Здравейте колеги!
Имам удоволствието да представя на Вашето внимание
АВТОСЕРВИЗ ДИНАМИК АРТ
С какво можем да бъдем ползени на Вас и Вашия автомобил:
- Монтаж, настройка, обслужване и ремонт на почти всички видове газови инжекционни системи (погледнете по-долу за поддържани марки).
- Диагностика и ремонт двигатели (попитайте за поддържаните марки и модели, списъкът се допълва ежедневно ;) ).
- Монтьорски услуги.
- Продажба авточасти и консумативи.
Монтаж газови инжекционни системи (пропан-бутан), производство фирма Фобос (утвърден лидер в България)
Какви са правилата, които ръководят нашия монтаж на АГУ:
- Правилен подбор компонентите спрямо характеристиките на конкретния автомобил (мощност на двигателя, продължителност на импулс към бензинови инжектори и пр.)
- Спазване на всички изисквания за безопасност.
- Спазване на всички инструкции на производителя за оптимална работа на уредбата.
- Монтирането на всички компоненти така, че да са лесни за обслужване и да създават минимално усложнение при ремонт на автомобила от какъвто и да е характер.
- Запазването на целостта на купето - свеждаме до минимум отворите, а където е необходимо да бъдат направени такива - са третирани с качествени антикорозионни материали.
- Монтаж на газовия компютър на защитено от влага място.
- Старателно подреждане на ел. инсталацията и всички маркучи и тръби.
- Спазване на всички изисквания на клиента - местоположение на различните компоненти, в зависимост от двигателя - вариант за скрит монтаж на цялата инсталация.
Как извършваме настройката:
След първоначална настройка (на място), по желание на клиента прецизната настройка на дино стенд или в движение на автомобила. Само и единствено чрез минаване през всички работни режими на двигателя се гарантира оптималната работа на газовата уредба. Извършва се чрез ръчно "написване" на газовата карта. Операцията е задължителна дори при газови компютри, поддържащи OBDII протокол.
Обслужваме следните марки газови инжекционни системи:
4GAS, AC STAG, AEB, AG, Agis, Agnes, AGR, Altis, Atiker, Autogas Italia, Autronic, Baykan, Bedini, Bigas, BRC, BSM (Bardolini, Zanardi, NIGS), Digitronic, DT GAS, DYMCO, E-GAS, Elpigaz, EMER, EMMEGAS, ESGI, EUREKA, Europegas, FEMA, Fobos, Gascontrol Italia, Gasitaly, Greengas, HTS, JIEXING, KING, KME, Landi Renzo, Lecho, Longas, Lovato, LPGTECH, MAGIC, Megajet, Milano, Mimgas, NLP, Novogas, OMVL, Optima, Oscar, Platinca, Romano, Simgas, Stargas, Starlux, Stefanelli, Tartarini, Ultragas, Versus, Vogels, Wentgas, Zavoli
Забележка: За метанови уредби предлагаме единствено настройка!
За членове на форума предлагаме масла Motul, Bardahl, Comma с доказан произход и 15% отстъпка!
Цялата продуктова гама добавки Bardahl с 15% отстъпка!
Филтри: 15% отстъпка
Авточасти: 10% отстъпка
Цена монтаж АГУ Фобос: до 10% отстъпка (отстъпката варира спрямо продукта, точна цена мога да дам след запитване)
Труд: 10% отстъпка (при монтаж на АГУ отстъпките не се сумират)
Адрес:
София, кв. Горубляне, Околовръстен път 10
GPS Координати: 42.622268, 23.407886 (кликнете за линк в Гугъл мапс)
За контакти:
0899-906-508
velchev@dynamic-art.bg
Работно време:
Понеделник - Петък: 9:30-18:30
Събота и/или удължено работно време - по заявка
Скоро сервизът ще предлага монтаж на едни от най-качествените системи в световен мащаб - ROMANO
Dynamic Art - АВТОГАЗ и още нещо
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12 Фев 2016 10:12
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12 Фев 2016 10:12
Dynamic Art - АВТОГАЗ и още нещо
Да изтупаме прахта:
Вече работим и със системите на Романо. Италианската фирма се характеризира с производството на едни от най-добрите газови инжекциони в световен мащаб. Непрестанно доработваните продукти на този производител са идеалния избор за тези от Вас, които искат да заложат на качеството и дългия безпроблемен пробег. Предлагат се с 5-години или 150 000км гаранция.
Извършен монтаж на Subaru Outback 3.0 H6
Компютър - монтиран в купето на автомобила - защитен от влага и прах.
Газови рейки - закрепени здраво.
Инжектори - прикрепени към всмукателните тръби с мека част за обиране на вибрациите.
Щуцерите за газопроводите от инжектора до всмукателния колектор са разположени възможно най-близо до главата и с точния ъгъл за оптималното засмукване на горивото. Постижимо единствено след демонтаж на колектора.
Газова бутилка и термопластична тръба - монтирани по всички изисквания за безопасност.
Всички крепежи на тръбата са третирани с подходящи антикорозионни материали, а направените отвори за монтаж на бутилката и горивопроводите - уплътнени с качествен течен полиуретан.
Пълначка - под капачката на резервоара.
Вече работим и със системите на Романо. Италианската фирма се характеризира с производството на едни от най-добрите газови инжекциони в световен мащаб. Непрестанно доработваните продукти на този производител са идеалния избор за тези от Вас, които искат да заложат на качеството и дългия безпроблемен пробег. Предлагат се с 5-години или 150 000км гаранция.
Извършен монтаж на Subaru Outback 3.0 H6
Компютър - монтиран в купето на автомобила - защитен от влага и прах.
Газови рейки - закрепени здраво.
Инжектори - прикрепени към всмукателните тръби с мека част за обиране на вибрациите.
Щуцерите за газопроводите от инжектора до всмукателния колектор са разположени възможно най-близо до главата и с точния ъгъл за оптималното засмукване на горивото. Постижимо единствено след демонтаж на колектора.
Газова бутилка и термопластична тръба - монтирани по всички изисквания за безопасност.
Всички крепежи на тръбата са третирани с подходящи антикорозионни материали, а направените отвори за монтаж на бутилката и горивопроводите - уплътнени с качествен течен полиуретан.
Пълначка - под капачката на резервоара.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12 Фев 2016 10:12
Dynamic Art - АВТОГАЗ и още нещо
Още един монтаж, този път на друга марка автомобил:
Монтаж тип "стелт" - всички компоненти са разположени без пряка видимост, окабеляването е напълно вплетено в заводското, газовото ЕКУ е ситуирано при бензиновия компютър, като това по никакъв начин не се затруднява обслужването на други възли и/или агрегати в моторното.
Интересен е фактът, че обслужването на инсталацията всъщност не е трудоемко, колкото изглежда.
Монтаж тип "стелт" - всички компоненти са разположени без пряка видимост, окабеляването е напълно вплетено в заводското, газовото ЕКУ е ситуирано при бензиновия компютър, като това по никакъв начин не се затруднява обслужването на други възли и/или агрегати в моторното.
Интересен е фактът, че обслужването на инсталацията всъщност не е трудоемко, колкото изглежда.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12 Фев 2016 10:12
Dynamic Art - АВТОГАЗ и още нещо
Добавям снимки на още един монтаж (отново немски автомобил):
Инжекторни рейки - монтирани на алуминиева конзола посредством гумени тампони.
Редуктор - под компенсаторния съд на охладителната система (доста джаджи има там, не се вижда). Смяната на филтъра се извършва чрез развиване на трите рапидни винта, държащи казанчето, достатъчно е да се отмести в страни.
Газов компютър - прибран на сигурно място в купето.
Останалото - стандартно монтирани пълначка в капачката на резервоара и бутилка на мястото на резервната гума.
Инжекторни рейки - монтирани на алуминиева конзола посредством гумени тампони.
Редуктор - под компенсаторния съд на охладителната система (доста джаджи има там, не се вижда). Смяната на филтъра се извършва чрез развиване на трите рапидни винта, държащи казанчето, достатъчно е да се отмести в страни.
Газов компютър - прибран на сигурно място в купето.
Останалото - стандартно монтирани пълначка в капачката на резервоара и бутилка на мястото на резервната гума.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12 Фев 2016 10:12
Dynamic Art - АВТОГАЗ и още нещо
Газовото ЕКУ е инсталирано в зоната на червения правоъгълник на снимката на интериора.
Ще добавя няколко думи, относно неконвенционалния монтаж на бутилката.
На този автомобил, задният мост е разположен доста назад - по диаметъра на легенчето за резервната гума, перпендикулярно на автомобила. Поради тази причина изкарването на газопроводите би създало следните рискове:
- прекалено ниска позиция - шанс за задиране/закачане при шофиране по лоша настилка
- непосредствена близост до заден мост - шанс за притискане при евентуална деформация - страничен удар в задно колело.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 124 госта