Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Нека да вметна първо, че съм жена и разбирам от коли по-малко, отколкото вие разбирате от плетки вероятно, та бъдете снизходителни моля
Старата ми кола е фиеста, 1.25 - мноооооого далеч от понятието "спортна кола". По книжка - 95 важи. Оставям настрана факта, че със 100 октана разходът ми падаше с около литър. В крайна сметка все тая откъм финансова гледна точка. В студените месеци обаче, зареждайки 95 (от различни бензиностанции, включително и от една, където се кълняха в майките си, че слагали добавка и бензинът им е чудо на чудесата), при стартиране на двигателя оборотите започваха една бясна игра нагоре-надолу и колата гаснеше. Всеки ден, първите две-три минути, едно и също. През летните месеци никакви грижи. За повече от четири години, след неколкократни посещения в сервиза, единственият ми полезен ход беше стоте октана. Никакво гаснене, дори и при минус 10 градуса. Та затова си мисля, че има смисъл от скъпото... Тойотата ще си я храня със стоте, пък тя да усвоява квото пожелае.
Старата ми кола е фиеста, 1.25 - мноооооого далеч от понятието "спортна кола". По книжка - 95 важи. Оставям настрана факта, че със 100 октана разходът ми падаше с около литър. В крайна сметка все тая откъм финансова гледна точка. В студените месеци обаче, зареждайки 95 (от различни бензиностанции, включително и от една, където се кълняха в майките си, че слагали добавка и бензинът им е чудо на чудесата), при стартиране на двигателя оборотите започваха една бясна игра нагоре-надолу и колата гаснеше. Всеки ден, първите две-три минути, едно и също. През летните месеци никакви грижи. За повече от четири години, след неколкократни посещения в сервиза, единственият ми полезен ход беше стоте октана. Никакво гаснене, дори и при минус 10 градуса. Та затова си мисля, че има смисъл от скъпото... Тойотата ще си я храня със стоте, пък тя да усвоява квото пожелае.
- slowtraveler
- Мнения: 4978
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Що бе, именити съфорумци плетяха и чорапи на времето - сигурно са му разбирали от плетките
За стоте октана - неколкократните ми опити не показваха НИКАКВО осезаемо (т.е. да можеш да го засечеш по какъвто и да е начин) намаляване на разхода или увеличаване на динамиката... Просто двигателя си е конструиран за определено октаново число (степента на сгъстяване оказва голямо влияние за тези ограничения). Да, безпроблемно може да гори и по-високооктаново гориво, но без практическа полза... По-високооктановото гориво не е по-калорично и не може да отдаде повече енергия...
Относно зимата - специалистите по по-екстремно ниски температури умишлено слизат на по-нисък октан при студа заради по-високата скорост на пламъка и по-лесното запалване..
Има отделна тема по въпроса..
А играене на оборотите става или при лоша центровка ако е карбураторен автомобила, или лошо техническо състояние...
За стоте октана - неколкократните ми опити не показваха НИКАКВО осезаемо (т.е. да можеш да го засечеш по какъвто и да е начин) намаляване на разхода или увеличаване на динамиката... Просто двигателя си е конструиран за определено октаново число (степента на сгъстяване оказва голямо влияние за тези ограничения). Да, безпроблемно може да гори и по-високооктаново гориво, но без практическа полза... По-високооктановото гориво не е по-калорично и не може да отдаде повече енергия...
Относно зимата - специалистите по по-екстремно ниски температури умишлено слизат на по-нисък октан при студа заради по-високата скорост на пламъка и по-лесното запалване..
Има отделна тема по въпроса..
А играене на оборотите става или при лоша центровка ако е карбураторен автомобила, или лошо техническо състояние...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Аз и затова се застраховах, че разбирам по-малко от плетачите.
Никакви проблеми не намираха по сервизите, само по-високите октани оправиха положението. Карай, да му мисли следващият собственик!
Никакви проблеми не намираха по сервизите, само по-високите октани оправиха положението. Карай, да му мисли следващият собственик!
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
-и карат нови Яриси.Сега сменят памперси,правят компания на възрастни хора в Европа-очаквайте нов Авенсис/Лексъс скоро.... .Евала за трудолюбието им.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Два резервоара 100 октана (шел и лукойл) изгорих на моя c-hr и като оставим настрана малко по-ниския разход (с 0.2-0.4 / 100), най-голямото предимство е по-мекия звук на двигателя при рязко ускорение (недостатъкът на CVT).
Вече всеки си предценява разликата от 40ст на литър, аз зареждам 95.
Вече всеки си предценява разликата от 40ст на литър, аз зареждам 95.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Снимки или не се е случило
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- WoLF
- Мнения: 2690
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 286 пъти
- Получена благодарност: 128 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
От плетки грам не разбирам, но за сметка на това от коли още по-малко Октаните са ти прикривали истинския проблем с изгарянето, а майсторите ги знаем Пожелавам на новия собственик да попадне на хора...
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
biro,
- Прикачени файлове
-
- Това е
- FB_IMG_1511020498827.jpg (204.53 KiB) Преглеждано 3967 пъти
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
За експеримент може спокойно да си сложите 95 да видите какво се случва. Ако пък не Ви се пробва, недейте. Никой не Ви съди за използването на 100 октана, просто споделяме, че в книжката ако пище 95, няма смисъл от 100 от гледна точка на разхода или мощността. Разхода по документ е правен с гориво, каквото е описано в книжката, така е мерена и мощността.
Ако имате вяра на някой ваш познат, нека той/тя покара колата за да се уверите, че с друг шофьор и стил на каране резултата е същия. При продължаване на съмненията за висок разход след 1000км, добре е да посетите сервиз, където да тестват колата, защото може да има проблем. Никой не е застрахован от проблеми, затова има гаранция.
Ако имате вяра на някой ваш познат, нека той/тя покара колата за да се уверите, че с друг шофьор и стил на каране резултата е същия. При продължаване на съмненията за висок разход след 1000км, добре е да посетите сервиз, където да тестват колата, защото може да има проблем. Никой не е застрахован от проблеми, затова има гаранция.
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Едва ли е технически проблем, по-скоро в задкормилното устройство. Днес покарах като типичен шофьор на хибрид и разходът за трипа бе около 4 л. Може пък и да стана шофьор за пример... А дано, ама надали
- boyanmt
- Мнения: 936
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Аз съм на 6500 лв. каско.pa19 написа: Неочаквано дойде и моята кола. И казвам неочаквано защото когато я поръчах в началото на март ми казаха че ще дойде след 4 месеца. Така че в понеделник или вторник ще я взема. Направи ми впечатление високата цена на каското. Офертите които ми дадоха са за около 2500 лв при цена на колата около 56000 лв. За сравнение другата кола която имам (не е с български номера) каското и е 960€ при цена на автомобила 42000€. Огромна разлика. Който знае как стоят нещата с каското в България и дали си заслужава да се прави нека пише. Искам да поясня че проблемът ми не е да дам 2500лв а това че ми се вижда нереално висока сумата.
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Колега, аз слагам шел v-power 95 (някой твърдят, че отговаря на 98) и съм много доволен. Разликата в цената с обик 95 на шел е около 15ст, което е нищо в сравнение с удоволствието двигателя да върви по-леко. Има много хора, които казват,че 95/98/100 разлика няма. По-принцип са прави, НО разлика има при определени коли и мотори, където мощността на двигателя е оптимизирана спрямо тегло на колата и нисък разход на гориво. Да не говорим, че нашия 95 е пълен ШИТ. FifthGear имат един епизод, където тестват на голф 4-5 различни марки и октани горива. При по-скъпите 100/98 октанови компютъра измерваше 2-4 коня повече. На моята Равка допълнителни 2-4 коня доста се усещат
Пробвай v-power 95
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
95 V-Power не съм пробвал, но пробвах почти всички бензини и вериги бензионстанции. Най-доволен съм от петрол същото е като 100 октана от шел. Двигателят работи много меко. В Русе има петрол на самообслужване и там литърът е 1.91лв, отделно имам и карта за отстъпка 5ст/л.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 4978
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Нормално е при нов автомобил, който е и рисков...
Ако не се лъжа при мен каското бе около 4300лв за кола около 100х.лв, но моделът не бе рисков...
Което донякъде е дразнещо - приятел сега си взе същият модел втора ръка, но почти нов (цените на модела скочиха с над 30%) за около 50х.Евро и в момента каско и ГО са му около 850Евро....
Е що така бе Сийче - ние ли сме по-богати да плащаме в пъти повече от немците???
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- boyanmt
- Мнения: 936
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
,да,за съжаление!slowtraveler написа:Нормално е при нов автомобил, който е и рисков...
Ако не се лъжа при мен каското бе около 4300лв за кола около 100х.лв, но моделът не бе рисков...
Което донякъде е дразнещо - приятел сега си взе същият модел втора ръка, но почти нов (цените на модела скочиха с над 30%) за около 50х.Евро и в момента каско и ГО са му около 850Евро....
Е що така бе Сийче - ние ли сме по-богати да плащаме в пъти повече от немците???
Гледам цените в USA,ами те с 30% по-ниски от нашите?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], WoLF и 4 госта