Акумулатор за Авенсис - разлика м/у орогинален и VARTA/BOSCH
Акумулатор за Авенсис - разлика м/у орогинален и VARTA/BOSCH
Колеги, дойде време да сменя акумулатора на автомобила от подписа. На 6 години е и вече се замисля сутрин. Оригиналния е DELPHI 40Ah 310EN. Според Toyodiy.com също е такъв.
Проблема е, че според каталозите на VARTA или BOSCH, трябва да сложа 60Аh, и поради тази причина не искат да ми дадат гаранция за 40Аh
Възможно ли е 40Аh VARTA/BOSCH да не ми стига, въпреки че DELPHI-то е толкова?
Поздрави!
Проблема е, че според каталозите на VARTA или BOSCH, трябва да сложа 60Аh, и поради тази причина не искат да ми дадат гаранция за 40Аh
Възможно ли е 40Аh VARTA/BOSCH да не ми стига, въпреки че DELPHI-то е толкова?
Поздрави!
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
- zi_zi_top
- Мнения: 4209
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Варта ги забрави!!! За 3 години на Корсата на жена ми си "отидоха" 2 Варта Блу динамик - първоначално закупеният и гаранционно смененият, който умря 1 година след 2 годишния гаранционен срок.
От Бош само сериите S5 и S6.
Бих ти препоръчал да погледнеш също така Exide и Baner.
Ако търсиш качествен и ниско бюджетен акумулатор, такъв е Hugel (завода е турски и работят с най-съвременни технологии, първоначално е бил част от Exide, но след това турски бизнесмени изкупуват акциите).
От Бош само сериите S5 и S6.
Бих ти препоръчал да погледнеш също така Exide и Baner.
Ако търсиш качествен и ниско бюджетен акумулатор, такъв е Hugel (завода е турски и работят с най-съвременни технологии, първоначално е бил част от Exide, но след това турски бизнесмени изкупуват акциите).
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Това че капацитета е по-голям не е технически проблем, само дето е малко по-скъп. Гледай стартовия ток да е по-голям или равен на оригиналния акумулатор, той е съществен за добрата работа на стартера и лесното палене.
Аз като избирах се спрян на Бош
Аз като избирах се спрян на Бош
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- TATI
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
- Обратна връзка:
Гледай стартовия ток, както ти писа колегата по-горе. Всичко друго е трик на търговеца, за да се застрахова. Ти можеш спокойно да си сложиш по-голям капацитет, ако финансово не те бърка. Алтернатора ще го зареди по-бавно просто. А търговците като ти пробутат 60 ампер часов, ще са сигурни че ще изкараш двете години гаранция и след това и да искаш, няма да ти го сменят. Педполагам, че разликата е едни 50 лв, що да не ги гушнат. Аз лично тия две марки не ги уважавам от преди 10 години. За моя си взех един Искра и толкова.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
- Обратна връзка:
Ако стартовия му ток е равен или по-голям от оригиналния ще стане. Въпрос на избор е, но задължително гледай стартовия ток. По принцип стандартите са еднакви. Сега за +- 2 или 3 ампера изобщо не се коментира. Колкото повече, толкова повече.
Когато моя сдаде багажа и тръгнах да купувам, гледах максимума, който може да се побере в коша. И сегашния ми е с 40А стартов ток повече от оригиналния.
Когато моя сдаде багажа и тръгнах да купувам, гледах максимума, който може да се побере в коша. И сегашния ми е с 40А стартов ток повече от оригиналния.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Полезна тема по въпроса:
http://hardwarebg.com/forum/showthread. ... акумулатор
За моята тойота 1.6 се спрях на Exide 62Ah с 560А пусков. Сега струва 160лв на пазара.
http://hardwarebg.com/forum/showthread. ... акумулатор
За моята тойота 1.6 се спрях на Exide 62Ah с 560А пусков. Сега струва 160лв на пазара.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Ah е показател който характеризира количеството заряд което може да "побере" акумулатора.digitalpr написа:Стартовия ток на всеки акумулатор на пшазара е по-голям от моя. И да искам не мога да взема с 310.
Мислите ли че 40Ah произволна марка ще е по-слаб от оригиналния 40?
"Силата" на акумулатора се характеризира със стартовия ток. ако стартовия ток е малък няма да осигури необходимата мощност на стартера. Ако пък е по-голям то стартера ще си дърпа колкото му трябва ....man0war написа:40Ah = 40Ax1h = 20Ax2h = 10Ax4h и т.н.
Ти при всяко палене консумираш еднакво количество енергия от акумулатора независимо от капацитета му и в последствие докато караш алтернатора трябва да го възстанови.
Тоест няма да се претоварва алтернатора. Ще се претоварва ако винаги го разреждаш до "0".
Плюс на по-големия акумулатор е, че когато зимата колата не иска да запали имаш повече опити :):)
Смятам че няма проблем да вземеш по-големия. Относно марките, според мен, че за да се вярва на числата написани на етикета, производителя трябва да е реномиран.
Последно промяна от lederman на 13 Окт 2011 10:03, променено общо 2 пъти.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- esox hunter
- Мнения: 103
- Регистриран на: 12 Окт 2009 17:17
- Местоположение: София
Мен през един хубав пролетен ден ме "напусна" акумулатора на най-неочакваното място в най-неочакваното време...на Великден на едно малко гръцко островче, нейде из средиземно море laugh.gif
Колата (Corolla 1,8 4wd) я бях взел с него, акумулатора беше Lancha 55 Аh на незнайни години. Бях го карал 2 години абсолютно безпроблемно и никакви индикации, че ще "мре"
Смях, смях ама хич не ми беше до смях наложи се един ден да я карам ритни-пали по едни тесни стръмни пътчета 'дет две коли не могат да се разминат Как се пали кола на метър-два от ръба над морето само аз си знам И после веднага в първата бензиностанция (то не че бяха повече от 2-3) и там бай грък ми предложи това ... MITSUBA
Моментът на поставянето ...
Взех 55 Аh стартов ток или 420 или 430 беше нещо такова... Japan Quality...
Викам е те ся ми отрязаха главата, ама не цена .... 80 Евро:whistle:
В последствие се оказа, че това била много популярна марка в Гърция и то сред рибарите с лодки много ги ползвали в морето, защото били много надежни...То това ми го разправяше и бай грък на бензиностанцията, ама аз нали съм Тома Неверни все си имах едно на ум
До сега обаче никакви проблеми с него, ще видим зимата как е...
Това ви го разправям малко по встрани от темата, но имайте едно на ум когато ходите на по далечни и "криви" места и хвърляйте по едно око на акумулаторите си
Колата (Corolla 1,8 4wd) я бях взел с него, акумулатора беше Lancha 55 Аh на незнайни години. Бях го карал 2 години абсолютно безпроблемно и никакви индикации, че ще "мре"
Смях, смях ама хич не ми беше до смях наложи се един ден да я карам ритни-пали по едни тесни стръмни пътчета 'дет две коли не могат да се разминат Как се пали кола на метър-два от ръба над морето само аз си знам И после веднага в първата бензиностанция (то не че бяха повече от 2-3) и там бай грък ми предложи това ... MITSUBA
Моментът на поставянето ...
Взех 55 Аh стартов ток или 420 или 430 беше нещо такова... Japan Quality...
Викам е те ся ми отрязаха главата, ама не цена .... 80 Евро:whistle:
В последствие се оказа, че това била много популярна марка в Гърция и то сред рибарите с лодки много ги ползвали в морето, защото били много надежни...То това ми го разправяше и бай грък на бензиностанцията, ама аз нали съм Тома Неверни все си имах едно на ум
До сега обаче никакви проблеми с него, ще видим зимата как е...
Това ви го разправям малко по встрани от темата, но имайте едно на ум когато ходите на по далечни и "криви" места и хвърляйте по едно око на акумулаторите си
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
прав си но в 11:27 pm на 200г ирландска светена вода човек прави глупостиman0war написа:Това не е вярно.lederman написа: едно уточнение правилното изписване на Ah е А\h и означава, че този акумулатор може да дава Х ампера за един час.
Точно Ah е правилното.
40Ah = 40Ax1h = 20Ax2h = 10Ax4h и т.н.
поста е коригиран
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта