Air suspension kit? Струва мисля към 3 бона и нещо и поне 10 см ще може да вдигнеш, когато потрябва. Сигурно по-евтино ще да си вземеш Нива деproscrip написа:Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.
Може ли и аз да мина?
- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.
Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи
Кой MX5 е най-добър - Анкета
10 - не, ама 7 см ще дигнеш, после идва веселбата като тръгнеш да сменяш компонентите по въздушното окачване, което освен, че е доста пари се скапва и бързо в нашите условия /и въздуха ни е менте у БГ/ и идва по-евнито да си земеш УАЗ или Нива, че дори и 70-а на Тойота да си я караш по предназначениеMX5 написа:Air suspension kit? Струва мисля към 3 бона и нещо и поне 10 см ще може да вдигнеш, когато потрябва. Сигурно по-евтино ще да си вземеш Нива деproscrip написа:Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.
Може ли и аз да мина?
- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.
Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи
- zi_zi_top
- Мнения: 4209
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Мисля, че и този автомобил трябва да го включите вече в анкетата.
http://www.cars.bg/autonews/business/937
http://www.cars.bg/autonews/business/937
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост