При мен двигателя е VVTL-i и има клапан в корпуса с помпата и филтъра дето е потопен в резервоара. Тук там чета, че королата няма филтър, но това няма как да е вярно. Все някакъв филтър трябва да има някъде дори и да е като моя лайфтайм. Казаха ми, че се сменяло като изгори помпата, но реших да не чакам до тогава. Та като сменях филтъра, понеже частите се пренизват от старият филтър на новия видях, че има клапан който може да играе и ролята на регулатор. Не съм запознат много с колата, че я имам отскоро. Може и да има някакъв регулатор в двигателният отсег, но пък там да се намира регулатора е характерно за коли с външна помпа. Ей на тая картинка
детайл с номер 23280 е регулатор. Значи това е за Корола с двигател 3ZZFE,4ZZFE. Ясно се вижда, че си има и филтър въпреки, че някои хора твърдят че няма. Филтъра е с номер 23300Z. Нещо подобно беше и при мен с малки конструктивни различия.
Интересното беше, че при мен помпата стартира когато завъртя на стартер, а не като дам на контакт и се чува 1-2 секунди след като изгася колата. При теб ако стартира още преди да си завъртял на стартер проблема може да е и другаде. Без да те стряскам, не е изключено и заминаваща си помпа. Между другото наскоро четох случайно за подобен проблем, и при един се оказало регулатор, при друг помпа, но не можах да открия форума и темата. Ето
ТУК за Honda, човека имал подобен проблем. Сменил регулатора и всичко се оправило. Ако стигнеш до смяна на регулатор, си смени и горивният филтър. Позадръстеният такъв скъсява живота на помпата колкото и да е lifetime.