Много смях с колегите от Ауди-форума
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Vsi4ko e taka i go znam, no tova stava ? za serizoni hulmove i 4esto izpolzvane na spira4kata. Az izklu4vam ot skorost kakto kaza ALTEZZAta predi svetovfar i to na nezna4itelni nakloni, no za razlika ot nego spiram na nqkolko puti po malko i dokato stigna svetovara ve4e sum s 20mph.Scott написа:Japanese, ето ти извадка от правилника (Highway Code):Japanese_fever написа:Koe mu e opasnoto? Pri spuskane na bair razbiram, tam moje da zagreqt, no pak vinagi moje da si ru4ne6 3-ta ili 4-ta.
102. Coasting. This term describes a vehicle travelling in
neutral or with the clutch pressed down. Do not coast,
whatever the driving conditions. It reduces driver control
because
• engine braking is eliminated
• vehicle speed downhill will increase quickly
• increased use of the footbrake can reduce its effectiveness
• steering response will be affected particularly on bends
and corners
• it may be more difficult to select the appropriate gear
when needed.
The vehicle is also less likely to be heard by other road users.
Ето ти и указания как да 'паснеш' практическия тест, обърни внимание на параграф gears
Това е защото както и в Щатите, 'куцо и сакато' кара, та са сложили такива правила, дето да правят еднакво (без)опаснo шофирането на 'boy-racers' и 60-70 годишни старци
Naj-vajnoto, koeto ne vidqh da e otbelqzano(moje bi v nqkoq druga glava se spomenava) e da NE SE durji spira4kata dulgo vreme natisnata! Togava ve4e moje da ope4e6 spira4kite. Tuj kato az nqmam ABS(i po dobre). Spiram na impulsi(t.e. imitiram rabotata na ABS, no s mnogo po bavna intenzivnost), no tova e edin ot naj-burzite na4ini za spirane, NIKOGA da durju6 spira4kata dokato kolata spre.
Ina4e ot tezi gore naj-mnogo se suobrazqvam s:
• steering response will be affected particularly on bends
and corners
Tezi sa smehotvorni, pone za men:
• it may be more difficult to select the appropriate gear
when needed.(vinagi znam na kakva skorost kakva predavka da si vkliu4a)
The vehicle is also less likely to be heard by other road users.(tova moje bi ne vaji v dne6no vreme, za6toto suvremennite koli sa izkliu4itelno tihi, dori v normalen raboten rejim)
Az za men si go znam, no drugite da si go znaqt, k'at se vika. biggrin.gif
A tuk naroda kara automatic, taka 4e frazata za kuco, kioravo, sakato vaji s pulna sila. [/code]
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Moje bi v stremeja si da namalqt zaslepqva6tata plo6t sum popadal na koli, na koito kusite naistina svetq na 2-3 metra pred kolata i vse edno kara6 na favore za mugla. Tova mi napravi vpe4atlenie na edin Dodge Intrepid, ama za6to go spomenavam vuob6te.slowtraveler написа:Доколкото знам в момента наистина производството доста се доближава (ако не е и напълно еднакво) с останалия свят, но разликата е в правилата.
В US се използва методиката по стандарта SAE и е регламентирано с Federal and Canada Motor Vehicle Safety Standard 108.
Разликата е, че в US не е регламентирано 'отрязването' на късите в определена форма, но също така се изисква по-голяма осветеност на пътя.
Всичко това води до по-голямо заслепяване на насрещните автомобили (и заслепяване на попътните през огледалата).
Така е по закон, и преди няколко години се беше вдигнала шумотевица по този въпрос.
Но не съм карал в US и може да имат прогрес в тази насока в последните години (най-малкото да са използвали направо лицензни фарове и т.н.)....
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ako ima podobna forma na tetsvane kato TUV v USA, 50% ot ot vozilata trqva da gi sprut ot dvijenie. A otdelno kolko karat bez farove ve4er(samo/ubijci). V4era edin maloumnik si izgasi farovete na preleza, za6toto 4akahme okolo 15 min. laugh.gif Ako nqkoj go izstrese otzad ..., no tuka naistina ulicite sa mnogo osveteni i moje da se kara bez farove pone v Chicago. Izvun grada e tumno kato v rog.Xeku написа:Помня, че когато Пънки минаваше TUV със Супрата, немците го накараха да си смени американските фарове с европейски. Той си взе BOSCH, a с другите безгрижно си карам аз!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ти да не се бъзнеш, аз не ти давам съвети как да караш, ами ти обяснявам защо не се практикува coasting тук. Има още десетки правила, дето са смехотворни, като 'двете ръце на волана без кръстосване при завой', 'задължителна втора предавка на rounabout', 'не изпреварвай, ако не е път с повече от една лента' и т.н..Japanese_fever написа:Az za men si go znam, no drugite da si go znaqt, k'at se vika. biggrin.gif
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Tiq prawila za ne krystoswaneto i za vtora predavka(rounabout ne znam kakvo e, no predpolagam zavoj na 90*) sum gi 4el v edin mnogo star PDP(bulgarski) ot 60 i ne zam si godina.Scott написа: Има още десетки правила, дето са смехотворни, като 'двете ръце на волана без кръстосване при завой', 'задължителна втора предавка на rounabout', 'не изпреварвай, ако не е път с повече от една лента' и т.н..
А това: da ne izprevcarva6, ako putq e samo s edna lenta vuv vsqka posoka vaji s pulna sila za US i tiq se nasirat kato gi izprrevarq na dvuposo4en put, ama nqkoi put moga da si izpatq, ako me zase4e 4enge, za6toto gi izprevarvam obiknoveno s previ6ena skorost.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
ima razlika mezdu ugala na razpruskvane na svetlinata mesdu US i Evro standartite, i ne samo tam. Ima razlika v svetlootrazilteite, v kolanite, v bronite, v nachina na postiganeto na emissions i t.n.
V Germaniya moze chovek da Evropeizira kolata, testovete v TUV struvat 360evro, tryabva da se smenyat prdnite farove, i vsichki drugi stukla po svetlinote na koito lipsva krugche s E i edin kakuv si nomer v nego. Tryabva da se nabie cliyat IN nomer na prednata dyasna shapka na amortisiora, zstot na US kolite toi e slozen otgore na tabloto, a samo chasto ot nego e nabit na ramata. Posle TUV ti zalepvat edna metalizirna lepenka sus celiyat nomer na VIN na ramata i si gotov. V italia, osven tova, iskat i da slozish stranishni miachi na prednite kalnici, i tova e ako imash izobshto kusmet da ti razreshat da legalizirash kolata, tova se pravi za koli zakupeni ot Germanija, koito sa po amikanskiyat standart.
ako si kupish kola direktno ot US ima samo nyakolko vuzmoznosti kudeto sreshtu oprdelan golyama suma pari, shte si pritvoryat ochite i shte ti ya legalizirat sled kato smenish izbroenite neshta otgore.
V Germaniya moze chovek da Evropeizira kolata, testovete v TUV struvat 360evro, tryabva da se smenyat prdnite farove, i vsichki drugi stukla po svetlinote na koito lipsva krugche s E i edin kakuv si nomer v nego. Tryabva da se nabie cliyat IN nomer na prednata dyasna shapka na amortisiora, zstot na US kolite toi e slozen otgore na tabloto, a samo chasto ot nego e nabit na ramata. Posle TUV ti zalepvat edna metalizirna lepenka sus celiyat nomer na VIN na ramata i si gotov. V italia, osven tova, iskat i da slozish stranishni miachi na prednite kalnici, i tova e ako imash izobshto kusmet da ti razreshat da legalizirash kolata, tova se pravi za koli zakupeni ot Germanija, koito sa po amikanskiyat standart.
ako si kupish kola direktno ot US ima samo nyakolko vuzmoznosti kudeto sreshtu oprdelan golyama suma pari, shte si pritvoryat ochite i shte ti ya legalizirat sled kato smenish izbroenite neshta otgore.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: BladeBG и 51 госта