Привет колеги,
Влязла ми е една муха в главата да сменя цялата генерация на моята кола със 'спортна' такава.
Въпросите ми са :
- на какво Ф трябва да е новата генерация ?
- катализатора може ли да се запази, за да няма проблем на ГТП-то после или ако не може с какво е по удачно да се замени - резонатор или права тръба ?
- заслужава ли си 'инвестицията' или ще са пари хвърлени на вятъра ?
Колата е с ремап, предстои скоро и софтуерно премахване на EGR-a.
Благодаря предварително на всички.
Поздрави
Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д
Какъв спорт при дизелак даже и 1.4
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д
Привет колега,
Затова и 'спортна' e в кавички
Затова и 'спортна' e в кавички
ех Corolla 1.4 d4d 2006 г. / Corolla 1.8 sedan hybrid 2020 г.
-
- Мнения: 1235
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 60 пъти
- Получена благодарност: 37 пъти
Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д
Според мен пари хвърлени на вятъра.... Корола 1,4 дизел. Какво очакваш? Спортен вървеж? Звук? Похарчи си парите по-смислено
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 4 пъти
Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д
Има ли някаква съществена причина да искаш да махнеш катализатор и EGR?
Защо просто не вземеш 1.4/1.6 бензин и не го направиш на 1.8? Civic EG със всичките му възможности за lego tuning? Като цяло един тон много по-добри избори за everyday hot hatch има, но определено не и това
(full disclaimer: мразя дизели)
Защо просто не вземеш 1.4/1.6 бензин и не го направиш на 1.8? Civic EG със всичките му възможности за lego tuning? Като цяло един тон много по-добри избори за everyday hot hatch има, но определено не и това
(full disclaimer: мразя дизели)
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- max-2
- Мнения: 1799
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д
Най-чистото решение би било права тръба след катализатора. Няма да бучи много, като се види какво е станало евентуално може да се върне старата генерация или да се надгражда новата. Диаметъра на тръбата може да е същия или по-голям.
Последно промяна от Akima на 24 Апр 2020 18:47, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.
Причина: Съкратен цитат.
Carina E 4AFE LB 1992
- mapamop
- Мнения: 4179
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 317 пъти
Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д
Доколкото си спомням, малко преди епидемията се въртеше слух за годишните прегледи.
В общи линии имаше план, газовите анализатори да изпращат данните директно в София, и за непокрилите еконормите, да не им се дава преглед и автоматично да се спират от движение. Ако това го вкарат, ще си имаш драма с годишният преглед - най-малкото ще трябва преди преглед да си връщаш обратно премахнатата карантия, и след това да върнеш другата след прегледа. Засега е само слух, и беше датиран за Октомври 2020г.
Отделно, след промененият режим на двигателя от ремапа, си мисля че катализатора ще си замине значително по-бързо. Просто заради различният състав и количество на газовете. Предполага се че катализаторът е сметнат за "нормалните" количества и състав на изходните газове.
Не знам с 1.4 дизел колко нагоре е скочила мощността и дали изобщо си е струвало времето и парите. Както каза Lwerewolf, в общи линии си си взел неподходящ за "помпане" автомобил. Предполагам че мотора и във фабричното си състояние е бил достатъчно изцеден, а сега си "усвоил" и малкото резервен ресурс, оставен от производителя.
В общи линии имаше план, газовите анализатори да изпращат данните директно в София, и за непокрилите еконормите, да не им се дава преглед и автоматично да се спират от движение. Ако това го вкарат, ще си имаш драма с годишният преглед - най-малкото ще трябва преди преглед да си връщаш обратно премахнатата карантия, и след това да върнеш другата след прегледа. Засега е само слух, и беше датиран за Октомври 2020г.
Отделно, след промененият режим на двигателя от ремапа, си мисля че катализатора ще си замине значително по-бързо. Просто заради различният състав и количество на газовете. Предполага се че катализаторът е сметнат за "нормалните" количества и състав на изходните газове.
Не знам с 1.4 дизел колко нагоре е скочила мощността и дали изобщо си е струвало времето и парите. Както каза Lwerewolf, в общи линии си си взел неподходящ за "помпане" автомобил. Предполагам че мотора и във фабричното си състояние е бил достатъчно изцеден, а сега си "усвоил" и малкото резервен ресурс, оставен от производителя.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта