TOYOTA Soarer 1JZ GTE
Zdravei Kolega
Pozdravi za tozi proekt i Evala za truda koito polagash!Abe az ne 4e takova,ama kakvo rabotish ti be pi4,tova e svurzano predimno s finansi,i az sum maniak na Jap koli ama... I drugo da pitam,kato gledam vsi4ko si pravish sam,mai tova otgovarq na vaprosa mi kude rabotish ili gresha?Ot kude kupuvash vsi4ki tezi 4asti,iskam da te pitam nqkoi neshta,4e se zamislqm da pravq nqkoi promeni po moqta Altezza.Uspeh s proekta.
Pozdravi za tozi proekt i Evala za truda koito polagash!Abe az ne 4e takova,ama kakvo rabotish ti be pi4,tova e svurzano predimno s finansi,i az sum maniak na Jap koli ama... I drugo da pitam,kato gledam vsi4ko si pravish sam,mai tova otgovarq na vaprosa mi kude rabotish ili gresha?Ot kude kupuvash vsi4ki tezi 4asti,iskam da te pitam nqkoi neshta,4e se zamislqm da pravq nqkoi promeni po moqta Altezza.Uspeh s proekta.
Altezza RS200-Dual vvti
http://www.youtube.com/watch?v=V8OzIRFg ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=V8OzIRFg ... re=related
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Тука кипи сериозна работа.FEARKiril написа:Бавно но славно напредваме
Колектора вече е готов за "подвизи".
Маслените магистрали се избистрят.
Даунпайпа е наприцел
Успех със задачите, но не наблягай много на Монстъра!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Ами ако някой има връзки в някоя от изброените компаний да им каже че имам нужда от: бутала, биели, валове, съединител, пауър ефце, бензин и много гуми. Лепенките не са проблем.
Поради защото е много жега мамка му и тъпият панелен гараж става като акумолираща печка и дори и нощем е 45 градуса вътре, а и защото трябва бирата да се изпива проекта се движи много бавно.
Благодаря на всички за моралната подкрепа.
Тези дни трябва да има развитие, честен кръст.
Поради защото е много жега мамка му и тъпият панелен гараж става като акумолираща печка и дори и нощем е 45 градуса вътре, а и защото трябва бирата да се изпива проекта се движи много бавно.
Благодаря на всички за моралната подкрепа.
Тези дни трябва да има развитие, честен кръст.
Разрешете да доложа
Смених си дюзите, досега бях с жълти вече съм със сиви
Даркоси, кадето и по света да се намираш, жив и здрав да си приятелю. Просто перфектни дюзи си ми дал.
Боядисах си тенджерата
И най-накрая препаснах слива на маслото от турбината
Изпих още един Монстър
Последно телефона ми прави ужасни снимки трябва да го сменям
Рапорт даден
Смених си дюзите, досега бях с жълти вече съм със сиви
Даркоси, кадето и по света да се намираш, жив и здрав да си приятелю. Просто перфектни дюзи си ми дал.
Боядисах си тенджерата
И най-накрая препаснах слива на маслото от турбината
Изпих още един Монстър
Последно телефона ми прави ужасни снимки трябва да го сменям
Рапорт даден
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Киро
Абе тия твойте "оргинални" инжектори ,изглеждат много драматично различно от Аристо. Хич не ми харесва идеята да караш колата със рейка за едни инжектори напасната за други - при мене инжекторите от 1JZ бяха почти същите като тез от Аристо ,нямам спомени за чак такава разлика и още по-важно Grey инжекторите просто се завинтиха на местото на 1JZ без каквито и да е модификации!
По принцип целата рейка не е добре направена ,случва са като св вдигне налягането заводски инжектори на USDM supra да почнат да изкачат (injector pop) ,представи си сега като при тебе има таква голяма разлика във дължината и почнеш да правиш промени какво може да се случи.
П.С. Аз на 3-те дълги болта дето държат рейката съм ги сменил със по-дълги и завил стоманени гайки на края ,за да не рискувам да изтръгнат алуминиевата резба.
Абе тия твойте "оргинални" инжектори ,изглеждат много драматично различно от Аристо. Хич не ми харесва идеята да караш колата със рейка за едни инжектори напасната за други - при мене инжекторите от 1JZ бяха почти същите като тез от Аристо ,нямам спомени за чак такава разлика и още по-важно Grey инжекторите просто се завинтиха на местото на 1JZ без каквито и да е модификации!
По принцип целата рейка не е добре направена ,случва са като св вдигне налягането заводски инжектори на USDM supra да почнат да изкачат (injector pop) ,представи си сега като при тебе има таква голяма разлика във дължината и почнеш да правиш промени какво може да се случи.
П.С. Аз на 3-те дълги болта дето държат рейката съм ги сменил със по-дълги и завил стоманени гайки на края ,за да не рискувам да изтръгнат алуминиевата резба.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост