Чукане в кормилната система!

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 05 Апр 2012 18:28

zi_zi_top написа:Аз все пак залагам на карета на кормилния вал.


че те две ли са ?

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от zi_zi_top » 05 Апр 2012 19:45

Грешка при написването вместо КАРЕТО съм написал КАРЕТА. Ако бяха 2 щях да съм написал КАРЕТАТА.
МОЛЯ ЗА ИЗВИНЕНИЕ!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Мнение от max-2 » 05 Апр 2012 19:56

Каретата наистина са две, но обикновено заминава това, което е в моторния отсек. :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 05 Апр 2012 20:32

значи грешката е вярна happy.gif

TONOV
Мнения: 28
Регистриран на: 28 Сеп 2009 21:24

Мнение от TONOV » 05 Апр 2012 22:35

Каретата са две!

Изображение

Uploaded with ImageShack.us

Аватар
desotodorov
Мнения: 377
Регистриран на: 01 Апр 2009 22:44
Местоположение: Ботевград

Мнение от desotodorov » 05 Апр 2012 23:11

Две са, ама както колегата по-горе каза, заминава само това дето е при двигателя, заради мизериите, които се набиват в него ... на предната кола го сменях и там се чудих що не им слагат маншони някакви...ще взема на тая да и скалъпя един cool.gif
Обичам аз да съм работник, да пея до големия си струг
да дъвча мазния си потник, и да се чувствам като чук !?!
А. Слабаков

Изображение

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 06 Апр 2012 16:57

desotodorov написа:Две са, ама както колегата по-горе каза, заминава само това дето е при двигателя, заради мизериите, които се набиват в него ... на предната кола го сменях и там се чудих що не им слагат маншони някакви...ще взема на тая да и скалъпя един cool.gif
да, може да опиташ от презерватив да и направиш wink.gif happy.gif

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 06 Апр 2012 17:28

Не!
След като смених 2 каренца за 30 000км, купих универсален маншон за 12лв. от магазин за авточасти. Дълъг е около 20см и с вътрешен диаметър около 5см. Пасна перфектно, гумата е много еластична и мисля, че така карето няма да мръдне доста време. Иначе му се отмива греста и е до там.

Другото каренце е вътре в купето. На него трудно може да му стане нещо.

Аватар
desotodorov
Мнения: 377
Регистриран на: 01 Апр 2009 22:44
Местоположение: Ботевград

Мнение от desotodorov » 06 Апр 2012 17:48

mafiota написа:
desotodorov написа:Две са, ама както колегата по-горе каза, заминава само това дето е при двигателя, заради мизериите, които се набиват в него ... на предната кола го сменях и там се чудих що не им слагат маншони някакви...ще взема на тая да и скалъпя един cool.gif
да, може да опиташ от презерватив да и направиш wink.gif happy.gif
laugh.gif Не става, много ги амортизирам...до скъсване :thumbsup: cool.gif ....ама виж - с колегата СиМо какви сме единомислещи...той обаче е по-действен от мен...аз не съм много трудолюбиФ smile.gif
Обичам аз да съм работник, да пея до големия си струг
да дъвча мазния си потник, и да се чувствам като чук !?!
А. Слабаков

Изображение

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от zi_zi_top » 06 Апр 2012 19:53

На мен ми чукаше горното каре и след като го смениха всички шумове изчезнаха. Шумът беше много характерен метално чукане във волана при движение по паваж или преминаване през дупка. Долавя се като леко повишен свободен ход на волана, заради хлабината в шлиците. Всъщност не се разбива карето, а шлиците които са от едната му страна и осигуряват "чупенето" на волана.
Поне при мен беше така и това е сравнително чест проблем при Корола Е12, за който имаше сервизна кампания.

П.С. Като разгледах чертежите видях, че и на Королата са 2 карета, но от купето се вижда само едно. rolleyes.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 06 Апр 2012 21:27

а този луфт при спрял автомобил, и опит на място за леки въртеливи движения на волана (ляво/дясно) може ли да се долови, или се проявява при движение по неравности от сорта на паваж напр. ?

И колко струва хубаво каренце?

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от zi_zi_top » 06 Апр 2012 21:38

На място се усеща леко повишен свободен ход и глухо похлопване и то ако се заслушаш. Металното чукане се чува и усеща във волана само при движение по павета или дребни неравности.
За цена не мога да ти кажа, защото моето го смениха отдавна в рамките на сервизната кампания и беше напълно безплатно.

П.С. Мисля, че и за Корола Е15 в началото имаше същата сервизна кампания.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 06 Апр 2012 22:15

В руските форуми съм попадал на теми за чукане във волана при преминаване по неравности, което се дължало някакви елементи в Еърбег-а.

Аватар
desotodorov
Мнения: 377
Регистриран на: 01 Апр 2009 22:44
Местоположение: Ботевград

Мнение от desotodorov » 06 Апр 2012 22:47

zi_zi_top написа:...П.С. Като разгледах чертежите видях, че и на Королата са 2 карета, но от купето се вижда само едно. rolleyes.gif
Е те така те - то е заради регулироФката на волана, пък външното е без което не можем...и което се прецаква...а се прецаква от много въртене на волана - демек - много и предимно граЦко каране.
Мафиоте - това с чукането на елементи от еърбега звучи меко казано опасно. dry.gif
Моя опит с такова каренце..смея да кажа - опасен опит - при Пежо 405...хм...не тропаше, не хлопаше, луфт във волана нямаше...ОБАЧЕ - на 20 пълни оборота веднъж волана затягаше...все едно оставаш без серво...колегите от Пежо форума, доста труд положиха, докато ме убедят че не е от рейката wink.gif ... а ме убедиха и скоропостижно да го сменя - някой писа как в кръговото навил - и така - навито продължил...блокирал му волана.
На Пежото по принцип това каренце като отделен елемент не се сменяше - трябваше половината кормилна конзола да се смени, но имаше специалисти, които го пребориха, разпресоваха там - не ги гледах какво правиха, ама игра чук по едно време... и смениха само каренцето, струваше 16 лв...2005г., не помня марката. Ама се оправи колата след това.
Обичам аз да съм работник, да пея до големия си струг
да дъвча мазния си потник, и да се чувствам като чук !?!
А. Слабаков

Изображение

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 06 Апр 2012 23:36

desotodorov написа:............
Мафиоте - това с чукането на елементи от еърбега звучи меко казано опасно. dry.gif
.....................
Вярно е, даже и снимка имаше, но сега не ми се играе да го търся.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта