Auris II Hybrid

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
glatzial
Мнения: 16
Регистриран на: 04 Авг 2014 15:53

Re: Auris II Hybrid

Мнение от glatzial » 17 Ное 2014 18:14

Здравей колега,
мога и аз да дам малко информация и статистика.
Карам хибридчето с по-големите гуми (17ки) от точно 4 месеца.
С него навъртях малко над 6000км горе-долу в съотношение 2/1/3 градско/извънградско(първокласен път)/магистрала, почти винаги с климатик. Средния ми разход е 5.6 (по програмата на телефона, с която си записвам и трябва да е най-точна) и 5.5 по бордови компютър. В градски условия през лятото се движих около 4.5, сега е около 5. Постигал съм и разходи около 3. На първокласен път е м/у 5 и 5.5. На магистрала със 140-150 - 6-6.5
Вози малко по-твърдо от предишната ми кола Мицубиши спейс стар със 15ки, но хибрида е изключително стабилен. Няма поднасяне, презвиване или недозавиване, дори ако влезеш в завой с по-висока скорост - лепне за пътя. Спира бързо ако се наложи. Най-определно са подобрили и аеродинамиката спрямо предишната версия.
В градски условия е изключително безшумна. Като ускоряваш ряко се включва двигателя на високи обороти и се чува отчетливо, но не бих казал, че е неприятно.
Интериора ми харесва, кожа на места, готина електроника - нямам забележки.
Което най-много ми хареса е, че самата кола те подтиква да караш разумно, спокойно и икономично. Мощта я има, ако се наложи веднага може да се използва за изпреварване или избягване на неприятна ситуация, но като цяло се кара много спокойно. Просто е като електронна игра, където се съзтезаваш сам със себе си за минимален разход.
Проблеми за сега не съм имал.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Auris II Hybrid

Мнение от Hursa » 17 Ное 2014 18:33

Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

nebrejen
Мнения: 48
Регистриран на: 29 Окт 2014 19:59

Re: Auris II Hybrid

Мнение от nebrejen » 17 Ное 2014 20:21

С каква музика ви е Ауриса? Имам предвид колоните,субуфера..Знам,че самата мултимедийна система е разработка на Харман. Нп четох в сайта на JBL ,че серийно ги има в Тойотите..Как е при вас? Аз още не мога да кажа, защото ще взема колата следващата седмица..

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Auris II Hybrid

Мнение от Akima » 17 Ное 2014 22:15

Ако си я поръчал с Touch & Go Plus би трябвало да е с JBL - amp-a ще е JBL Green Edge - техни разработки.

Като цяло Toyota е предпочела да вгражда аудио системи разпознаваеми на съответния континент - в случая с партнъорство с Harman International.

Тъй като забелязвам объркване в последно време:
Harman International Brands

AKG Acoustics - microphone/headphones
AMX LLC - audio/visual control devices
Audio Access - A/V controllers
Becker - car infotainment
BSS Audio - signal processing
Crown International - pro amplifiers
dbx Professional Products - signal processors
DigiTech - guitar products
HardWire - guitar pedals
HiQnet - audio digital network, based on Ethernet
harman/kardon - home/car audio
Infinity - home/car speakers
iOnRoad - Personal driving assistance app
JBL - home/car speakers & amplifiers, professional speakers
Lexicon - digital processing
Mark Levinson Audio Systems - home/car audio
Martin Professional - stage and architectural lighting and effects fixtures
Revel - home speakers
Selenium - home, car and professional speakers, amplifiers, sound tables/mixers
Soundcraft - mixing consoles
Studer - mixing consoles
Bold-нал съм car audio производителите.

Имаш ли поръчано гласово разпознаване към навигацията?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Re: Auris II Hybrid

Мнение от BOz » 18 Ное 2014 10:11

Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Ще станат.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
dap
Мнения: 357
Регистриран на: 14 Дек 2006 09:55

Re: Auris II Hybrid

Мнение от dap » 18 Ное 2014 16:14

Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
BOz написа:
Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Ще станат.
И за да бъдем по точни размера е 195/65R15 един от масовите, и за щастие гуми от премиум клас са около 115-120 лева.

