Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
- slowtraveler
- Мнения: 5006
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: Toyota-Новини и интересни факти!
Двигателя на Приус в класация (американска)за най-добри двигатели Е, малко назад, ама и това е добре...
https://www.drive.ru/picks/566e5f5d95a6 ... 0004a.html
https://www.drive.ru/picks/566e5f5d95a6 ... 0004a.html
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Toyota-Новини и интересни факти!
Ще изместят ли хибридите дизеловите автомобили?
Продажбите на моделите с дизел в ЕС продължават да падат
Наскоро Toyota отбеляза продажбата на милионния си хибрид на пазара в Европа, който явно става все по-перспективен за автомобили с алтернативно задвижване. Допълнителните мерки за снижаване на нивата на вредни емисии също работят в полза на тази тенденция. Така изниква и въпросът „Идва ли края на дизела и неговата замяна с хибридни автомобили?”
Продажбата на 1 млн. хибрида ясно показва, че ръстът на пазара на тези машини в Европа ще продължи. По данни на Международната агенция по енергетика (IEA) от началото на 2015 г. хибридите в САЩ са се увеличили с 450 000 бройки и вече достигат 4 млн. За Стария континент цифрата е около милион, но пък продажбите за периода са близо 350 000.
Самите компании също реагират на подобни тенденции. В Lexus, например, решиха да не разработват дизелови модели за Европа. Шефът на марката за континента - Алан Юхтовен, признава, че все по-строгите мерки за екологии правят дизелови коли прекалено скъпи и сложни. А статистиката показва, че 98% от продажбите на Lexus в Европа са именно на хибридни модели.
Статистиката на Асоциацията на европейските автопроизводители сочи, че за първите 9 месеца на годината продажбите на електромобили са се увеличили с 62,2%, а на хибридите с 34,7%. В същото време дизелите заемат 40% от общите продажби на континента, докато делът на автомобилите с алтернативни източници на гориво е едва 5%.
Сериозна „помощ” обаче хибридите вероятно ще получат от скандала с манипулираните данни на дизеловите двигатели, произведени от Volkswagen. Първите резултати от него се виждат и колкото и да е невероятно, от тях е на път да спечели отново германския концерн. Пример за това е нарасналият в пъти интерес към електрическия e-Golf.
Като цяло обаче „Дизелгейт” няма как да не се отрази на продажбата на модели с такива мотори в Европа. В САЩ това вече е факт, но там дизелите никога не са били популярни. На Стария континент обаче започнаха масирани проверки на производителите, като сред заподозрените са няколко производителя.
Европейската организация Emissions Analytics тества 150 модела с двигатели, отговарящи на стандарта Euro-5 и 60 с Euro-6. Изпитанията са максимално доближени до тези в реални условния и показаха, че едва 5 от автомобилите се вместват в установените норми на азотен окис (NOx). При някои модели със задвижване 4х4 превишаването на нивата е 15 пъти, а при един – дори 20.
Що се отнася до стандарта Euro-6, той изисква нивата на азотен оксид при дизелите да се намалят до 80 г/км. За да се покрият тези норми, производителите трябва да използват сложни системи и технологии. Това оскъпява самите мотори, а нещата ще станат още по-сложи през 2017 г. когато влиза нов стандарт – Euro-6c. Освен това вече ще се използва и нов метод на тестване на моторите, който ще изключи възможността за използване на мошенически софтуер.
През 2013 г. делът на дизеловите мотори спада от 45,5% до 42,1%. Година по-късно са загубени още 1,2%. Не особено успешна се оказва и разработката на хибриди с дизелови мотори, която е твърде скъпа. Вариантът бензинов мотор с електродвигател е далеч по-евтин и по-лесен, а при него нивата на вредни емисии си остават непроменени.
Всичко това показва, че хибридите лека-полека изместват дизелите. Европейските власти също също забелязват случващото се и в много държави вече се обмисля увеличаване на данъка на дизеловите автомобили. В същото време за хибридите и електромобилите се предлагат различни субсидии при покупка. А също така възможност за безплатно зареждане или достъп до центровете в големите градове. Там, където дизелите вече не са желани.
Източник: http://www.dnes.bg/cars/2015/12/18/shte ... ili.287023
Продажбите на моделите с дизел в ЕС продължават да падат
Наскоро Toyota отбеляза продажбата на милионния си хибрид на пазара в Европа, който явно става все по-перспективен за автомобили с алтернативно задвижване. Допълнителните мерки за снижаване на нивата на вредни емисии също работят в полза на тази тенденция. Така изниква и въпросът „Идва ли края на дизела и неговата замяна с хибридни автомобили?”
Продажбата на 1 млн. хибрида ясно показва, че ръстът на пазара на тези машини в Европа ще продължи. По данни на Международната агенция по енергетика (IEA) от началото на 2015 г. хибридите в САЩ са се увеличили с 450 000 бройки и вече достигат 4 млн. За Стария континент цифрата е около милион, но пък продажбите за периода са близо 350 000.
Самите компании също реагират на подобни тенденции. В Lexus, например, решиха да не разработват дизелови модели за Европа. Шефът на марката за континента - Алан Юхтовен, признава, че все по-строгите мерки за екологии правят дизелови коли прекалено скъпи и сложни. А статистиката показва, че 98% от продажбите на Lexus в Европа са именно на хибридни модели.
Статистиката на Асоциацията на европейските автопроизводители сочи, че за първите 9 месеца на годината продажбите на електромобили са се увеличили с 62,2%, а на хибридите с 34,7%. В същото време дизелите заемат 40% от общите продажби на континента, докато делът на автомобилите с алтернативни източници на гориво е едва 5%.
Сериозна „помощ” обаче хибридите вероятно ще получат от скандала с манипулираните данни на дизеловите двигатели, произведени от Volkswagen. Първите резултати от него се виждат и колкото и да е невероятно, от тях е на път да спечели отново германския концерн. Пример за това е нарасналият в пъти интерес към електрическия e-Golf.
Като цяло обаче „Дизелгейт” няма как да не се отрази на продажбата на модели с такива мотори в Европа. В САЩ това вече е факт, но там дизелите никога не са били популярни. На Стария континент обаче започнаха масирани проверки на производителите, като сред заподозрените са няколко производителя.
Европейската организация Emissions Analytics тества 150 модела с двигатели, отговарящи на стандарта Euro-5 и 60 с Euro-6. Изпитанията са максимално доближени до тези в реални условния и показаха, че едва 5 от автомобилите се вместват в установените норми на азотен окис (NOx). При някои модели със задвижване 4х4 превишаването на нивата е 15 пъти, а при един – дори 20.
Що се отнася до стандарта Euro-6, той изисква нивата на азотен оксид при дизелите да се намалят до 80 г/км. За да се покрият тези норми, производителите трябва да използват сложни системи и технологии. Това оскъпява самите мотори, а нещата ще станат още по-сложи през 2017 г. когато влиза нов стандарт – Euro-6c. Освен това вече ще се използва и нов метод на тестване на моторите, който ще изключи възможността за използване на мошенически софтуер.
През 2013 г. делът на дизеловите мотори спада от 45,5% до 42,1%. Година по-късно са загубени още 1,2%. Не особено успешна се оказва и разработката на хибриди с дизелови мотори, която е твърде скъпа. Вариантът бензинов мотор с електродвигател е далеч по-евтин и по-лесен, а при него нивата на вредни емисии си остават непроменени.
Всичко това показва, че хибридите лека-полека изместват дизелите. Европейските власти също също забелязват случващото се и в много държави вече се обмисля увеличаване на данъка на дизеловите автомобили. В същото време за хибридите и електромобилите се предлагат различни субсидии при покупка. А също така възможност за безплатно зареждане или достъп до центровете в големите градове. Там, където дизелите вече не са желани.
Източник: http://www.dnes.bg/cars/2015/12/18/shte ... ili.287023
- veso_hds
- Мнения: 1432
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Тойота отново е номер едно
Не един,а цели 3 модела на Toyota са в челната десятка по продажби за 2015г.
http://fakti.bg/avto/170601-nai-prodava ... =firstpage
http://fakti.bg/avto/170601-nai-prodava ... =firstpage
Последно промяна от Akima на 27 Яну 2016 23:02, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение във важна тема.Благодаря.
