dracunculus написа: ↑06 Дек 2023 14:20
Не може да ти каже, няма и смисъл...
Обиждаш ме!!!! Ти да си чувал за думата партидност, което говори с всичките му кайдзени,майдзени и темподобни, че няма едно и също качество дори и при Тойота.
r34c7 написа: ↑06 Дек 2023 13:49
А кажи защо, по-рано в темата видях споменат Т22 купуван от България чисто нов и пред разпад. Моя също е купуван в БГ и цял живот е бил тук, но освен повърхностно по окачването и 2 точки на веждите няма ръжда по купето, а не мия редовно
Драконе, ето ти отговора бе - да за Бг пазар, едната доставена Април 2004-та, другата Септември 2004 - едното покритие както трябва, другата кола е пред полуразпад.
dracunculus написа: ↑06 Дек 2023 14:20
Не може да ти каже, няма и смисъл....
Ше те помоля в следващ коментар по МОЙ адрес да не отговаряш от мое име, deal?
dracunculus написа: ↑06 Дек 2023 14:20
а ми по повод на Корсата
Сравняваш Корса с Авенсис - разлика няма в класовете?
dracunculus написа: ↑06 Дек 2023 14:20
Ауди било "супер"- е, да ма не и конкретния споменат от мене екземпляр, е и какво от това?
Да видиш изгнило Ауди, е като да НЕ видиш изгнила Тойота - тоест и двете са случайности и/или прецедент, специално на тема ръжда и гнилостни процеси Тойота ОПРЕДЕЛЕНО ИМА какво да научат от Ауди, както и за акустиката също, ама пък сега сравняваме Тойота с премиум и пак не е добре
dracunculus написа: ↑06 Дек 2023 14:20
Седите и се дърлите за ръжди по "пълнолетни" коли.
В спора се ражда истината, ти , като искаш не влизай в темата, всеки е тук по желание.
Hursa написа: ↑06 Дек 2023 14:27
Едната бройка - малко по-качествено изработена
Е глупости, това е Тойота, няма малко няма много там процеса е автоматизиран, смао тоя който прави смеските за ваните и обработките да не е бил на няколко саке-та, че кайдзена отиде по дяволите...........