Фак...
В момента ако държа волана абсолютно изправен колата доста уверено завива на дясно. За да върви напред - волана трябва да е с 2-3 градуса извит на ляво.
Това с регулацията ли ще се оправи?
[Fixed] Help. Колата ми умира.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Баси "късмета" имам
Слизам на паркинга и си викам 'дай да видим правилно ли се износват гумите'... навеждам се и кво да видя, един як гвоздей в гумата. Вадя с клещите и ... псссссссссссссффффффффсссттсс... flat. Айде резервната слагаме и тичане до сервиза. Имах road hazard warranty и ми я оправиха безплатно laugh.gif
Но колата все още си върви на ляво де Няма да ми се размине alignment-а.
Ей сега мерих гумите докато са топли - лявата е 32.5 дясната е 40 пси. Може и от това да е? Ще ги изравня утре докато са студени и ще видим пак...
Слизам на паркинга и си викам 'дай да видим правилно ли се износват гумите'... навеждам се и кво да видя, един як гвоздей в гумата. Вадя с клещите и ... псссссссссссссффффффффсссттсс... flat. Айде резервната слагаме и тичане до сервиза. Имах road hazard warranty и ми я оправиха безплатно laugh.gif
Но колата все още си върви на ляво де Няма да ми се размине alignment-а.
Ей сега мерих гумите докато са топли - лявата е 32.5 дясната е 40 пси. Може и от това да е? Ще ги изравня утре докато са студени и ще видим пак...
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Твоите приключения край нямат! laugh.gif От различно налягане в гумите, може да ти носи леко колата, но си направи реглаж, има много показатели, които трябва да са в норма, гумата се регулира по всички оси, мерят се разни градуси, не е елементарна материята. Вече си разбрал, ама аз да ти кажа, когато имаш пирон в гумата, тя почти няма шанс да спадне (освен ако не я караш така един месец), затова друг път си карай спокойно до гумаджията, а не го вади, така се спасяваш от монтаж на резервната гума и т.н.
Прав е Xeku, отиди на реглаж, та да ти е мирна главата. Когато всичко е точно - не само че гумите по-малко ще се износват, не само че ще ти падне и разхода, но и при дълъг път ще имаш по-малко умора в ръцете от волана. Защото няма да имаш теглене в някаква посока и няма да трябва леко, но постоянно да компенсираш с волана, което изморява.
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Ми не ми върви с тая кола и това си е
Направих шибания alignment. Писна ми на _)_ вече от коли, ще си купя колело. laugh.gif
Направих шибания alignment. Писна ми на _)_ вече от коли, ще си купя колело. laugh.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Колега ама и ти си попаднал на майстор.Поне знаеш ли какво ти е сменил само феродовия диск или комплект заедно с притискателния.Дано ти е комплект. Няма никакво разработване на съединителя карай както ти се иска.
Дали е износен се познава като караш на 5 скорост натискаш съединителя вдигаш оборотите и пускаш рязко съединителя.Ако е здрав трябва веднага да свали оборотите , ако ги свали бавно по най-бързия начин на майстор за да не посинее притискателния диск и да го запазиш. Каде отделя съединителя не начин да се определи дали е износен защото някой имат саморегулаж може евентуално по твърдоста сам си забелязал ,че с нов педала е много по-мек.В България си купуваш феродов за 80-100 лв.(италянски) майстора взима около 200 лв. и регулаж на мост ти е 26лв. в хубав сервиз.
Погледни си задния мост дали и той няма опция за регулаж.
В ТМ-АУТО искат само за работа около 450 лв.
Дали е износен се познава като караш на 5 скорост натискаш съединителя вдигаш оборотите и пускаш рязко съединителя.Ако е здрав трябва веднага да свали оборотите , ако ги свали бавно по най-бързия начин на майстор за да не посинее притискателния диск и да го запазиш. Каде отделя съединителя не начин да се определи дали е износен защото някой имат саморегулаж може евентуално по твърдоста сам си забелязал ,че с нов педала е много по-мек.В България си купуваш феродов за 80-100 лв.(италянски) майстора взима около 200 лв. и регулаж на мост ти е 26лв. в хубав сервиз.
Погледни си задния мост дали и той няма опция за регулаж.
В ТМ-АУТО искат само за работа около 450 лв.
Авенсис 3S-FE
Аха... ами цял комплект е. А съединителя си беше заминал - спор няма. Почти на всяка предавка като натиснех педала на газта по-здраво и оборотите скачаха, а скороста не се вдигаше. Сега след смяната и алайнмънта всичко е ок laugh.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 59 госта