Сервизни интервали и смяна на консумативи
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Здравейте искам да попитам 2 неща, надявам се ако някой има подобна ситуация да даде малко инфо! Мерси
1. Кога трябва да сменя съединител на Корола 2006 1.4 Д -4Д? Колата е на 160 000 км. Говорих с един колега на светофар и той ми каза, че не се сменя цял съединител, а някаква част за 75 лева???
2. Серво управлението механично ли е или е с електричество?? Майсторът ми не може да намери, дали има масло за хидравликата??
Извинявам се предварително, за неправилно употребени термини, но съм технически инвалид!
1. Кога трябва да сменя съединител на Корола 2006 1.4 Д -4Д? Колата е на 160 000 км. Говорих с един колега на светофар и той ми каза, че не се сменя цял съединител, а някаква част за 75 лева???
2. Серво управлението механично ли е или е с електричество?? Майсторът ми не може да намери, дали има масло за хидравликата??
Извинявам се предварително, за неправилно употребени термини, но съм технически инвалид!
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Адидас, съединител се мени когато почне да боксува изразява най-вече при набиране оборотомера се вдига километража не. Мени се само феродов диск, при положение, че притискателния е добре. Щом майстора не открива хидравликата значи няма.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.
Последно промяна от Kiki на 12 Яну 2014 21:06, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Свещи NGK (NGK spark plugs) - параметри, означения и каталожни номера:
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... berkey.pdf
http://www.ngksparkplugs.com/pdf/StocktoPart11x17.pdf
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... berkey.pdf
http://www.ngksparkplugs.com/pdf/StocktoPart11x17.pdf
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
Toyota 1ZZ-FE VVTi - Oil Consumption
Реших да обединя темите в един пост тук, за да може по-лесно да го намират колегите:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529
Ето и повечето теми на тази тема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE
Toyota 1ZZ-FE VVTi - Oil Consumption
Реших да обединя темите в един пост тук, за да може по-лесно да го намират колегите:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529
Ето и повечето теми на тази тема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Да запитам и аз. Водната помпа не се ли сменя със смяна на ангренажен ремък? Когато правих 1 вото обслужване ми казаха че е хубаво да се сменя и тя...?Kiki написа:Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.
Toyota Avensis 2.0 D4D Wagon CDT250L-AWMEYW 10/2005
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
По принцип се сменя заедно с ангренажа, защото са на едно и също място, а самата помпа се върти от ангренажния ремък. Не е задължително, ако не тече помпата, а то ако тече ще се види при смяната на ремъка, но повечето хора я сменят, за да им е мирна главата.dechobg написа:Да запитам и аз. Водната помпа не се ли сменя със смяна на ангренажен ремък? Когато правих 1 вото обслужване ми казаха че е хубаво да се сменя и тя...?Kiki написа:Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- ufer
- Мнения: 2604
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Оригиналното оборудване може да издържи 200 000 км, но всяка следваща помпа закупена за смяна вече трябва да се сменя на около 60 000 заедно с ремъка. Миналата година правих частичен ремонт на моето ГСИ и проверих водната помпа (оригинална GM , закупена в Германия), дори й сложих нов О-пръстен. Не даваше сигнали за проблеми - нито теч, нито трудно въртене. Забравих обаче да проверя, кога съм я сменял, а бях си записал. След 3 000 км помпата блокира, чак остта се изкриви, изрони тотално ремъка и счупи няколко кобилички. Когато си видях записките - оказа се, че съм я карал 120 000 км! Добро постижение, но все пак направи беля! Сега вече си знам урока!
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
- ufer
- Мнения: 2604
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Не-е, такива банални грешки не правя. Самите километри (120 000) показват, че помпата е била на предела на възможностите си... Ако си бях прочел записките, нямаше да е така - . Освен това вече бях карал 3000 км и ако бях пренатегнал ремъка, щеше вероятно да се случи по-рано, да не кажа почти веднага. Така човек сам се наказва, като не внимава.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Здравей, на Авенсис с верига, на какъв интервал се заменя водната помпа?Japanese_fever написа:Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- Akima
- Мнения: 7162
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 78 пъти
- ufer
- Мнения: 2604
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи
Първо - за много години! За мен има 2 вида оригинални детайли: едните са тези, вградени в колите при производството им, а вторите - произведени от или за същия производител (на марката), но продавани като оригинални резервни части. Те би трябвало да са 100% съпоставими с първите, но аз лично се съмнявам и затова си мисля, че 120 000 са били предостатъчно. Може би не съм се изразил достатъчно ясно. В конкретния случай тази помпа съм я монтирал с уреда за натягане, но впоследствие при няколко частични ремонта съм проверявал натягането от опит - без уред. Като се замисля, възможно е леко да съм пренатягал и това постепенно да е съкратило живота на помпата. Да не споменавам, че в някои сервизи може да случи същото при неправилна работа дори и с уред, особено у нас. А темата за оригинални резервни части мисля, че е много специална...Japanese_fever написа:Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 11 госта