah.
През това време, още поне двама човека, по моя пример се сдобиха със същия модел.
Преди месец и нещо, за съжаление имах инцидент, който "скъси" моята "джипка" (така си и казвам) и най-верятно няма да може да се ремонтира и ще се разпродава (ще преговаряме с каското).
Без кола не е живот! Веднъж Хибрид, после определено пак Хибрид (изцяло електрически все още не си залужава, виж като пуснат supercap за поне 800-1000 км вече ще е нещо друго, но това е за отделна тема, а и на хибрида може да се upgrade-не).
17 дни по-късно, Prius 4, първа регистрация края юни 2017, от дипър на Тойота, демонстрационна на 1600 км, летях до Германия и с прибрах с нея ... влюбих се отново ... (и предната не съм "разлюбил") ... няма и месец ... наближава 4800 км ...
punk.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 11:39
от biro
DeXa написа: Аз поради същите причини, като колегата над мен, с изключение на отоплението на волана и тишината, защото при моето каране не мога да кажа, че колата е тиха, особено извън града. Но пък физиономията на поредния заядлив тинейджър, след като спрем на следващия светофар е един път :)
Имах в предвид тишина при маневриране из паркинга tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 14:31
от DeXa
Е не само, тя като цяло е тиха, стига да не натежава десния крайник и да няма кой да пречи :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Окт 2017 15:20
от BOz
Чо :) написа: 17 дни по-късно, Prius 4, първа регистрация края юни 2017, от дипър на Тойота, демонстрационна на 1600 км, летях до Германия и с прибрах с нея ... влюбих се отново ... (и предната не съм "разлюбил") ... няма и месец ... наближава 4800 км ...
Eee, първия съфорумец с Приус-4 и така да разбирам.
Хайде честито и мнооого безаварийни километри!