тракащи спирачни апарати

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

тракащи спирачни апарати

Мнение от niki60 » 13 Сеп 2012 16:55

diag_2pTgfY.png
diag_2pTgfY.png (31.13 KiB) Преглеждано 3929 пъти
Здравейте,карам въпросната корола от подписа ми вече пета година(навъртени 60 х. км) ,почти всичките градско във Варна За сведение-това е един от градовете с най разбити улици благодарение на крадливата ни градска управа,но да не се впускам в лирични отклонения.. :censored: :censored: :censored: .Амортисьорите ми вече са за смяна ,но проблема е, че и спирачните апарати започнаха да дрънчат.Апаратите са система Лукас-със втулки във супорта и водачи.Въпроса ми е-някой правил ли е във варна при стругар апаратите и къде,защото трябва да се райбероват втулките и да се направят нови водачи..мерси

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от niki60 » 15 Сеп 2012 05:49

егати-само на тая корола ли и се разбиват спирачните АПАРати?

Аватар
vesko.t
Мнения: 37
Регистриран на: 10 Окт 2011 23:26
Местоположение: Бургас

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от vesko.t » 15 Сеп 2012 06:17

В магазините за рез. части за Шкода продават ремонтни комплекти с увеличен диаметър на водачите, стават и за други модели спирачни апарати "Лукас", провери ги като размери...
Изработка на нови на струг е рисковано, материала е закален и няма как да стане със същото качество, а това е спирачна с-ма...
Изображение
RAV4 2010, 4X4

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от Me4oKyX » 19 Сеп 2012 23:02

Ники - всичките тракат, просто хората не искат да си кажат, че им тракат Тойотите laugh.gif А колко закален е тоя матриал - няма ти кажа - пълна тоалетна - ако го направиш от PET, от което правят газираните бутилки, или тефлон листов и какво ли още не, тези тъпотни ще са вечни.... ама за кфо... Нали всеки 40-60 000км трябва да даваш по 200лв за тези акита... angel.gif

torp80
Мнения: 1
Регистриран на: 20 Мар 2013 23:03

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от torp80 » 05 Юни 2013 09:15

При мен проблема беше във водочите. 80лв на апарат, поръчка в тойота

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от lederman » 07 Юни 2013 10:35

И при ме подрънкваха, задните, но се оказа, че някой велик майстор е махнал гумичките който се нахлузват на водачите (не маншончетата).
Взех комплект гумички и въпроса е решен!!! Проверете първо това преди дали не липсват и при Вас преди да купувате нови водачи.
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от alalexll » 07 Юни 2013 15:39

niki60 написа:
diag_2pTgfY.png
Здравейте,карам въпросната корола от подписа ми вече пета година(навъртени 60 х. км) ,почти всичките градско във Варна За сведение-това е един от градовете с най разбити улици благодарение на крадливата ни градска управа,но да не се впускам в лирични отклонения.. :censored: :censored: :censored: .Амортисьорите ми вече са за смяна ,но проблема е, че и спирачните апарати започнаха да дрънчат.Апаратите са система Лукас-със втулки във супорта и водачи.Въпроса ми е-някой правил ли е във варна при стругар апаратите и къде,защото трябва да се райбероват втулките и да се направят нови водачи..мерси
И моята се разтрака напълних с грес графитна и за сега не ги чувам да хлопат.

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от lederman » 07 Юни 2013 16:16

Греста трябва да е високо температурна! В противен случаи ще се изпече и ще влоши работата на апаратите, дори може напълно да спрат да се връщат!
Аз ползвам медната грес на motip (флакон под налягане) тя е устойчива до 1100 С градуса.
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

dimakcho
Мнения: 8
Регистриран на: 11 Окт 2010 12:27
Местоположение: София

Re: тракащи спирачни апарати

Мнение от dimakcho » 07 Окт 2013 13:27

Аз си реших проблема с нови водачи на стуг (смених само по 1 водач на апарат, този без гумичката) - направиха ми ги от буталните пръти на стари амортисьори (би трябвало да е здрава стоманата).
После по тях разшириха дупките. Стандартните водачи и дупки са 10 мм, новите ги направихме 10.2

В последствие се замислих над нещо - всеки апарат има по 2 водача, един с гумичка и един без.
За да не тропат би трябвало водачът с гумичката да е от долната страна (така е дадено и на сехмата, коятъо колегата е приложил най-горе)
При мен не беше така - отдолу и от 2-те страни бяха водачите без гумички.

Дали в някой сервиз някой не ми е разменил десен с ляв спирачен апарат (частта в която влизат водачите), защото би трябвал ода са абсолючтно огледални - ще разглобя пак тея дни да пробвам.

Също си мислех и за вариант и 2-та водача на всеки апарат да са с гумички?

Поздрави
Corolla 2002, 2.0 D-4D, 1CD-FTV, 90 кс., комби

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта