Ток от плафона вместо от запалката
Ток от плафона вместо от запалката
Колеги, за да сложа видеорегистратор задължително ли е да прекарвам кабела чак до запалката или мога да търся постоянен + на контакт в плафона при огледалото? Някак си ми е грозно постоянно да има нещо включено в запалката.
Идеята е да има + само на контакт и полуконтакт, а не винаги. Предполагам има и маса там или бъркам?
Отпада ли гаранцията на уреда ако срежа жиците на зарядното и го вържа там?
Идеята е да има + само на контакт и полуконтакт, а не винаги. Предполагам има и маса там или бъркам?
Отпада ли гаранцията на уреда ако срежа жиците на зарядното и го вържа там?
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Ток от плафона вместо от запалката
До плафона имаш постоянно плюс , до бутона "on" , а не само на контакт. Разбита се , че имаш и маса. Не те съветвам да режеш кабела на регистратора защото ще остане без гаранция
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- peterhr
- Мнения: 586
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Ток от плафона вместо от запалката
Купи си друг кабел или адаптер и си го преправи него. Или купи нещо подобно:
+ кабел за телефон.
Или такова + кабел за телефон:
Или цял адаптер. И може да си ги сложиш и зад запалката на кабелите директно.
От плафона не може да вземеш сигнал от контакт. Ако имаш някакви други модули е вероятно да имаш и след контакт, но трябва да се провери. Примерно датчик за дъжд, микрофон за блутут, датчик за температура за климатроник или нещо подобно. Но от всичките тези е по-трудно да се вземе сигнал, защото камерата ще харчи доста повече ток, отколкото те са разчетени. Та трябва реле, трябва да се връзва към постоянен + от самия плафон и реално е доста по-сложно.
+ кабел за телефон.
Или такова + кабел за телефон:
Или цял адаптер. И може да си ги сложиш и зад запалката на кабелите директно.
От плафона не може да вземеш сигнал от контакт. Ако имаш някакви други модули е вероятно да имаш и след контакт, но трябва да се провери. Примерно датчик за дъжд, микрофон за блутут, датчик за температура за климатроник или нещо подобно. Но от всичките тези е по-трудно да се вземе сигнал, защото камерата ще харчи доста повече ток, отколкото те са разчетени. Та трябва реле, трябва да се връзва към постоянен + от самия плафон и реално е доста по-сложно.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Ток от плафона вместо от запалката
Благодаря за отговорите.
Ще използвам USB кабела в комплекта и ще отрежа края с нормалното USB и ще удължа отзад до кабелите на запалката, които предполагам са стандартно + и - , прав ли съм?
Ще използвам USB кабела в комплекта и ще отрежа края с нормалното USB и ще удължа отзад до кабелите на запалката, които предполагам са стандартно + и - , прав ли съм?
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
- peterhr
- Мнения: 586
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Ток от плафона вместо от запалката
Провери камерата с какво захранване работи. Ако е USB кабел, то камерата ще иска 5V. Така, че трябва да сложиш адаптера отзад запалката. Или зад жабката или където решиш. Кабелите си ги удължаваш, те са само + и маса.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- Чо :)
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11 Юни 2011 18:57
- Местоположение: София, Ямбол
- Автомобил: Prius 4
- Обратна връзка:
Ток от плафона вместо от запалката
За моя регистратор си взех ток от плафона.
Малко модификации правих като прекъснах втория бутон и преместих към първи бутон да се включват и двете лапички (лява и дясна).
На другия бутон се спира и пуска захранването към евтин 12V разклонител за запалка с две гнезда. Разглобих го и към него (на входа) вързах кабелите от плафона (втория бутон).
В разклонителя включих оригиналното зарядно на регистратора (моя иска повече ток, 2.2А на 5V), а на второто гнездо си включих QuiickCharge 3.0 12V към USB за телефона 5V/2A, 9V/2A и 12V/1.67A и си изкарах един microUSB кабел (и едно адаптерче към USB-C), за да си зареждам телефона по бързо. (кабелчето излиза в горната жабка, за очила).
Кабела за регистратора си излиза м/у кората и стъклото.
(М/у другото от там може да се прекара кабела от огледалото до дясната врата, после зад уплътненията и и надолу към жабката и до запалката без никакви модификации (стига да е достатъчно дълъг оригиналния кабел).
Всички тези разклонители, кабели и т.н. се побират м/у кората и покрива (отстрани на плафона).
Така пускам и спирам регистратора с копчето и регистратора може да работи и когато колата е паркирана някъде.
Внимавайте да не го забравите дълго, че пада акумулатора.
Малко модификации правих като прекъснах втория бутон и преместих към първи бутон да се включват и двете лапички (лява и дясна).
На другия бутон се спира и пуска захранването към евтин 12V разклонител за запалка с две гнезда. Разглобих го и към него (на входа) вързах кабелите от плафона (втория бутон).
В разклонителя включих оригиналното зарядно на регистратора (моя иска повече ток, 2.2А на 5V), а на второто гнездо си включих QuiickCharge 3.0 12V към USB за телефона 5V/2A, 9V/2A и 12V/1.67A и си изкарах един microUSB кабел (и едно адаптерче към USB-C), за да си зареждам телефона по бързо. (кабелчето излиза в горната жабка, за очила).
Кабела за регистратора си излиза м/у кората и стъклото.
(М/у другото от там може да се прекара кабела от огледалото до дясната врата, после зад уплътненията и и надолу към жабката и до запалката без никакви модификации (стига да е достатъчно дълъг оригиналния кабел).
Всички тези разклонители, кабели и т.н. се побират м/у кората и покрива (отстрани на плафона).
Така пускам и спирам регистратора с копчето и регистратора може да работи и когато колата е паркирана някъде.
Внимавайте да не го забравите дълго, че пада акумулатора.
Smile is Health Keep Smiling ... Усмихни се ... Животът е Хубав
Ток от плафона вместо от запалката
Извинявам се пак за малко тъпия въпрос. Все пак реших да не режа кабела на регистратора, поради което взех от една морга гнездо на запалка и му вързах плюса за плюса на фабричната запалка, а минуса взех от рамата, т.е. разклоних две гнезда от един общ "+" и постоянен "-" на новото. Включих камерата в новото гнездо.
Да обаче не знам дали е от регистратора или от какво, но като загася колата продължава да си записва докато не му падне вградената батерия /а тя е доста маломощна,издържа 3-4 минути/. В резултат на което впоследствие при даване на контакт и стартиране на двигателя регистратора не тръгва веднага , а след 5,10 минути каране, което предполагам е времето батерията му да се позареди и да пусне веригата вътре в него, тъй като дори и ръчно да го пуснеш тръгва и веднага изгасва.
Пробвах всякакви настройки на камерката-auto power off след минута или изключено, обаче същия ефект, /motion detection и park mode изключени винаги/ което ме навежда на мисълта - възможно ли е запалката да се управлява по "-", т.е. както съм вързал отклонението на постоянен минус и дори като изгася регистратора да си мисли,че още колата работи и за това да не спира?
П.С.Захранването на регистратора фабрично по книжка е дадено 5V, 1А.
Да обаче не знам дали е от регистратора или от какво, но като загася колата продължава да си записва докато не му падне вградената батерия /а тя е доста маломощна,издържа 3-4 минути/. В резултат на което впоследствие при даване на контакт и стартиране на двигателя регистратора не тръгва веднага , а след 5,10 минути каране, което предполагам е времето батерията му да се позареди и да пусне веригата вътре в него, тъй като дори и ръчно да го пуснеш тръгва и веднага изгасва.
Пробвах всякакви настройки на камерката-auto power off след минута или изключено, обаче същия ефект, /motion detection и park mode изключени винаги/ което ме навежда на мисълта - възможно ли е запалката да се управлява по "-", т.е. както съм вързал отклонението на постоянен минус и дори като изгася регистратора да си мисли,че още колата работи и за това да не спира?
П.С.Захранването на регистратора фабрично по книжка е дадено 5V, 1А.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
- slowtraveler
- Мнения: 4978
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Ток от плафона вместо от запалката
Проблемът ти е в камерката... Ако имаш захранване - ще ти зарежда батерията винаги...
Докато при теб ти изчезва захранването и затова ти пада батерийката... Прочети още веднъж инструкцията..
AUTO POWER - OFF сигурно означава, че функцията е изключена... Вероятно има настройка след колко време да се изключва (при мен съм го настроил на 5сек)...
Докато при теб ти изчезва захранването и затова ти пада батерийката... Прочети още веднъж инструкцията..
AUTO POWER - OFF сигурно означава, че функцията е изключена... Вероятно има настройка след колко време да се изключва (при мен съм го настроил на 5сек)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Чо :)
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11 Юни 2011 18:57
- Местоположение: София, Ямбол
- Автомобил: Prius 4
- Обратна връзка:
Ток от плафона вместо от запалката
Определено проблема е в камерата.
Батерията трябва да е само спре коректно записа (за да не омаже паметта) и да изключи камерата.
Няколко модела (огледало с android и dvr) смених. Предишните продължаваха да работят (на батерия) като им спра захранването, затова си се налагаше да ги спирам ръчно, преди да изключам тока.
Батерията трябва да е само спре коректно записа (за да не омаже паметта) и да изключи камерата.
Няколко модела (огледало с android и dvr) смених. Предишните продължаваха да работят (на батерия) като им спра захранването, затова си се налагаше да ги спирам ръчно, преди да изключам тока.
Smile is Health Keep Smiling ... Усмихни се ... Животът е Хубав
- peterhr
- Мнения: 586
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Ток от плафона вместо от запалката
Камерата САМА трябва да спира след като отпадне външното захранване. Има модели с настройки и се избира колко време да снима, след отпадане на захранването.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Ток от плафона вместо от запалката
Да, така е , има такава настройка, но е факт че дори при зададена 1 минута продължава да работи и я заварвам с паднала батерия на другия ден. Поне с това си обяснявам закъснялото с няколко минути тръгване.
"Our built-in super capacitor battery saves all settings language, date and time, etc.) and won't burn the mainboard when the car engine starts. (Reiminder: The built-in battery is very small and cannot power the DVR for long periods of time. If you want to use the parking monitor and moving detection functions".
Това са настройките.. /не моите, а възможните/. Аз съм оставил след 1 минута да гасне.
"Our built-in super capacitor battery saves all settings language, date and time, etc.) and won't burn the mainboard when the car engine starts. (Reiminder: The built-in battery is very small and cannot power the DVR for long periods of time. If you want to use the parking monitor and moving detection functions".
Това са настройките.. /не моите, а възможните/. Аз съм оставил след 1 минута да гасне.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
- slowtraveler
- Мнения: 4978
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Ток от плафона вместо от запалката
Добре де - пробвай АУТО ПАУЪР ОФФ на минимално време, и след това махни захранващият кабел...
Така ще разбереш няколко неща:
1. Дали въобще започва да инициира изключване (навярно ще изписка, че захранването е изчезнало, или ще изчезне някой светодиод?)
2. Дали батерията може да докара дори този кратък срок за работа - може батерията вече да е умряла, и да не може да докара дори такъв малък срок на работа...
Така ще разбереш няколко неща:
1. Дали въобще започва да инициира изключване (навярно ще изписка, че захранването е изчезнало, или ще изчезне някой светодиод?)
2. Дали батерията може да докара дори този кратък срок за работа - може батерията вече да е умряла, и да не може да докара дори такъв малък срок на работа...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Ток от плафона вместо от запалката
Камерата определено "разбира" че захрнването изчезва, защото издава характерен звук когато загася колата /звукът е същия и при стартиране/. Продължава да работи поне 5 минути или повече при зададени 1 или 3. Довечера пак ще ръчкам настройките. Може пък включения WiFi да я държи будна.
Благодаря за отговорите.
Благодаря за отговорите.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: SadR и 6 госта