Причина: Преместено мнение във важна тема.Благодаря.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- gimara
- Мнения: 1472
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Toyota-Новини и интересни факти!
Toyota е готова със сериен хибриден SUV
Японците ще инвестират 350 млн. евро в CH-R
Компанията Toyota пуска в производство концептуалния модел CH-R, чийто сериен вариант ще трябва да се конкурира с Nissan Juke. Премиерата на компактния SUV ще се състои на 3 март на автосалона в Женева.
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... riden-suv/
Японците ще инвестират 350 млн. евро в CH-R
Компанията Toyota пуска в производство концептуалния модел CH-R, чийто сериен вариант ще трябва да се конкурира с Nissan Juke. Премиерата на компактния SUV ще се състои на 3 март на автосалона в Женева.
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... riden-suv/
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Proace Verso
Последно промяна от Akima на 12 Мар 2016 14:08, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 2005; Toyota Verso 2.0 2012
- Akima
- Мнения: 7167
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Toyota и Microsoft ще правят колите по-умни
Японската корпорация Toyota и Microsoft планират да създадат технологичен център в град Плейноу, Тексас.
Наречен Toyota Connected, центърът ще обработва информация по проект за автомобилен изкуствен интелект.
- veso_hds
- Мнения: 1432
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Наистина уникална новина:
Toyota Tundra измина без проблем 1 милион мили
Toyota Tundra измина без проблем 1 милион мили
Последно промяна от Akima на 14 Май 2016 10:37, променено общо 1 път.
Причина: Надписан линк.
Причина: Надписан линк.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- veso_hds
- Мнения: 1432
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
И пак Тойота:
https://money.bg/auto/nay-nadezhdnite-k ... 1%82%D0%B5
https://money.bg/auto/nay-nadezhdnite-k ... 1%82%D0%B5
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 936
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Toyota обяви миналата седмица своите планове до 2050г (Looking ahead to 2050)
на специална пресконференция под мотото Future of Power Train Technology
на специална пресконференция под мотото Future of Power Train Technology
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Toyota-Новини и интересни факти!
Новата Toyota Corolla с мотор от BMW
http://www.dnes.bg/cars/2016/12/22/nova ... bmw.326463
http://www.dnes.bg/cars/2016/12/22/nova ... bmw.326463
- Filbor
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
Artificial intelligence, robotics, autonomous driving the focus of $100 million investment from Toyota
News:
Artificial intelligence, robotics, autonomous driving the focus of $100 million investment from Toyota
http://www.vision-systems.com/articles/ ... id=1812537
Artificial intelligence, robotics, autonomous driving the focus of $100 million investment from Toyota
http://www.vision-systems.com/articles/ ... id=1812537
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- slowtraveler
- Мнения: 5006
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Artificial intelligence, robotics, autonomous driving the focus of $100 million investment from Toyota
Усещат се, че изостават.... Ето Теслата от толкова години използват автопилоти, които са на крачка (май повече - легална отколкото техническа) от автономното придвижване...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- WoLF
- Мнения: 2723
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 297 пъти
- Получена благодарност: 139 пъти
Artificial intelligence, robotics, autonomous driving the focus of $100 million investment from Toyota
Въпрос на приоритети - вкараха повечко пари във водорода...
- BOz
- Мнения: 4317
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Artificial intelligence, robotics, autonomous driving the focus of $100 million investment from Toyota
За сега автономното движение се базира на реактивна реакция от сензорите и за мен няма нищо "интелигентно" в него.
За ИИ ще може да говорим когато колите започнат да обменят информация в реално време и тя да служи за математическите модели на реакция, като функциите на системата да са динамични постоянно.
Да кажем на вътрешна статистика автопилота решава да увеличи разстоянието до предната кола, защото е просто с пернишки номер (нищо лично).
За ИИ ще може да говорим когато колите започнат да обменят информация в реално време и тя да служи за математическите модели на реакция, като функциите на системата да са динамични постоянно.
Да кажем на вътрешна статистика автопилота решава да увеличи разстоянието до предната кола, защото е просто с пернишки номер (нищо лично).
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Artificial intelligence, robotics, autonomous driving the focus of $100 million investment from Toyota
Той тоз интелект ако вземе да се разсърди за нещо ... бая народ може да затрие.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта