Здравейте!
Интересува ме дали знаете дали може да се използва нещо по-евтино за термоизолация на изходящите колектори и дали наистина има смисъл от такава изолация:
Вижте това:
http://prospeed.bg/tuning_product_more. ... 283&p=3827
10х !!!
Термоизолазионна лента
Според мене е по-добре да не слагаш термоизолационна лента.
Това ще скапе изходящите тръбите (как се казва казва на български) за нула време. Ако купуваш нов хедер и имаш желание мини ги здраво предварително с високотемпературна боя, след това ако искаш слагай лентата. Не че няма да се скапе пак, но ще е по-бавно.
Това ще скапе изходящите тръбите (как се казва казва на български) за нула време. Ако купуваш нов хедер и имаш желание мини ги здраво предварително с високотемпературна боя, след това ако искаш слагай лентата. Не че няма да се скапе пак, но ще е по-бавно.
Такава е температурата само докато колата работи. Като я угасиш и изстине влагата поета от лентата ще трябва да се изпари при следващото запалване. Лентата пречи на това, така че влага се събира. Не съм слагал такава лента, но съм чел по форумите че има съсипани хедери от тази лента.
Състезателите не плащат за хедери и не им пука, а и за тях може да е оправдано(четох че подобна добавка може да вдигне мощността с до 5кс), но за мене не е.
Състезателите не плащат за хедери и не им пука, а и за тях може да е оправдано(четох че подобна добавка може да вдигне мощността с до 5кс), но за мене не е.
Не мога да си представя как тази лента ще поеме влага изобщо. Отделно има слухове - но няма нито един който лично да се е оплакал. Единствената причина за оплаквания до момента е била спукан колектор на мястото на заварка - което си е производствен дефект.
ПП: Наистина при интелигентна употреба се използва силиконова боя (спрей). Лесен за намиране и в един железарски магазин - между другото...
ПП: Наистина при интелигентна употреба се използва силиконова боя (спрей). Лесен за намиране и в един железарски магазин - между другото...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта