Мнение
от Lwerewolf » 18 Мар 2022 22:26
Просто казвам, конкретно хибридният вариант на ZR-сериите (2ZR-FXE) има тенденцията да го прави това. Масовото "събиране на трохи" по prius/ct200h/auris/т.н. форумите и дискусиите е, че хората го свързват със запушването на EGR-ът (който поради еди каква си причина при 2ZR-FXE се запушва, а при другите двигатели от ZR серията - не). Иначе да - 250-300k се доближава изключително много до масовите "доказателства". Ако наистина се окаже, че основната причина е във самата гарнитура (няма да е първият път, във който Toyota отбиват номера), прекрасно.
Prius такситата - предполагам има много солидно количество такива, които са втора генерация? 1NZ-FXE е доста близко до дефиницията на безсмъртен двигател, там нямам съмнения. Правиш батерията, спирачна помпа (ако се наложи) и инвертер (отново ако) и караш танк.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe