Втора хибридна батерия

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

HukuToy
Мнения: 4
Регистриран: 16 юни 2017 21:44
Репутация: 0
Местоположение: Veliko Turnovo

Втора хибридна батерия

Мнениеот HukuToy » 16 юни 2017 22:14

Здравейте, на скоро се сдобих с Принс 2 генерация и за сега съм доволен, но сякаш имах по-големи очаквания от самата хшбридна батерия въпроса ми е следния, имали някой който е вързал две батерии последователно за да овеличи пробега на ток? Гледах в ютюб, че има такива възможности и затова се обръщам към по-опитните от мен, ако има на каква цена го правят и къде?

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12648
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Втора хшбридна батерия

Мнениеот slowtraveler » 17 юни 2017 09:53

Не се връзват последователно, а паралелно :)
Освен това май ги правят само като екстендър на плъг-ин хибридите - от втората батерия само се харчи ток, който се зарежда само от контакта... И като и свърши тока, работи с основната батерия както обикновено...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 621
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 52
Местоположение: Стара Загора

Втора хшбридна батерия

Мнениеот WoLF » 17 юни 2017 11:21

Да, има много такива конвершън пакети и си е бизнес зад граница... За кола втора ръка според мен не си струва, че струва колкото половината кола :whistle:

P.s. Карането само на ток е един от най-неикономичните варианти за каране на Приус АКО не е плъг-ин! Идеята на колата е да се подпомага бензиновия двигател, там където е най-неефективен и да се постигне разход на кола от по-нисък клас :thumbsup:
ИзображениеИзображение

HukuToy
Мнения: 4
Регистриран: 16 юни 2017 21:44
Репутация: 0
Местоположение: Veliko Turnovo

Втора хшбридна батерия

Мнениеот HukuToy » 18 юни 2017 09:44

Идеята е страхотна, но изглежда, че никой в БГ неможе да ти направи колата плът ин.

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 621
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 52
Местоположение: Стара Загора

Втора хшбридна батерия

Мнениеот WoLF » 18 юни 2017 21:01

Няма опит натрупан тука, но ще почват да се намират все повече - нишата е празна, а пазара вакум не търпи, просто сме 5-10 години назад wink.gif
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
JulianoG
Мнения: 91
Регистриран: 04 фев 2012 04:39
Репутация: 67
Местоположение: София

Втора хшбридна батерия

Мнениеот JulianoG » 18 юни 2017 21:30

Тук не се прави, защото конверсията в плъгин хибрид е в пъти по-скъпа от поставянето на газова уредба и понякога е повече от стойността на колата. Тук-там се срещат ентусиасти с конверсия към изцяло електрическо задвижване с пробег до около 100 километра на зареждане.
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

dekzz
Мнения: 6
Регистриран: 14 юни 2017 08:32
Репутация: 1
Местоположение: София

Втора хшбридна батерия

Мнениеот dekzz » 05 юли 2017 14:18

Незнам дали някой е обърнал внимание, но ето един случай:
Приус 3 конверсия

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12648
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Втора хибридна батерия

Мнениеот slowtraveler » 05 юли 2017 15:12

Кортех имат доста опит в електрички, контрол на акумулатори и т.н... Все пак направиха няколко чисто електрически конверсии (мисля бе VW, Ауди, Ярис)...
А колегата също доста си е играл.. Не омаловажавам направеното от него, но ми се струва, че при сегашните условия трудно би си възвърнал инвестицията... no.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

eltransbg
Мнения: 6
Регистриран: 14 сеп 2014 22:59
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Втора хибридна батерия

Мнениеот eltransbg » 07 сеп 2017 14:09

Ето още един подход - с използване на батерии от Нисан Лийф ;)
IMG_0874.JPG (2).JPG

на мястото на оригиналните поставяш 28 нови клетки от Лийф с капацитет от 60Ач вместо 6,5 и си имаш плъг-ин хибрид!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Приус 2 / 2006г, 4,8л/100км

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12648
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Втора хибридна батерия

Мнениеот slowtraveler » 07 сеп 2017 14:58

А напрежението на пакета на Лийф какво е? И за да стане плъг-ин се иска контролер за зареждане от мрежата все пак :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

eltransbg
Мнения: 6
Регистриран: 14 сеп 2014 22:59
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Втора хибридна батерия

Мнениеот eltransbg » 07 сеп 2017 15:23

Лийфските клетки са с номинално напрежение от 7,5 волта, т.е. същото както и на оригиналните приуски никел-метални клетки....
Една клетка всъщност се състои от четири литиеви клетки от по 3,7-3,8 волта, като вътре са свързани първо последователно две по две и после в паралел - за да се получи изходното напрежение.
testing_leaf_batt001.JPG


from_google.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Приус 2 / 2006г, 4,8л/100км


Върни се в “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост