Страница 1 от 1

Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати

Публикувано на: 06 Апр 2010 15:10
от Man1
Здравейте, интересувам се къде има сервиз за ремонт/рециклиране на спирачни апаати в София или евентуално някой, който извършва ремонт и рециклиране. В интернет намирам единствено http://www.ferodo.wordpress.com. Плзвали ли сте услугите им и какви са отзивите?

Благодаря предварително за информацията

Публикувано на: 06 Апр 2010 18:13
от diver
В Княжево имаше един пич дето бачкаше много читаво, но беше възрастен и не знам дали продължава да работи. Щлайфаше цилиндъра и после по новия диаметър правеше о-пръстените. Вземаше някви криви кинти за тая работа. Като не подлежеше на ремонт си казаве - това не става. Беше на някакво площадче със сладкарница по една улица перпендикулярна на Княжевско шосе от дясната страна по посока Перник.

Публикувано на: 06 Апр 2010 21:52
от Man1
Благодаря за отговора, а можеш ли дадеш още някакво инфо. примерно телефон?

Публикувано на: 06 Апр 2010 22:39
от diver
Man1 написа:Благодаря за отговора, а можеш ли дадеш още някакво инфо. примерно телефон?
Как мислиш?!

Публикувано на: 09 Апр 2010 20:31
от мехаННика
Ман,за какъв автомобил става дума.Вероятно мога да измисля нещо но дай повече детайли.

Публикувано на: 12 Апр 2010 11:02
от kofarata
в края на миналата година си купих ремонтен комплект за спирачни апарати (гумички, пръстени и грес), не помня на коя фирма, но пликчето беше маде ин жапан. Намерих ги случайно от магазин за японски части на ботев и симеон (магазинчето е зелено и е на кръстовището на ботев). Профилактиката мжеш и сам да си я направиш, ако не предполагам във всеки сервиз. :thumbsup:

Публикувано на: 12 Апр 2010 12:39
от diver
kofarata написа:в края на миналата година си купих ремонтен комплект за спирачни апарати (гумички, пръстени и грес), не помня на коя фирма, но пликчето беше маде ин жапан. Намерих ги случайно от магазин за японски части на ботев и симеон (магазинчето е зелено и е на кръстовището на ботев). Профилактиката мжеш и сам да си я направиш, ако не предполагам във всеки сервиз. :thumbsup:
Аха само дето тоя комплект, на цилиндри с язви ще стане като стария за нула време...Ако пък се шлайфа ще уплътняват сещай се как....а спирачките не мисля че са нещото с което бих експериментирал....

Публикувано на: 12 Апр 2010 16:12
от kofarata
diver написа:
kofarata написа:в края на миналата година си купих ремонтен комплект за спирачни апарати (гумички, пръстени и грес), не помня на коя фирма, но пликчето беше маде ин жапан. Намерих ги случайно от магазин за японски части на ботев и симеон (магазинчето е зелено и е на кръстовището на ботев). Профилактиката мжеш и сам да си я направиш, ако не предполагам във всеки сервиз. :thumbsup:
Аха само дето тоя комплект, на цилиндри с язви ще стане като стария за нула време...Ако пък се шлайфа ще уплътняват сещай се как....а спирачките не мисля че са нещото с което бих експериментирал....
aa определено при положение че цилиндрите са ок, добре го вметна, както и редовно следене на спирачната течност. Без никакво шлайфане, а само хубава промивка с бензин и се вижда дали става или не. Все пак комплект нови спирачни апарати са около 600лв. А в повечето случай проблема идва точно от скъсани гумички и мърсотия. При надран цилиндър или разбито легло вече няма какво да се направи

Публикувано на: 12 Апр 2010 22:48
от zi_zi_top
kofarata написа:
diver написа:
kofarata написа: ... Профилактиката можеш и сам да си я направиш, ако не предполагам във всеки сервиз. :thumbsup:
....а спирачките не мисля че са нещото с което бих експериментирал....
Без никакво шлайфане, а само хубава промивка с бензин и се вижда дали става или не. Все пак комплект нови спирачни апарати са около 600лв.
Ремонта на спирачките не е шега и всяка самодейност се плаща много скъпо. Препоръчително е да се сменяват повредените възли и детайли с нови оригинални или ОЕМ, като не цената, а качеството е фактор!

Публикувано на: 13 Апр 2010 16:50
от dil
Ако са разбити водачите на спирачните апарати имали някаква оправия ?

Публикувано на: 13 Апр 2010 19:44
от Uncle Dido
dil написа:Ако са разбити водачите на спирачните апарати имали някаква оправия ?
Медна грес.