Настройка на койловъри
Настройка на койловъри
На Королата съм с TEIN super street и лятото беше кеф голям, при нормално положение на пружините можех да ги нагласям и за твърда и за комфортна возия. Сега за зимата навъртях пръстените за по-голям просвет и пружините значително се нетегнаха, започнах да потскачам по улиците и веднага охлабих амортисьорите за да не ми попадат пломбите по устата при тая комбинация много лесно удара или на тампоните или събира пружините до крайно положение незнам кое от двете се случва. Сега съм натегнал амортисьорите за да не удара по дупките, но ако ще е така по-добре да сложа стоковото окачване и да не троша спортното през зимата.
Според вас бъркам ли в нещо и има ли друг начин да повдигна колата за да върна пружините в нормало положение???
Изобщо пишете всичко което знаете за спорните окачвания, че инфото на български е доста оскъдно
Според вас бъркам ли в нещо и има ли друг начин да повдигна колата за да върна пружините в нормало положение???
Изобщо пишете всичко което знаете за спорните окачвания, че инфото на български е доста оскъдно
Re: Настройка на койловъри
Ще се сетиш, че тия пръстени не са да си дигаш колата с тях - дискутирано е, ма да повторя - с въртенето просто сменяш прелоада на пружините (дето не е добра идея да го правиш, дано си си отбелязал къде са били фабрично - като искаш по-твърди или меки пружини, си купуваш такива, те не са цифра)casparcho написа:...
Има амортесьори, на които може да се променя и дължината на стъблото - тия явно не са от тях - сложи си старото окачване за през зимата най-добре.
Да видях ефекта, но окачването се рекламира с възможност за регулиране и във височина, а сега се оказва друго та ме е яд
http://www.tein.co.uk/installation_manu ... a/y60.html
http://www.tein.co.uk/installation_manu ... a/y60.html
То *се* регулира, ма не и с едни и същи пружини - ако погледнеш ръководството, си пише какво е reference value-то за пружините в комплекта - обаждаш се на Тейн и казваш, че искаш да си промениш височината и си купуваш нови пружини. Това обаче е същото упражнение като да си сложиш старото окачване.casparcho написа:Да видях ефекта, но окачването се рекламира с възможност за регулиране и във височина, а сега се оказва друго та ме е яд
http://www.tein.co.uk/installation_manu ... a/y60.html
Икономисал си в началото или не е имало кой да те информира или не си питал
Ако беше взел Type Flex сега нямаше да има нужда да копуваш други прожини,защото височината им се регулира чрез въртене на шенкела(основата на амортесьора).
По-начина по който си тръгнал да вдигаш колата ще съсипеш окачването.При натегната пружина стъблото ще бие в горно получение и ще се получи луфт и ще започнат да изпускат.
Най-добре си сложи заводското за зимата.
Ако беше взел Type Flex сега нямаше да има нужда да копуваш други прожини,защото височината им се регулира чрез въртене на шенкела(основата на амортесьора).
По-начина по който си тръгнал да вдигаш колата ще съсипеш окачването.При натегната пружина стъблото ще бие в горно получение и ще се получи луфт и ще започнат да изпускат.
Най-добре си сложи заводското за зимата.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Усетих накъде духа вятъра още като започнах с експериментите, ще сменям заедно с гумите и окачването за това па всеки сезон ще мие интересно и няма да ни омръзне .
За тая Корола TEIN са раработили само basic и super street, другата алтернатива беше кони или окачване на TTE за 4к като цената ми приседна некакси на гърлото
Все пак не съжалявам за избора, защото поведенито на колата е страхотно а и се сменя има нема за 2 часа, а и гайките няма да клеясват
Мерси, че ми разяснихте некой неща, че имах нужда това за шенкела го четох във форума на субару и падна едно здраво пулене как ще регулирам височината от там
За тая Корола TEIN са раработили само basic и super street, другата алтернатива беше кони или окачване на TTE за 4к като цената ми приседна некакси на гърлото
Все пак не съжалявам за избора, защото поведенито на колата е страхотно а и се сменя има нема за 2 часа, а и гайките няма да клеясват
Мерси, че ми разяснихте некой неща, че имах нужда това за шенкела го четох във форума на субару и падна едно здраво пулене как ще регулирам височината от там
Според мен имаш и друг вариант, но пак ще ти се наложи разглобяване - с подлагане на "спейсър" под амортисъора, като височината на спейсъра трябва да е равна на степента на повдигане на шайбите, на които лягат пружините. Така ще се запази първоначално настроеният диапазон на работа на амортисъора.casparcho написа:Усетих накъде духа вятъра още като започнах с експериментите, ще сменям заедно с гумите и окачването за това па всеки сезон ще мие интересно и няма да ни омръзне .
За тая Корола TEIN са раработили само basic и super street, другата алтернатива беше кони или окачване на TTE за 4к като цената ми приседна некакси на гърлото
Все пак не съжалявам за избора, защото поведенито на колата е страхотно а и се сменя има нема за 2 часа, а и гайките няма да клеясват
Мерси, че ми разяснихте некой неща, че имах нужда това за шенкела го четох във форума на субару и падна едно здраво пулене как ще регулирам височината от там
Всеки стругар може да ти свърши работата, като е хубаво да му се занесе един амортисъор, за да може по него да изработи добре пасваща подложка.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
А дали ще има пък после резба да се хване амортисьора от горе?cj написа:
Според мен имаш и друг вариант, но пак ще ти се наложи разглобяване - с подлагане на "спейсър" под амортисъора, като височината на спейсъра трябва да е равна на степента на повдигане на шайбите, на които лягат пружините. Така ще се запази първоначално настроеният диапазон на работа на амортисъора.
Всеки стругар може да ти свърши работата, като е хубаво да му се занесе един амортисъор, за да може по него да изработи добре пасваща подложка.
За коя резба имаш в предвид?Bass_Man написа:А дали ще има пък после резба да се хване амортисьора от горе?
Първо се навиват шайбите на койловърите до желаното ниво на повдигане. Измерва се разликата между старото и новото ниво и се стругова спейсър със същата височина. Същият се подлага под амортисъора.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Не ме разбра ! Нали амортисьора се захваща за тялото в горния край с някаква гайка или някаква резба . Kато го повдигнеш много нагоре и да не би после да не можеш да го завинтиш отгоре ? Говоря само за амортисьора ( не знам как се казва от шенкела нагоре тръбата в , която влиза амортисьора/пълнителя ) без значение от пружините .
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Схемата си е екстра само трябва да видиш отгоре как стоят нещата .
Какво не ти е ясно ? Вадиш пълнителя подлагаш под него колкото искаш да я вдигнеш . И после навиваш пружините нагоре колкото си подложил. Мене само ме притеснява , че ако подложиш много може да не можеш да фиксираш пълнителя ама това се вижда , като го разглобиш.
Какво не ти е ясно ? Вадиш пълнителя подлагаш под него колкото искаш да я вдигнеш . И после навиваш пружините нагоре колкото си подложил. Мене само ме притеснява , че ако подложиш много може да не можеш да фиксираш пълнителя ама това се вижда , като го разглобиш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта