Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
- slowtraveler
- Мнения: 4932
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 154 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН - SCV
Колега, форумът може само да дава идеи, но няма как да знае какво точно е видял майсторът...
Налягането играе и при наличие на въздух в системата...
Обаче казвате, че празният ход си бил добре...
Черният пушек често е свързан с проблем с въздушното захранване на ДВГ - турбината и въздушните пътища как са?
Налягането играе и при наличие на въздух в системата...
Обаче казвате, че празният ход си бил добре...
Черният пушек често е свързан с проблем с въздушното захранване на ДВГ - турбината и въздушните пътища как са?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН - SCV
Благодаря ти slowtraveler , точно за това и я закарах на диагностика..,понеже си мислех,че имам някакъв проблем по турбопътищата.. и затова при натоварване пуши. Да ама не..,момчето я закачи на тесте ра през OBD.. и гледа някакви живи данни в движение.. във всички режими.. След теста.. ми каза,че всичко по джипа е Ок ,с изключение на този SCV-клапан.. Каза че стой ностите му много варирали (и ми го показа де) ,и от него играели оборотите.. и дюзите не работели коректно и за това този черен дим.. Между другото..,когато я карам "нежно".. в смисъл да Галя газта.. колата не пуши.. От както съм в този филм сутрин като я запаля.. постоянно гледам в оборотомера.. и не ми се вижда да играят оборотите.. явно майстора го е видял това на тестера.. П.П. Ей го на.. поста пак стана 1км. !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
- iovkito
- Мнения: 2843
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Нали ти казах , че не е от SCV клапана ? Щом имаш мерак , смени го , 350-400 лв струва и знаеш , че ще работи коректно поне още 200 000 км. Ако трябва да избираш за какво да си изхарчиш парите , изхарчи ги за дюзи .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Еми..,точно.. защото не искам да го сменям преди да съм се убедил,че наистина има нужда..,затова задавам тези въпроси във форума..,за да се изяснят нещата..
! "iovkito".. , благодаря че се включи в дискусията..,според теб..,значи колата ми пуши черен дим от дюзите..! Ако е така..,кажи го в прав текст и ме посъветвай какво да правя..,но не ме карай да купувам нови дюзи.. ! Предложи ми някакъв по-евтин вариант.. !
! "iovkito".. , благодаря че се включи в дискусията..,според теб..,значи колата ми пуши черен дим от дюзите..! Ако е така..,кажи го в прав текст и ме посъветвай какво да правя..,но не ме карай да купувам нови дюзи.. ! Предложи ми някакъв по-евтин вариант.. !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
- mfandakov
- Мнения: 3361
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Колега ключът към решаването на твоят проблем е в ръцете на диагностика,пробвай и при друг човек.
Да видим там какво ще ти кажат,както колегата по горе те е посъветвал не бързай с клапана.
Гледайте състоянието на дюзи,налягането в рейла,MAF,MAP,Intake Air,EGR Position,Injection Pressure Correction,Target Booster Pressure и още поне 5/6 показателя които един разбиращ от работата си диагностик знае.
Махни тръбата преди интеркулера и виж за омасляване там,смени въздушният филтър.
Няма еднозначен отговор на това пушене при теб,аз лично съм виждал доста Тойоти с дизелови мотори да бълват чернилки при изрязване.
Да видим там какво ще ти кажат,както колегата по горе те е посъветвал не бързай с клапана.
Гледайте състоянието на дюзи,налягането в рейла,MAF,MAP,Intake Air,EGR Position,Injection Pressure Correction,Target Booster Pressure и още поне 5/6 показателя които един разбиращ от работата си диагностик знае.
Махни тръбата преди интеркулера и виж за омасляване там,смени въздушният филтър.
Няма еднозначен отговор на това пушене при теб,аз лично съм виждал доста Тойоти с дизелови мотори да бълват чернилки при изрязване.
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Благодаря колега..,съгласен съм с теб..,но нали точно това прави момчето. .,гледа живи данни.. и да не се повтарям... Аз му имам пълно доверие..,той освен майсторче е и състезател..,е.. с Хонда.. а не със Тойота ,но си разбира момчето! Масло колата не харчи.., и няма никъде никакво омасляване..
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
- iovkito
- Мнения: 2843
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Казвам ти го в прав текст , пушенето няма да спре , няма и да намалее след смяна на scv клапан . Ако беше наблизо , щях да ти дам моя , който е на 30-40 000 км , да го сложиш на колата си и да се успокоиш , че не е от него. Не си написал какви са компенсациите на дюзите , нали уж този майстор е гледал и тях ?vadoiv написа:Ако е така..,кажи го в прав текст и ме посъветвай какво да правя..,но не ме карай да купувам нови дюзи.. ! Предложи ми някакъв по-евтин вариант.. !
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Всички дюзи бяха около 0,45-8-9..,Само третата от горе на долу (на екрана де ) ,си променяш стойностите около 1 (единица ) ,и точно за нея той каза че може да има връзка с SCV клапана.. По принцип дюзите не били в лошо състояние.. Каза че като сменим клапана..,ще ги пуснем на машината за почистване.., и всичко ще си дойде на мястото.. Но..,Както споменах по горе колата пали и върви перфектно. .и не ми се пипа нищо..,но това изпушването при натоварване ме дразни..
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Все си мисля, че черен пушек е на мАсълце. На грешка или проблем в дюзите или клапана, би трябвало да е бял пушек.
Kia pro_ceed 1,6
Toyota Avensis T25 2.0 D4D
Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- WoLF
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 264 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Масло е сив пушек и не можеш да го объркаш... Бял пушек е вода/антифриз в цилиндрите, а черен си е лошо изгорена нафта заради лошо подаване на дизел или лошо изчисление и/или подаване на въздух
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
изпушването като я изрежеш е напълно нормално,карай си и не пипай нищо колега!
ако не я гонкаш по магистрала,а предимно из града си набира сажди и в един момент ги издухва.
ако не я гонкаш по магистрала,а предимно из града си набира сажди и в един момент ги издухва.
Последно промяна от jim_beam на 17 Сеп 2017 23:42, променено общо 1 път.
- WoLF
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 264 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Ако при рязко подаване на газ си изкара саждите, но при продължаване на подаването на газ се изчисти си имаш нормален дизел без филтър, който трупа сажди при ниски обороти и ги "издухва" при високи...
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Играенето на оборотите е напълно възможно да е от SCV клапана. При мен се оправи след смяната, като имах проблем и с изгасването на колата. Клапанът го има в Спектроматикс за 170 лв. и 6 месеца гаранция. Изпушването не е от този клапан. Има друга причина - ЕГР, каране много градско, дебитомер и др.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Благодаря на всички колеги, които се отзоваха на помощ... ! За много малко не ми достигна мотивация..,за да взема най-правилното решение.. ! За капак на всичко.. днес в службата ми сервираха. .,че в сряда заминавам командировка.. ! За сега..,пушещата кола я прибирам в гаража. . и заминавам командировка със служебната.. ! По принцип не съм се отказал.., надявам се, като се върна другият месец.., да взема някакво решение.. П.П. Сигурно.. пак ще бъде с ваша помощ.. !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Аз имам клапан подобрен и оригинален. Не ми е проблем да ти го пратя да го пробваш. Играенето на налягането в рейла при работещи в норми дюзи си е признак на тръгнал регулатор-scv. Може да пробвате инициализация и после вижте как се държи налягането при загрял автомобил разбира се.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта