Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Датчика за температура който е отстрани на главата е сменен и проблема си остана. Дроселовата клапа е чистена на ултразвук и е като нова Camshaft е замерен и съпротивлението му е колкото го дава и по ауто дата . Аir intake замервах му съпротивлението и дава същите стойности като на друг работещ датчик.
А единствено дюзите въпреки,че са чистени на ултразвук и вмомента работят идеално, при замерване на съпротивление дава 14.7/8 ,а според показанията на аутодата трябва да е от 13.4 -14.2 . Замервах и на друга корола версо 1.8 1зз-фе и на нея съпротивлението на дюзите е 13.7 . А старите ми дюзи който ги махнах от колата показваше съпротивление 15.3 . Та не знам дали няма да е там ключа за бараката
А единствено дюзите въпреки,че са чистени на ултразвук и вмомента работят идеално, при замерване на съпротивление дава 14.7/8 ,а според показанията на аутодата трябва да е от 13.4 -14.2 . Замервах и на друга корола версо 1.8 1зз-фе и на нея съпротивлението на дюзите е 13.7 . А старите ми дюзи който ги махнах от колата показваше съпротивление 15.3 . Та не знам дали няма да е там ключа за бараката
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Колега проверил ли си crankshaft сензора (нарича се на български датчик на запалването или датчик на колянов вал) огромна е вероятността, ако не си го проверил точно той да е проблема.
Поздрави и успех!
Поздрави и успех!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Ще го проверя днес. Но ако е от него нямаше ли да не иска да пали всеки път. Защото при мен не иска да запали веднага само когато колата е стояла повече от 4-5часа.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Не колега, защото този датчик работи с магнитни импулси от коляновия вал и е много вероятно като превърти няколко оборота коляновия вал този магнитен сигнал да се възбужда. Ако нямаш информация от него или тя не е в границите (при студен старт) колата няма как да запали. Ето и какви показания трябва да дава датчика на коляновия вал: http://www.tcorolla.net/inspection_procedure-593.html тествай го. Аз съм виждал как само след почистване на този датчик при кола, която не може да пали при първи старт (студен) тя се оправи.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Те тези съпротивления ги дават при 20гр. Не знам как обаче се менят при по високи или по ниски температури. Предполагам сте ги мерили директно на колите.
А стъпковият мотор чистен ли е?
Ами предполага се, че всички датчици са изстинали и са в температурния диапазон където правят проблем.
Ами ако прекъсва на студено?
Както казва @stefo91 и датчик колянов вал може да се бъзика. Особено ако е яко мръсен, или лош контакт в буксата.
Те и Инжекторите на студено могат да попротичат.
И това инжекторно време което споменава майстора ти по назад в темата от 5ms ми се струва много. Дори на студен мотор над 3ms мисля че е зле положението. Не знам за твоята колко трябва да е, но ето за 1ZZ мотор lZZ-FE: 1.1-2.1 ms. А за моята колица е 2ZZ-GE: 0.8- 2.0 ms. Не знам на топло какви са и реалните норми, но на студено съм ги виждал на 2.85 и температура на двигателя под 30гр със сигурност. Просто присъствах в момента в който я закачиха и я запалиха.
-
- Мнения: 4944
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
колега дали успя да намериш решение на проблема? при мен също го прави този проблем при палене сутрин - при първото завъртане се опитва да запали и почва да претриса и или загасва сама или аз я спирам, за да не се мъчи. при втория опит си пали без проблем. струва ми се, че при първото палене, когато не иска да запали, сякаш се мъчи и се чува едно като леко виене. ще се радвам, ако си го оправил, да споделиш мнение
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Имате ли монтиран ГИ, защото е възможно да се объркват времената на бензиновия комп от недобра регулировка на газовата.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Привет, имам монтирана газова от преди около 2 години. Навъртял съм около 30000 км с нея. Иначе миналата зима мнооого рядко го правеше. Тази ходина обаче от както захладня започна. Проблема е при първо палене, после дори и изстинала си пали. Понякога ако съм я карал рано сутрин, при палене вечер го прави пак.
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
При мен проблема все още си стой!
Мерих налягане на горивото преди рейката с дюзите и показва 2.7-8бара на празен ход. Като загася и след 2мин вече е 0 . Свалях сондата и чистих цетката и без резултат. клапанчето "уж" работи. Дюзите са тествани на стенд на 4бара налягане и не изтърват. Сложих допълнителен клапан за горивото,но пак без резултат.След престой повече от 3-4часа като махна маркуча преди дюзите и там няма никакъв бензин,празно е ,като дам на контакт и докарва леко бензин ,но едва приплюва. Явно се изпразва цялата система и помпата не може да направи необходимото налягане при първия опит за палене,и след като е повъртяла около 5-6секунди на стартер и върна ключа и от втория път колата пали без проблем и работи без проблем и си върви нормално. При подаване на контакт трябва да е много тихо за да чуя ,че помпата работи, иначе не се чува като на другата ми кола. А като влезна под колатата под резервоара и се чува помпатата как жужи/вие.
Сега мисля вариант за външна помпа някъде под купето като на някои модели хонда,но не знам дали ще е ефектино и ще върши същата работа?!? Защото такава сонда в резервоара с помпата почват от скромните 350-400лв нагоре.(срещу 50-80лв външна бензинова помпа).А така е направен че не може да се смени само помпения елемент а трябва цялата кошница с всичко заедно.
Мерих налягане на горивото преди рейката с дюзите и показва 2.7-8бара на празен ход. Като загася и след 2мин вече е 0 . Свалях сондата и чистих цетката и без резултат. клапанчето "уж" работи. Дюзите са тествани на стенд на 4бара налягане и не изтърват. Сложих допълнителен клапан за горивото,но пак без резултат.След престой повече от 3-4часа като махна маркуча преди дюзите и там няма никакъв бензин,празно е ,като дам на контакт и докарва леко бензин ,но едва приплюва. Явно се изпразва цялата система и помпата не може да направи необходимото налягане при първия опит за палене,и след като е повъртяла около 5-6секунди на стартер и върна ключа и от втория път колата пали без проблем и работи без проблем и си върви нормално. При подаване на контакт трябва да е много тихо за да чуя ,че помпата работи, иначе не се чува като на другата ми кола. А като влезна под колатата под резервоара и се чува помпатата как жужи/вие.
Сега мисля вариант за външна помпа някъде под купето като на някои модели хонда,но не знам дали ще е ефектино и ще върши същата работа?!? Защото такава сонда в резервоара с помпата почват от скромните 350-400лв нагоре.(срещу 50-80лв външна бензинова помпа).А така е направен че не може да се смени само помпения елемент а трябва цялата кошница с всичко заедно.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Колега, като гледам симптомите, смятам , че проблема е от клапана за регулиране налягането на бензина. Би трябвало да се намира някъде около рейката с дюзите. Пробвай с клапан от работеща нормално кола и ще видиш разликата. Иначе относно зацапването на дюзите, една добавка в горивото и ежемесечно продухване за около 15-20км на магистрала с 4000-4500 оборота дава учудващо добър резултат.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Бензиновата помпа кога нагнетява ? При подаване на контакт или завъртане на стартера?
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Няма клапан за регулиране налягането на бензина. А добавка съм слагал и по принцип аз карам на по високи обороти(от 2500 до 4500-5000).YoKK написа: Колега, като гледам симптомите, смятам , че проблема е от клапана за регулиране налягането на бензина. Би трябвало да се намира някъде около рейката с дюзите. Пробвай с клапан от работеща нормално кола и ще видиш разликата. Иначе относно зацапването на дюзите, една добавка в горивото и ежемесечно продухване за около 15-20км на магистрала с 4000-4500 оборота дава учудващо добър резултат.
При подаване на контакт и помпата почва да прави налягане. И един път като тръгне да прави налягане и 5пъти да се дава на контакт само първия път нагнетява от там на татък вече не прави нищо.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
При подаване на контакт и помпата почва да прави налягане. И един път като тръгне да прави налягане и 5пъти да се дава на контакт само първия път нагнетява от там на татък вече не прави нищо.[/quote]
Има автомобили на които нагнетява при въртене на стартера, а не още при подаване на контакт
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
И аз си мислех за инжекторите - даже предишния собственик ми беше казал че не могли да я оправят, какво ли не пробвали. Чистели инжектори, диагностики, дебитомери. Понякога пали сутринта и гасне веднага . След това пали нормално. Проблема се реши от само себе си. Изгоря ми една бобина - първо леко взе да прекъсва една седмица и така до тоталното и изгаряне. Смених я набързо с изправна втора ръка. Колата заспа. Пали сутринта като нова. Явно ако имате неизправна бобина - демек тръгнала да изгаря , може и да е от нея. Незнам как може да се хване това обаче, освен със смяна една по една и така.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта