RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
RAV4 XA40 facelift 2.0 3ZR-FAE /2016 - / Първи 20000км
Разликата според мен основно е в кривата на взаимодействието между придвижване педала на газта и реалното подаване на газ...
Например - ЕКО - кривата е вдлъбната надолу - натискаш педала до средата, а ЕКУ-то подава газ до 1/3, а в следващата половина от хода на газта, ЕКУ-то компенсира и отработва останалите 2/3 от възможния ресурс/мощност...
При СПОРТ - обратно - кривата е изпъкнала - натискаш педала до средата, а ЕКУ-то подава газ до 2/3, и ти се струва, че колата много върви - уж малко газ подаваш, пък тя хвърчи
Например - ЕКО - кривата е вдлъбната надолу - натискаш педала до средата, а ЕКУ-то подава газ до 1/3, а в следващата половина от хода на газта, ЕКУ-то компенсира и отработва останалите 2/3 от възможния ресурс/мощност...
При СПОРТ - обратно - кривата е изпъкнала - натискаш педала до средата, а ЕКУ-то подава газ до 2/3, и ти се струва, че колата много върви - уж малко газ подаваш, пък тя хвърчи
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 facelift 2.0 3ZR-FAE /2016 - / Първи 20000км
Не съм запознат точно как този "Еко" режим функционира, но не е само педала. Настойките на CVT-то и валвматика се сменят. Ако в нормален режим примерно при 50км/ч имаме 1500 оборота, при Еко стават 1300, а в спортен режим 2000.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
RAV4 XA40 facelift 2.0 3ZR-FAE /2016 - / Първи 20000км
Да, на автоматичните скоростни кутии влияе и върху кутията... На газоразпределението едва ли влияе...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
След кажи-речи 1500 км вече имам някакви наблюдения върху нормалния режим и сега ще се опитам да ги споделяDalt написа:Факт е, че е като спъната. На другия полюс е спортния режим, който я изстрелва Ще я пробвам тия дни в един 600 км преход на обикновен режим и ще докладвам как се държи при нормално каране (130 на магистрала, 100 на нормален път).chukich написа:Тествах две седмици колата само на Еко режим.
Нормалния режим на колата като че ли е взел най-доброто от двата режима. Колата не е толкова спъната, като в същото време старт-стопа работи по светофарите. По-лесно набира (не е толкова мудна), за сметка на това по-трудно се връща в ниските обороти след като се установи някаква скорост.
Първия преход (около 600 км) беше смесен - магистрала (125 км/ч) + първокласен път (105 км/ч) като резултата беше 7.2 разход. Обратния преход беше основно по магистрала, като разхода беше къде-къде по-висок, заради по-високата поддържана скорост (135 км/ч) - около 8.8.
Признавам, че този режим (нормалния) е за предпочитане. Еко-то спъва твърде много колата, Спорта пък я държи твърде много във високите обороти.
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Преди два дни приятел си закупи чисто нов същия RAV 4 от заглавието (Executive). След като се повозих, мога да кажа само едно - страхотен автомобил. Бих искал да използвам темата, за да коментирам няколко особености, които ми бяха известни и преди това и които мисля, че е време да се коригират. Возихме се на тъмно и понеже автоматично се заключват вратите при движение, познайте какво - бутонът за отклчване на вратите е неоткриваем през нощта (освен ако не си карал Тойота и знаеш, че е някъде пред ел. стъклата). На моята корола (Е17) поне има една синя точица светеща през нощта на въпросния бутон. Тук - нищо, освен бяла непрозрачна боя. Същото е и при бутона за заключване на задните стъкла, но да кажем, че той не е есенциален (и при мен не свети). Продължаваме нататък с бутоните на ел. стъклата - само шофьорското е с функция АУТО и през нощта само едно АУТО свети от целия блок с бутони за управление на ел. стъклата (така е на Корола Е11 от 1999). Това, че на другите врати няма АУТО не смятам, че е проблем (при Королата, която си е нисък клас, всички са АУТО). Но не е нормално всички останали бутони за ел. стъклата (отзад и отпред) да са без каквато и да е индикация през нощта. Разчита се на напипване. Следват бутоните за настройка на странизните огледала - отново плътна черна боя без каквато и да е илюминация, но и тук да кажем, че не е фатално. Да обърнем внимание на жабката - никакво осветление през нощта. Как смятате - защо го правят? Икономия? Надеждност? Тези светодиоди на стъклата не горят често. Дразнещое, макар че лично мен това не би ме спряло да си взема РАВ 4, защото наистина е страхотен японец. И първите короли Е17 бяха така, но после се коригираха и наслагаха осветление. Може само мен да ме дразнят тези липси. При вас как е?
Toyota RAV4 (2023), 2,0 CVT, M20A-FKS, EXECUTIVE I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota C-HR (2023), 2,0 HYBRID M20A-FXS, CLUB
- iovkito
- Мнения: 2865
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Писал съм им относно тези недоразумения, отговорът беше - така ще е, нищо не можем да направим. Малко е странно да се пестят стотинки от няколко светодиода. Ползвам прибирането на огледалата всяка вечер когато си прибирам колата в гаража и винаги намирам бутона с опипване.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Добра констатация. За ел.стъклата не ме дразни, дори не забелязвам липса на светлинна индикация.Обаче малкото бутонче за прибиране на страничните огледала си е мъка вечер, когато вкарвам в гаража и напипвам.
По принцип забравих да споделя в предни постове, че светлините на Рав4 не са на високо ниво. Къси и дълги не са това, което очаквах. Слаби къси, а дългите правят неприятни сенки. Дори дневните светлини осветяват колкото късите. Лошо Тойота лошо!
По принцип забравих да споделя в предни постове, че светлините на Рав4 не са на високо ниво. Къси и дълги не са това, което очаквах. Слаби къси, а дългите правят неприятни сенки. Дори дневните светлини осветяват колкото късите. Лошо Тойота лошо!
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Да, понякога ергономиката куца и то заради идиотски детайли и това е дразнещо...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4321
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Това на джипката ли?
Едно време на Типото ми му светеха даже ръчките за фарове/мигачи. Едно такова, готино.
Сега на Приуса няма шанс да си зануля дневния километраж без да светна осветлението в купето.
п.п. В Опел пък и то от среден клас видях за първи път памет на средното огледало.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- zi_zi_top
- Мнения: 4211
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
На аудиото на баба Корса 1994 г. имаше опция за стартиране с ниско ниво на звука и осветление на бутоните на автоматичните ел. стъклата, а на Корола 2013 г. сутрин ми се стартира автоматично възпроизвеждането на музиката от флашката със силата от предишния ден и освен шофьорското стъкло няма други осветени и автоматични. Всяка сутрин с "благословия" изключвам аудио системата, за да си чувам парктроника, докато изкарам Королата от гаража.
Друго дразнещо нещо е разположението на бутоните на шофьорската врата. Постоянно се опитвам да командвам предните стъкла с бутоните за задните.
Друго дразнещо нещо е разположението на бутоните на шофьорската врата. Постоянно се опитвам да командвам предните стъкла с бутоните за задните.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Хаххаха и при мен е такаzi_zi_top написа:Постоянно се опитвам да командвам предните стъкла с бутоните за задните.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
И аз бъркам предни със задни (тук грешката е в разположението на бутоните на вратата), но при мен (Е17,2015) вече са наслагали осветление на всички бутони на ел. стъклата (сини светодиоди), на бутона за централно заключване (синя точка) и всички са с АУТО. Има осветление на бутона за управление на ел. огледалата (L R не свети, а само джойстика). Функция "прибиране на огледалата" нямам, но не би светил бутонът и да имах. Иначе флашката се стартира автоматично само понякога, може би когато съм я вадил или последно съм бил на флашка, а не на радио. Този проблем е решим с един ъпдейт, но такъв няма.zi_zi_top написа: На аудиото на баба Корса 1994 г. имаше опция за стартиране с ниско ниво на звука и осветление на бутоните на автоматичните ел. стъклата, а на Корола 2013 г. сутрин ми се стартира автоматично възпроизвеждането на музиката от флашката със силата от предишния ден и освен шофьорското стъкло няма други осветени и автоматични. Всяка сутрин с "благословия" изключвам аудио системата, за да си чувам парктроника, докато изкарам Королата от гаража.
Друго дразнещо нещо е разположението на бутоните на шофьорската врата. Постоянно се опитвам да командвам предните стъкла с бутоните за задните.
Toyota RAV4 (2023), 2,0 CVT, M20A-FKS, EXECUTIVE I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota C-HR (2023), 2,0 HYBRID M20A-FXS, CLUB
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Хмм, аз моята я взех с ЛЕД и единственото, което не ми харесва е че късите ми идват леко къси когато шофирам с 90 и нагоре. Дългите са страхотни.
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Вдигнах на макс късите, но и при мен идват прекалено къси. За дългите мисля, че поради дизайна на фаровете се виждат две вертикални сенки в средата на осветеното.Dalt написа: Хмм, аз моята я взех с ЛЕД и единственото, което не ми харесва е че късите ми идват леко къси когато шофирам с 90 и нагоре. Дългите са страхотни.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост