Проблема е че двигателя не е сглобен в Япония, не знам вече в Турция ли ги правят в Китай ли къде ли!? Проблема започна когато излязоха VVT-i (който ги сглобяват дебелите американци в някой си щат) абе с една дума - ментета! После някой специалисти обясняват как "турските" Тойоти били най-качествени - "врели не кипели" просто се успокояват така, ама няма лишо, то не е толкова важно дали гори масло или не (освен ако не наливаш с лейката ) по-вално е да си спокоен и доволен от избора си - масло се долива Оправия няма - най-добре да продаде колата и да си вземе друга, защото с Тойота няма да се преборите освен ако не харчи повече от 300 мл./1000 км. Да си вземе каквато и да е кола, но да е изцяло сглобена в Япония (въпреки, че не знам вече има ли такива) и ядове няма да има. Може да съм бил ироничен, но това е положението - или нова кола или си кара и долива масло, защото иначе само ще си хаби нервите и парите на вятъра, освен ако жената си няма друга работа и си търси такава.//zender написа: Човека в сервиза се опита да ме убеди, че до 300гр/1000км не барат нищо, а аз му отговорих, че колата или отива в мобилето, или ще я взема да я покарам и да поръчват части за основен ремонт.
Мерси, разбрах, трудното предстои.
Следва официалния представител в София, но си мисля, че ще продължи с Белгия и Япония.
П.С старите Тойоти преди 2000 не пипаха маслото поне 150 000 - 200 000 км.