СТАРТЕРА отказа-Карина Е 1.6

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

СТАРТЕРА отказа-Карина Е 1.6

Мнение от max-2 » 25 Яну 2006 19:03

Колеги, ако някои е имал подобен проблем-моля да пише някои ред. От два месеца запо4на да отказва по някога-особено сутрин, при първото палене-4атка силно, но не завърта, и така няколко пъти. Понякога завърта, но спира сам, без да съм пуснал клу4а(много рядко).Преди седмица ходих в ТМ Ауто, казаха, 4е ще го оправят, трябвало да се сменят пластини и плунжер,но все още не са полу4или 4астите, а колата спря да върти ве4е. Дали ще мога да я ремонтирам сам, с 4асти от БОШ (там имат) или да 4акам не знам колко време още? wacko.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 26 Яну 2006 09:04

ne slagai chasty na bosch,golemi bokluci sa,ne se laji po imeto,izchakai da ti dostavyat ot tm-auto--sroka e ot 15 do 30 dni!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Гост

Мнение от Гост » 07 Фев 2006 16:10

Ако още не си си решил проблема, ето ти и друг вариант: "Одрин" 75 (ако не бъркам нещо) - сервиз за стартери. Можеш да стигнеш примерно така - движиш се по "Ал. Стамболийски" в посока от "Ботев" към "Опълченска", подминаваш "Опълченска" и на следващия светофар свиваш в дясно - на 20м, до някакъв китайски ресторант. Аз имах проблеми с бендикса и по телефона ми казаха, че смяната ще ми струва около 80 лв. Накрая обаче излезе, че като са го разглобили се оказало, че причината е била в износени втулки и ремонтът ми излезе само около 30 лв. Не знам дали са толкова печени, колкото на мен ми ги изрекламираха, но спокойно можеха да ми направят по - скъпия ремонт и с работа и това-онава, да ми вземат 100 лева, а не го направиха. Браво на тях! smile.gif

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мнение от max-2 » 08 Фев 2006 21:52

Проблемът е решен временно, тъй като миналата седмица намерих магазин, в които ми обещаха 4е имат 4асти за вси4ки модели DENSO. 4астите са "CARGO", estestveno нямаше плунжер и смених само пластините (преправени от друг модел), за да освободя гаража, който ползвах за ремонта, и за да бъде колата в движение. Стартера работи нормално, но не се знае докога. Междувременно 4астите от Тойота пристигнаха и при първа възможност ще запи6а 4ас за да стане колата както трябва.
Плунжер и пластини (ТМ Ауто)-62лв. + 30лв. труд ohmy.gif
Плунжер и пластини (КАРГО)-12лв. laugh.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 08 Фев 2006 21:59

30лв. труд при условие че стартера е изваден или това включва и ваденето му?
->

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мнение от max-2 » 08 Фев 2006 22:06

И сваляне и ремонт.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 09 Фев 2006 08:33

олеее, аз не искам да съм механик в БГ. ohmy.gif
->

nniko
Мнения: 1
Регистриран на: 01 Мар 2006 20:59
Местоположение: пловдив

Мнение от nniko » 03 Мар 2006 23:28

Приятелю и аз имах този проблем и да ти кажа не е на добре, скоро започнаха и други проблеми, дадох над 3000 лв. и все решенията бяха временни, не се минаваше и месец и нов пробнлем. та да ти кажа при първа възможност и бий шута на тази бракма. по добре си купи жигули, по евтина е подръжката.

bh-karina
Мнения: 1
Регистриран на: 03 Мар 2006 23:43
Местоположение: SOFIA

Мнение от bh-karina » 03 Мар 2006 23:56

честито, за съжаление нямаш късмет. Скоро ще запчнат да тропат лагерите на разпределителния вал и това е по малкия проблем, съвсем скоро след това идва ред и а лагерите на коляновия вал, което си е доста скъпо удоволствие. Всеки един елемент има определен ресурс моточасове. От моята практика до сега съм забелязъл при няколко случая точно тази последователност на ремонтите. Това е особенно валидно за моделите 92-93 год. със мотор 1.6 литра. Надявам се твоята кола да е от по новите модификаций.

pol
Мнения: 102
Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
Местоположение: Световрачене
Автомобил: Тойота Версо
Обратна връзка:

Мнение от pol » 04 Мар 2006 21:49

nniko написа:Приятелю и аз имах този проблем и да ти кажа не е на добре, скоро започнаха и други проблеми, дадох над 3000 лв. и все решенията бяха временни, не се минаваше и месец и нов пробнлем. та да ти кажа при първа възможност и бий шута на тази бракма. по добре си купи жигули, по евтина е подръжката.

Спира на светофара жигулка до Майбах, жигульора сваля прозореца и пита:
-Ей, пич, върви ли тая кола, бе? Оня, стреснат: върви бе, много добре си върви, що???...

- Бе, гледам, не ги карат много...
:whistle:
Toyota Verso

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта