АутоБилд бр. 16 , 13-26 Юли 2006г.

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Според вас има ли по-надежден дизелов агрегат от този на Тойота и кой е той ако да?

Няма.
12
63%
Немският, известен като ТДИ
3
16%
Френският, известен като ХДИ
1
5%
Италианският, известен като ... на кой му известен?
1
5%
Японски , различен от тойотов.
2
11%
Някаква друга проба , целяща да гори нафта
0
Няма гласували
 
Общо гласове: 19

Аватар
ramaJT
Мнения: 12
Регистриран на: 08 Юли 2006 19:01
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

АутоБилд бр. 16 , 13-26 Юли 2006г.

Мнение от ramaJT » 14 Юли 2006 20:14

Днес , докато отивах на работа , заредих в ОМВ. Загледах АутоБилд-а и търсех по корицата някаква кола различна от немска и си казах поредния брой за реклама на дойче изпълнения. И оп какво да видя - малко каренце , със заглавие "наистина ли Тойота е безотказна?" и си казвам , не може да бъде , швабата ще признае гласно японското качество. Купих си го и .. прочетох въпросната статия. Моля, ако някой си купува това лъскаво подобие на списание , в което някой си мисли че се изказват професинални мнения , и е прочел въпросната статия , да си пусне коментара. Аз като нов , ще изчакам вашето мнение. Но мойто едва ли ще се промени , след като търкалям 3 Тойоти и още 4 са пред очите ми.

П.П. Май рекламата на Авенсиса по ТВ е раздразнила аматьорчетата. ( че най-лошото било че не го произвели те - на швабски)

Нема и да го произведете.;)
Corolla D-4D

El Camino

Мнение от El Camino » 14 Юли 2006 20:26

Преди около месец излезе подобна статия в немския Автобилд и ако не я бяха коментирали децата в немския форум, нямаше и да я погледна.

Това, което се казваше, беше че на 60К км мисля му се преебал катализатора. И голямата гордост - демек екологичния двигател отказал. Дрън та прас - Аутобилд си е винаги бил протеже на ФВ и понеже те нямат такива дизели, опитват да серат.
Бтв. в Германия се шуми сега много за Евро 4 нормата, защото това беше отзива на правителството към затъването на Мерцедес. В момента в който МБ умираха (Е класата водеше статистиката по НЕнадеждност), те (правителството) СЛУЧАЙНО се сетиха, че някакво семейство в Мюнхен имало сажди по полюлея и въведоха тая новата норма. И понеже само МБ от немските (с малки изключения БМВ) имаше катализатор за тая норма, ест. те скочиха. Респективно и индустрията в 2рата по приходи провинция в Германия - все пак Щутгарт като нейна столица живее ОТ и ЗА Мерцедес.

В Германия при купуване на автомобил са определящи две неща.
Екологичния клас - който влияе индиректно в/у данъка и застраховката. Естествено е немските автомобили да са пригодени за немските данъчни изисквания оптимално.
И съответно всички немски фирми си имат отделни отдели, които разработват отделни версии за хамерика...

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 15 Юли 2006 09:59

ili niama ili nissanski ili vw diesel
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)


Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 16 Юли 2006 23:27

Vednaga si kupih Auto-Bild,zashtoto i bez tova tozi 100000km. test na Avensis go chakah dalgo s netarpenie i shte vi kaja kolegi,che Avensis-a se e predstavil chudesno! :thumbsup: Ta Avensis 2.0D-Cat/116 k.s./Sol e izbran saznatelno ot Germancite sas slojnia katalizator na Toyota D-CAT,koito natrupva v sebe si sajdite,sernia dvuokis, i azotnite okisi/NOx/.Kogato se zapalni filtara,prez peta,dopalnitelna diuza se vpraskva gorivo v izpuskatelnata sistema i otlaganiata izgariat,koeto se zabeliazva po edno malko oblachedim ot auspuha.-Blagodarenie na tazi tehnologia se smiata,che D-CAT dizelite na Toyota sa nai-chistite v sveta.Saznatelno e izbran i liuka na pokriva da vleze v oborudvaneto,ta da ima kakvo da se chupi i proteche eventualno,za sajalenie na germancite tova e Toyota,a ne Mercedes ili VW. laugh.gif
Eto po kilometri za kakvo Avensis 2.0D-CAT e vlizal v serviza:
1.)38022km.--Novi spirachni nakladki.
2.)45699km.--Otkachila se laistna na zaden liav stop.--Zalepena s lepilo,ne e vlizala v serviz.
3.)59875km.--Poradi spukano staklo e podmenen leviat far za magla.--Garancionno
4.)Eto ia sashtinata na vaprosa.--74464km.--POCHISTVANE na vakuumnia traboprovod na DPNR-Kat datchika-/Garancionno/ sled preduprejdenie ot signalnata lampa za problemi v upravlenieto na dvigatelia.----Avensis e karan ot Germancite predimno po magistrali s visoka skorost,kakto samite te priznavat sas skorost nad 160km./h.,a pri skorost nad 160km/h katalizatora D-Cat trudno se ochistva ot otlaganiata,koeto te sa usetili i zabeliazali,no vapreki vsichko sa ia karali na raba kakto te kazvat/taka i triabva da bade v edin prodaljitelen test za opredeliane na izdrajlivost spored men/,pri koeto trabichkite na katalizatora se zapushili i Avensis zapochnal da pushi bial pushek.Sled izchistvaneto im v serviza problema e otstranen.T.e. pri normalna eksploatacia na kolata i karane NE na raba na vazmojnostite i,tozi problem ne bi se poluchil .Vapreki vsichko Toyota e usavarshenstvala sistemata,kato sa uvelichili diametara na trabichkite na datchika za naliagane,kakto i obemat na DPNR -sistemata,za da moje da otgovori na nai-ekstremna eksploatacia.Sashto taka sa optimizirali sistemata za regeneracia.Toyota preporachva obache,ako sled vsichkite tezi podobrenia ,problema se poiavi otnovo,da se pochistvat trabichkite na datchika za naliagane v serviz Toyota.Razhodite se poemat garancionno.
5.)85800km.--Smiana na saedinitel.--Otgovora na Toyota--"Ne sa ni poznati problemi s nadejnostta i izdrajlivostta na saedinitelia,koito e sashtia kato tozi vgrajdan v "obiknovenia" 2.0D-4D.--Garancionno.

Kato se zagledame se okazva,che 1.)Smiana na nakladki e rutinno vlizane v serviza,2.)Otkachilata se Hromirana laistna e rezultat ot nedobra Angliiska sglobka.3.)Spukanoto staklo na fara za magla ne moje da se chisli kato defekt,a e vsledstvie nechie shofirane,4.)Zapushen katalizator--Niama defekt,a pochistvane,niama smenen katalizator ili chast ot nego,pri normalna eksploatacia ne bi se poluchilo.,5.)Saedinitelia az lichno sashto go chislia kam nachina na shofirane ot strana na Nemcite,koito e bil kraino agresiven.
S edna duma Avensis nito vednaj ne e ostavil niakoi ot ekipa na patia za tezi 100000km.,i ne e pokazal defekt za tezi kilometri.Az lichno sam vpechatlen,napomnia mi Carina! rolleyes.gif

Eto ia i tablicata po nadejnost na 100000km. testove na Auto-Bild.
1.)Mazda 6 Sport 1.8MZR Comfort--Ocenka --6--Bez nito edna povreda za 100000km..Bravo Mazda. wink.gif
2.)Mercedes E320CDI T Elegance
3.)Ford Focus 1.6i Turnier--Ocenka--5
4.)Ford Mondeo 1.8/Opel Vectra 2.2
5.)Bmw 745i
6.)Honda Jazz 1.4/Renault Clio 1.4
7.)Hyundai Getz 1.1GL/BMW 318i

8.)TOYOTA AVENSIS 2.0D-4D D-CAT SOL

9.)Vw Lupo 1.4 TDI
10.)Opel Meriva Cosmo 1.7CDTI
11.)Mini Cooper
12.)Audi A6 2.8/Hyundai Elantra 1.6
13.)Renault Kangoo 1.9dTi
14.)Alfa 147 2.0 T.S./BMW X5 3.0d
15.)Mercedes A170CDI/Mercedes C 220 CDI T
16.)Opel Zafira 1.8/Volvo XC 90 D5
17.)Vw Passat Variant VR5
18.)Opel Astra 1.9CDTI Cosmo
19.)Opel Astra 1.6/Mercedes ML 270 CDI
20.)Audi A4 1.9TDI/Ford Fusion 1.6
Ottuka nadolu sa nai-troshlivite!Estestveno zaeti ot Frenski i Italianski koli,no se prokradvat i dve Nemski.
21.)Skoda Fabia 1.4 16v
22.)Skoda Octavia Combi 1.9TDI
23.)Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0
23.) S ednakva ocenka s gornite--Renault Megane 1.6/Renault Laguna 1.9dCi
24.)Audi A2 1.4
25.)Citroen C8 2.2 HDI SX FAP
26.)Peugeot 307 2.0HDI/110h.p./FAP/
27.)VW Polo 1.2 Comfort

Sled tazi klasacia shte napravia i edin komentar.Spored men Nemcite ot Auto-Bild drashtat kato kotki za da vkarat nemska kola v Top5 na svoiata klasacia,vapreki,che se troshat dosta.Eto vijdame na 2 miasto e klasiran Mercedes E-klasse ,koito doskoro se slaveshe sas "stachkuvashtata si elektronika",opasnite za jivota na pasajerite elektronni spirachki,koito otkazvaha kogato si iskat i minavah v avarien rejim bezprichinno,zabivaneto na elektronikata,hlabava hodova chast,rajda po pragovete i bombetata na amortisiorite,izobshto vsischko drugo ,no ne i ochakvano ot Mercedes!Verno e ,che povecheto problemi sa izchisteni pri novata E-klasse ,koiato vleze v 100000km. test na Auto-Bild,No chastite smeneni po neia vkarvat klienta v dosta po-seriozni razhodi,otkolkoto v poetite ot garanciata razhodi po Avensis!Eto za kakvo vliza Mercedes E-klasse 320CDI t v serviza za 100000km.
1.)25001km.--Podmiana na vsichki spirachni nakladi--294,19EU
2.)55304km.--Otnovo smiana na predni spirachni nakladki--184,60EU
3.)Update na zlopoluchnata sistema COMMAND na Mercedes,koiato prodaljava da zabiva i v novia model!--58,00 EU--Izcialo po vina na Mercedes,no te ne pokrivat razhodite! dry.gif
4.)55620km.--Smiana na akumulatora--Garancionno.
5.)74620km.OTNOVO smiana na vsichki spirachni nakladki,kakto i Smiana na prednite spirachni Diskove.--518,43EU
6.)OTNOVO smiana na predni spirachni nakladki--184,60EU
Razbira se Mercedes E se e predstavil pochti chudesno v testa,no ne mislia,che zaslujava 2-ro miasto,a Avensis 8-mo
Pri 100000km. test na Opel Vectra,koiato e na 4-to miasto,dori smeniat Dolen nosach na 90000km.,koeto spored men ne e nikak malko za ravnite Germanski patishta! V zakliuchenie shte povtoria,che Avensis se e predstavil chudesno v 100000km. test na Auto-Bild i sam siguren,che ako ne beshe LEKIA problem s D-CAT,shteshe da e v Top3! :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Guest-a

Мнение от Guest-a » 17 Юли 2006 00:29

О.Т.
добреееде ма тая 100000км класация не е
ли малко смешна.Навремето имахме две тикота такси които
взеха да се чупат след 200000 км.
Едното още движи и е на 480к км :!: ..........
смисъл една кола която се кара само топла няма грам общо
от тия къдет се карат по няколко часа на ден.....топло,студено и т.н.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 61 госта