Поздрави

Аватар
dap
Мнения: 357
Регистриран на: 14 Дек 2006 09:55

Re: Auris II Hybrid

Мнение от dap » 18 Ное 2014 16:17

glatzial написа:Здравей колега,
мога и аз да дам малко информация и статистика.
Карам хибридчето с по-големите гуми (17ки) от точно 4 месеца.
С него навъртях малко над 6000км горе-долу в съотношение 2/1/3 градско/извънградско(първокласен път)/магистрала, почти винаги с климатик. Средния ми разход е 5.6 (по програмата на телефона, с която си записвам и трябва да е най-точна) и 5.5 по бордови компютър. В градски условия през лятото се движих около 4.5, сега е около 5. Постигал съм и разходи около 3. На първокласен път е м/у 5 и 5.5. На магистрала със 140-150 - 6-6.5
Вози малко по-твърдо от предишната ми кола Мицубиши спейс стар със 15ки, но хибрида е изключително стабилен. Няма поднасяне, презвиване или недозавиване, дори ако влезеш в завой с по-висока скорост - лепне за пътя. Спира бързо ако се наложи. Най-определно са подобрили и аеродинамиката спрямо предишната версия.
В градски условия е изключително безшумна. Като ускоряваш ряко се включва двигателя на високи обороти и се чува отчетливо, но не бих казал, че е неприятно.
Интериора ми харесва, кожа на места, готина електроника - нямам забележки.
Което най-много ми хареса е, че самата кола те подтиква да караш разумно, спокойно и икономично. Мощта я има, ако се наложи веднага може да се използва за изпреварване или избягване на неприятна ситуация, но като цяло се кара много спокойно. Просто е като електронна игра, където се съзтезаваш сам със себе си за минимален разход.
Проблеми за сега не съм имал.
Благодаря, колега,
съгласен съм с написаното от теб. За два дни тест драйв имам подобни впечатления.

Поздрави

nebrejen
Мнения: 48
Регистриран на: 29 Окт 2014 19:59

Re: Auris II Hybrid

Мнение от nebrejen » 18 Ное 2014 18:35

Akima написа:Ако си я поръчал с Touch & Go Plus би трябвало да е с JBL - amp-a ще е JBL Green Edge - техни разработки.

Като цяло Toyota е предпочела да вгражда аудио системи разпознаваеми на съответния континент - в случая с партнъорство с Harman International.

Тъй като забелязвам объркване в последно време:
Harman International Brands

AKG Acoustics - microphone/headphones
AMX LLC - audio/visual control devices
Audio Access - A/V controllers
Becker - car infotainment
BSS Audio - signal processing
Crown International - pro amplifiers
dbx Professional Products - signal processors
DigiTech - guitar products
HardWire - guitar pedals
HiQnet - audio digital network, based on Ethernet
harman/kardon - home/car audio
Infinity - home/car speakers
iOnRoad - Personal driving assistance app
JBL - home/car speakers & amplifiers, professional speakers
Lexicon - digital processing
Mark Levinson Audio Systems - home/car audio
Martin Professional - stage and architectural lighting and effects fixtures
Revel - home speakers
Selenium - home, car and professional speakers, amplifiers, sound tables/mixers
Soundcraft - mixing consoles
Studer - mixing consoles
Bold-нал съм car audio производителите.

Имаш ли поръчано гласово разпознаване към навигацията?
Akima Поръчана е с Touch and Go. Не съм сигурен за гласовите команди..Дори и да има, сигурно никога няма да използвам тази екстра:) Знам за Харман Груп...Mark Levinson примерно слагат на Лексус..Надявам се ако не е JBL, поне да е с някой друга система от Харман Груп.:)))

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Auris II Hybrid

Мнение от Hursa » 18 Ное 2014 18:57

BOz написа:
Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Ще станат.
Според дилъра, въпреки че по ниското ниво оборудване се предлага с 15ки, на по високото ниво оборудване не ставали. A явно glatzial е с по високото. Спирачните апарати били по големи. Аз не повярвах, но този с който говорих бе убеден и можели да ми демонстрират. Но разговора бе по телефона.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Re: Auris II Hybrid

Мнение от BOz » 19 Ное 2014 10:55

Hursa написа:
BOz написа:
Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Ще станат.
Според дилъра, въпреки че по ниското ниво оборудване се предлага с 15ки, на по високото ниво оборудване не ставали. A явно glatzial е с по високото. Спирачните апарати били по големи. Аз не повярвах, но този с който говорих бе убеден и можели да ми демонстрират. Но разговора бе по телефона.
Ами би трябвало той най-добре да знае в този случай.
При положение, че диска е 296мм, то нищо чудно и така да е. Защото този размер е в горната граница на 15-ка джанта и всяко едно такова изменение, може и да се окаже така.

п.п. Мислих, че Ауриса е със същата спирачна система като Приуса, но сега проверих. При Приуса предните дискове са 255 мм. които дискове каквито и спирачни апарати да им сложиш все ще влезе 15-ка джанта.
Явно Ауриса си е истински автомобил и не са пЕстили от мат'рял. tooth.gif
Съжалявам ако съм те подвел. Просто се интересувам главно от Приус и за това предположих, че освен хибридната част, то и силовото предаване също е еднакво, но поразгледах и видях, че си е доста различно - по-истинско, не като на Приуса - дърво, ама целящо евтиния и здравина.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Auris II Hybrid

Мнение от Hursa » 19 Ное 2014 20:54

E силно се надявах да си прав. Нядявам се glatzial да внесе яснота по въпроса от първа ръка.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Auris II Hybrid

Мнение от Not_active_user_1 » 22 Ное 2014 18:42

BOz, сега разбирам защо не си можел да спираш с Приуса. Малки са ти били спирачните дискове... tooth.gif

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Auris II Hybrid

Мнение от Not_active_user_1 » 22 Ное 2014 18:44

Hursa, това е наистина много неудобно, което са го направили от Тойота. На един и същи модел, при различно ниво на оборудване да слагат различен размер спирачни дискове. Бих казал много тъпо! thumbdown.gif

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Re: Auris II Hybrid

Мнение от baba_metca » 22 Ное 2014 20:02

Hursa написа:... Но новият аурис е чувствително по стабилен. Ъпгрейда според мен си заслужава. Особено голяма е разликата на неравности. Въпреки, че се усеща като по стабилен, вози и по добре от стария. ... Изгледът назад е също малко по удобен, макар, че това което пробвах бе комби, а аз бих предпочел хечбека.
Тук колегата е обърнал внимание на возията, като обаче не са му казали една много важна подробност. Пружините на Комбите и Хечбека са различни, от там и возията на комбито е по-мека от на хечбека. Хечбека си продължава с твърдата возия като на стария, като естественно има малко подобрение, но комби версията е чувствително по-комфортна при неравностите.

Ние също имаме от стария хечбек и не хибрид, но то няма значение. И наистина стария си вози като каруца. Всъщност не, каруца може да вози твърдо, но не се накланя по завоите, така както го прави Ауриса tooth.gif . Та така, бих препоръчал на колегите задължително да пробват и хебек и комби версията, за да усетят разликата във возията. Усеща се много отчеливо, особенно ако има маршрут с неравности, легнал полицай или нещо подобно.

Отностно джантите. На стандартния Аурис е същото, защото двигателя и оборудването са такива, че позволяват по-малки дискове. По големите двигатели и по-високото оборудване са по-тежки. Да не с много, но явно на границата, освен това имат и по-висока максимална скорост, за да се сложат по-големите дискове, а от там и джантите. Предполагам просто са възприели същото и за хибрида, независимо, че няма разлика в двигателите. Поне това е моето мнение.

nebrejen
Мнения: 48
Регистриран на: 29 Окт 2014 19:59

Re: Auris II Hybrid

Мнение от nebrejen » 24 Ное 2014 22:18

glatzial dap Когато изключа автомобила се появява надписа: Eco drive mode+ съответната стойност.
Каква е разликата между това измерване и Average стойността? ermm.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 65 госта