MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
- mfandakov
- Мнения: 3369
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
MMT се "кефи" на нов съединител ,поне ще знаеш че там всичко е ОК.
Моята Корола с ММТ работи с 6.00мм ход на съединителя при нужни поне 8.5 .
Направо невероятно ,досега толкова фрапиращо смачкан съединител на работещо ММТ не съм и чувал и виждал.
До кога ли,
Моята Корола с ММТ работи с 6.00мм ход на съединителя при нужни поне 8.5 .
Направо невероятно ,досега толкова фрапиращо смачкан съединител на работещо ММТ не съм и чувал и виждал.
До кога ли,
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
mfandakov, Накратко от скоро съм собственик на Corolla 1.4 d4d MMT и съм със същия проблем. От Пловдив съм и бих се радвал ако ми помогнеш.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,отскоро купих на жена ми тойота ярис 1.3 бензин 2006 г. с ММТ скоростна кутия.Мога ли сам да направя адаптация на скоростите.Благодаря предварително!
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Можеш,но дали е нужно? Има вероятност да влошиш нешата след временно подобрение.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
При превключване от 1 на 2 превключва по трудно .Двигателя се форсира повече.С останалите предавки няма проблем.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Това е нормално, особено на по-студен двигател.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги,
Карам Корола Версо 1.8 от 2005 г. с ММТ, която в момента е на 128 000 км. През последните 50 000 км, които аз и навъртях, нямах абсолютно никакви проблеми със скоростите, освен познатия на всички ни дискомфорт от превключването при шофиране, за което подробно е описано подробно по-горе във форума.
В последния месец на 2 пъти ми се случи в спряло положение колата да изключи от скорост, на таблото светна червеното зъбно колело, индикаторът на скоростите мигаше N и в продължение на няколко минути не успяваше отново да включи на скорост. И при двата случая колата беше загряла.
Можете ли да ми препоръчате човек или сервиз в София, който компетентно да направи диагностика и да установи проблема и евентуално ако се наложи в последствие да извърши смяна на компоненти. Благодаря Ви предварително.
Карам Корола Версо 1.8 от 2005 г. с ММТ, която в момента е на 128 000 км. През последните 50 000 км, които аз и навъртях, нямах абсолютно никакви проблеми със скоростите, освен познатия на всички ни дискомфорт от превключването при шофиране, за което подробно е описано подробно по-горе във форума.
В последния месец на 2 пъти ми се случи в спряло положение колата да изключи от скорост, на таблото светна червеното зъбно колело, индикаторът на скоростите мигаше N и в продължение на няколко минути не успяваше отново да включи на скорост. И при двата случая колата беше загряла.
Можете ли да ми препоръчате човек или сервиз в София, който компетентно да направи диагностика и да установи проблема и евентуално ако се наложи в последствие да извърши смяна на компоненти. Благодаря Ви предварително.
- mfandakov
- Мнения: 3369
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
Намерете диагностик с Техстрийм,и дайте тук грешките.
Успех.
Ако колата Ви е с нужните настройки,и актуатора е с модифицираният ел. мотор,този дискомфорт е минимален.
Така се започва,съветвам Ви да направите най скоро диагностика за да може евентуално да се разминете само с ремонт на актуатора ,а не с цялостната му замяна.
Намерете диагностик с Техстрийм,и дайте тук грешките.
Успех.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12 Мар 2018 16:50
- Местоположение: Варна
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
от 2 години карам Тойота Корола Версо 1.8 бензин и честно казано всичко освен тази Ммт кутия е много добре. Преди 20000 км смених консуматива, а сега отново има някакви индикации за смяна... Едва тръгва, при изпреварване е само на пета, което е тежко, на ръчен режим единствено ми светва индикатора с пружинното колело и удивителния. Отивам в Тойота да я обучавам, друго може ли да се направи в моята ситуация?
от 2 години карам Тойота Корола Версо 1.8 бензин и честно казано всичко освен тази Ммт кутия е много добре. Преди 20000 км смених консуматива, а сега отново има някакви индикации за смяна... Едва тръгва, при изпреварване е само на пета, което е тежко, на ръчен режим единствено ми светва индикатора с пружинното колело и удивителния. Отивам в Тойота да я обучавам, друго може ли да се направи в моята ситуация?
- mfandakov
- Мнения: 3369
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Може !!!,да им кажете да Ви оправят на края колата.
Нали те са на Тойота хората,ако не могат да питат в Тойота да ги научат.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги! Днес станах собственик на toyota corola verso с 1.8i и ММТ, 2007 г. Успях да измина почти 50 км. преди да ми изключи от скорост и да ми светне лампата със зъбното колело - впечатляващо нали! Понеже съм нов с автоматичните скоростни кутии искам да попитам има ли значение на каква позиция на лоста да изключвам двигателя и принципно на каква позиция трябва да оставям колата на паркинг. Първото светване на лампата със зъбното колело стана когато изключих двигателя при позиция на лоста на Е. Лампата светна и се чу продължително пищене докато не извадих ключа. Възможно ли е да съм прецакал нещо с това? След това почна да изключва между 2 и 3 скорост и после между 1 и 2-ра и трябваше да гася колата и да паля пак за да мога да се прибера до вкъщи. Сега моля за помощ за майстор в София, който да може да се справи с това (механика или магьосника или който знаете, че може да помогне). Предварително благодаря.
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i MMT, 2007 - ОТКРАДНАТА
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Няма проблем да оставяш колата на Е, това не е чист автомат, а роботизирана ръчна скоростна кутия. Все едно си оставил колата изгасена на първа.
За начало провери заряда на акумулатора, а като задължително условие намери някой с кабел и диагностика на Тойота да каже какви грешки има записани от ММТ.
За начало провери заряда на акумулатора, а като задължително условие намери някой с кабел и диагностика на Тойота да каже какви грешки има записани от ММТ.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Хората, от които купих колата дойдоха с репатрак и я взеха да я закарат в сервиз за диагностика и ремонт. Като имам повече информация ще пиша.
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i MMT, 2007 - ОТКРАДНАТА
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте пак колеги! Върнаха ми колата в петък, била само за обучение. Успях да мина 150 км. и проблема пак се се появи. Звъннах на монтьора който е правил обучнието и той каза че неговия софтуър ( на BOSCH ) не е достатъчно добър и не може да обучи добре колата. Препоръча ми да ходя в ТМ ауто. Въпроса ми е има ли в София някой монтьор,който може да обучи читаво колата, щото в ТМ ауто освен че трябва да чакам доста време предполагам и че е доста по-скъпо.
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i MMT, 2007 - ОТКРАДНАТА
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта