Страница 1 от 10

Продавам DRL - модули

Публикувано на: 19 Яну 2010 20:08
от a_stankov
cool.gif

Публикувано на: 20 Яну 2010 12:37
от kofarata
Изображение

възможно ли е тези дълги да светят едновремено с късите, но по-слабо (каквато е и целта на устройството), а при нужда пак да са си дълги?

Публикувано на: 20 Яну 2010 18:40
от a_stankov
kofarata написа: възможно ли е тези дълги да светят едновремено с късите, но по-слабо (каквато е и целта на устройството), а при нужда пак да са си дълги?
Какъв е смисъла от това дневните светлини (в случая дългите светлини) да светят едновременно заедно с късите светлини.Виж снимката на Лагуна-та в горния пост.През деня светят така фаровете в случая само дългите , когато искам да използвам светлинния клаксон просто издърпвам лоста и фаровете светват на 100% после пак се връщат на 25%.

Снопа светлина на дългите светлини не е отрязан както на късите.Така със редуциране на мощноста до 20 - 25% можем да постигнем ефекта светлините да се забелязват от голямо разтояние без да дразнят другите участници в движението.За постигане на този ефект със късите светлини е необходима мощност поне 60-75% от номиналната.

Целата на модула е да имаш през деня светлини които се забелязват от голямо разтояние , да консумират малко енергия , и включването и изключването да става автоматично в зависимост от това дали двигателя е запален.

Поздрави.

Публикувано на: 21 Яну 2010 09:38
от kofarata
Какъв е смисъла от това дневните светлини (в случая дългите светлини) да светят едновременно заедно с късите светлини.Виж снимката на Лагуна-та в горния пост
В случая смисъла е в това, че автомобилът на картинката (за разлика от повечето коли) е с 4 фара и желанието ми е да светят едновременно с редуцирана светлина на дългите. Не ме интересува пестенето на енергия :whistle: , както и автоматичното включване.

Та в тази връзка, конкретно за този случай, устройството подходящо ли е?

Публикувано на: 21 Яну 2010 13:55
от Ich0
kofarata написа: Та в тази връзка, конкретно за този случай, устройството подходящо ли е?
И аз го обмислях тоя вариант като взех Селиката. Определено ще е доста различно и може и да е яко.. не съм виждал правена така досега. Според мен трябва да се ползва идеята за намаляване на мощността на светене на дългите и те да се вържат заедно с късите. А вече като си светнеш дългите по нормалния начин да си светят на 100%. Колегата нека каже.

Публикувано на: 21 Яну 2010 21:59
от a_stankov
kofarata написа:
Какъв е смисъла от това дневните светлини (в случая дългите светлини) да светят едновременно заедно с късите светлини.Виж снимката на Лагуна-та в горния пост
В случая смисъла е в това, че автомобилът на картинката (за разлика от повечето коли) е с 4 фара и желанието ми е да светят едновременно с редуцирана светлина на дългите. Не ме интересува пестенето на енергия :whistle: , както и автоматичното включване.

Та в тази връзка, конкретно за този случай, устройството подходящо ли е?
Извинявам се, аз не съм разбрал идеята ще опитам още един път.Искаш дългите да светят с редуцирана мощност заедно с късите светлни.

Няма проблем.Модула се монтира.Свързва се да управлява дългите светлини.Белия кабел от схемата за свързване се оставя свободен.Така когато запалиш автомобила си модула ще пусне твойте дълги светлини, за да светнат и късите трябва да ги пуснеш от фабричния превключвател.Като пуснеш късите светлини дългите ще продължът да светят с редуцирана мощност - примерно 20%.Ако искаш да използваш стандартните си дълги светлини просто издърпваш лоста и дългите ще светнат на 100%, после ако минеш пак на къси , дългите отново ще минат на 20%.

При така описаната схема на свързване без използване на белия кабел дългите ти светлини няма да светят само когато мотора не работи.Това ли е варианта които искаш колега?

П.П. В този вариант единствения недостатък може би ще е ,че ще имаш разлика в цвета на двата фара.Късите ще си светят нормално а дългите като им намалиш напрежението стават с по-жълта светлина.

Публикувано на: 22 Яну 2010 16:11
от kofarata
П.П. В този вариант единствения недостатък може би ще е ,че ще имаш разлика в цвета на двата фара.Късите ще си светят нормално а дългите като им намалиш напрежението стават с по-жълта светлина.


затова може би варианта с 35% сила ще е най-подходящ си мисля. Скоро ще пратя поръчка на лични да пробвам :thumbsup:

Публикувано на: 30 Яну 2010 19:09
от a_stankov
:yawinkle:

Публикувано на: 04 Мар 2010 00:06
от dido_nm
Здравейте колега a_stankov,
проявявам интерес към този модул, но имам няколко въпроса преди да направя заявка за доставка.
1. Ще важи ли гаранцията ако сам си монтирам устройството (занимавал съм се любителски с радиотехника, затова считам че имам достатъчни начални познания по електро и радиотехника :) )
2. Предполагам, че в комплекта има монтажна схема /освен тази на картинката в тази тема/.
3. Задължително ли е да се включат и габаритите /съгласно схемата/ или може и без тях, всъщност каква е идеята да се включат и габаритите, и ако неги включа ще работи ли модула само с дългите?
4. Предвидена ли някаква защита в модула ? В схемата невиждам външен предпазител. Ако пожелая да модернизирам схемата с предпазител, колко ампера трябва да бъде /предполагам 10А е повече от достатъчен/ и дали ще е най правилно да го поставя във веригата на червения кабел /между модула и акумулатора/.
5. Какъв е принципа на работа на модула? Подава по ниско напрежение към фаровете или ограничава големината на тока?

Публикувано на: 04 Мар 2010 16:35
от a_stankov
dido_nm написа:Здравейте колега a_stankov,
проявявам интерес към този модул, но имам няколко въпроса преди да направя заявка за доставка.
1. Ще важи ли гаранцията ако сам си монтирам устройството (занимавал съм се любителски с радиотехника, затова считам че имам достатъчни начални познания по електро и радиотехника :) )
2. Предполагам, че в комплекта има монтажна схема /освен тази на картинката в тази тема/.
3. Задължително ли е да се включат и габаритите /съгласно схемата/ или може и без тях, всъщност каква е идеята да се включат и габаритите, и ако неги включа ще работи ли модула само с дългите?
4. Предвидена ли някаква защита в модула ? В схемата невиждам външен предпазител. Ако пожелая да модернизирам схемата с предпазител, колко ампера трябва да бъде /предполагам 10А е повече от достатъчен/ и дали ще е най правилно да го поставя във веригата на червения кабел /между модула и акумулатора/.
5. Какъв е принципа на работа на модула? Подава по ниско напрежение към фаровете или ограничава големината на тока?
1.Да
2.Ще има описание + схема за монтаж
3.Чрез габаритите модула разбира кога изкаш да ползваш стандартните светлини на автомобила, той не управлява габаритите , само дългите светлини.
4.Има външен предпазител който върви в комплект с модула.Иначе 7.5-10 А са достатъчни.
5.Принципа е редуциране на тока през крушките чрез ШИМ.

Тук drlight.hit.bg може да се изтегли описание на модула.

Публикувано на: 06 Мар 2010 09:25
от Kiki
Искам да попитам, кога включва дългите светлини?
Когато дадеш на контакт, или едва след като запалиш двигателят? cool.gif
Подтекста на въпроса ми е:
Като загасиш двигателя, фаровете загасват ли сами, или трябва да изключваш устройството с някакъв допълнително монтиран ключ?

Публикувано на: 06 Мар 2010 13:00
от Vesko
Kiki написа:Искам да попитам, кога включва дългите светлини?
Когато дадеш на контакт, или едва след като запалиш двигателят? cool.gif
Подтекста на въпроса ми е:
Като загасиш двигателя, фаровете загасват ли сами, или трябва да изключваш устройството с някакъв допълнително монтиран ключ?
Когато го загасиш от контакният ключ или когато го загасиш потегляйки на светофара? Защото като го загасиш пт контакният ключ вече не е на контакт wink.gif

Публикувано на: 06 Мар 2010 22:09
от dido_nm
Когато левия и десния фар /дългите/ се управляват по отделно /в отделна електрическа верига/, при свързването как се постъпва? Ако се окъсят двете вериги няма ли да се получи гаф? Или трябва да се използват диоди 1 или 2? Бихте ли дали съвет за модернизиране на схемата за свързване за вариант при автомобили с отделни вериги за ляв и десен фар.

Публикувано на: 07 Мар 2010 15:01
от a_stankov
Kiki написа:Искам да попитам, кога включва дългите светлини?
Когато дадеш на контакт, или едва след като запалиш двигателят? cool.gif
Подтекста на въпроса ми е:
Като загасиш двигателя, фаровете загасват ли сами, или трябва да изключваш устройството с някакъв допълнително монтиран ключ?
Когато загасиш двигателя се чува звуков сигнал от модула и следва плавно загасване не светлините.Процедурата по включване и изключване на дневните светлини е автоматична.Потребителя няма грижа за това.Няма допълнително монтирани никакви ключове.Единствено програмируемите режими се избират с светлинния клаксон.Останалата част от работата на модула е автоматична,целта е конфорт за крайния потребител.

Когато левия и десния фар /дългите/ се управляват по отделно /в отделна електрическа верига/, при свързването как се постъпва? Ако се окъсят двете вериги няма ли да се получи гаф? Или трябва да се използват диоди 1 или 2? Бихте ли дали съвет за модернизиране на схемата за свързване за вариант при автомобили с отделни вериги за ляв и десен фар.
Няма нужда от разделяне с диоди.Все пак импулсния ток е голям и ще генерираме загуби във вид на топлина в диода и то съвсен не малка.
На Пасат Б5 имам монтаж и там жицата за управление на светлините се свърза едновременно и към двата предпазителя за дъгите светлини,няма никакъв проблем.Същия бе монтажа и на два Нисан Примера , на Тойота все още няма монтиран модул в интерес на истината , но предполагам няма да има никакъв проблем кабела за управление да се свърже директно и към двата кръга на веригата на дългите светлини.Просто няма никакъв смисъл от използването на диоди , а и 10А диоди се намират трудно.Просто кабела се раздвоява и се свързва и към двете вериги.

Публикувано на: 13 Мар 2010 18:48
от a_stankov
:thumbsup: