Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
При коректно шофиране е проблем такъв висок разход - т.е. е добре да се промени начина на шофиране... Например да не палиш и стоиш на място...
Маздата 2.0/147к.с. при такова шофиране (3.5км в една посока) ми даваше разход под 12л/100км (обикновено 11-12л), но и средната скорост бе 20<30км/ч...
А ако е 2км в посока, то по-добре да я караш пеш - по-бързо ще стане
Променя ли начина на шофиране (например да подгрявам дълго време докато чакам щерката да се подготви за тръгване), разхода логично се покачваше (май максимално съм виждал 13л/100км)...
Маздата 2.0/147к.с. при такова шофиране (3.5км в една посока) ми даваше разход под 12л/100км (обикновено 11-12л), но и средната скорост бе 20<30км/ч...
А ако е 2км в посока, то по-добре да я караш пеш - по-бързо ще стане
Променя ли начина на шофиране (например да подгрявам дълго време докато чакам щерката да се подготви за тръгване), разхода логично се покачваше (май максимално съм виждал 13л/100км)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4317
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Е ти сам си казваш, че скоростта ти е била между 20 и 30. До колкото виждам и на Авенсиса при скорост от 25км/ч разхода е около 9.5, където Маздата ти е харчила с 20% повече, което си е бая разлика.
При под 20км/ч какъв ти е бил разхода, че това е много важен фактор? Ама не за момент, а за цялото зареждане.
За мен разхода си е идеален и въобще не е висок, дори напротив. Още повече, че колата е и автоматик.
При под 20км/ч какъв ти е бил разхода, че това е много важен фактор? Ама не за момент, а за цялото зареждане.
За мен разхода си е идеален и въобще не е висок, дори напротив. Още повече, че колата е и автоматик.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Няма как да си променя стила на каране за момента - живея в супер центъра на града за съжаление, всичко е малки улички или задръстени булеварди. Карам си децата по градини и училища наоколо и като се падне да не карам на дълго и разходът го виждате. Сега в момента ми показва 14/100 на дисплея, но имам пътуване до София и ще го сваля на 9 Да се има предвид и че е бензинов автомобил все пак. Като цяло мен не ме притеснява разхода, ако ще и 20/100 да е, тъй като общия пробег за годината ми е малък и не се отразява съществено на бюджета.
Щях да ходя пеша ако не трябваше да водя и прибирам малките. Преди го правех и зимата правех пробег по 100 км на старата кола за 3 месеца
Щях да ходя пеша ако не трябваше да водя и прибирам малките. Преди го правех и зимата правех пробег по 100 км на старата кола за 3 месеца
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Напълно те разбирам - и аз съм в същата схема - център, малки улички, училище и т.н... Маневрирането по малките улички качва доста разхода много...
Но се усетих, че ако изчаквам децата на запален двигател, при тези малки преходи средния разход скача много (и средната отчетена скорост пък спада доста)....
Затова промених начина на шофиране - паля и тръгвам... И така разхода спадна до указаните от мен стойности, а средната скорост - се покачи...
BoZ, говоря за бензинката Мазда 2.0/147к.с. - аналога на Авенсиса... Иначе с дизеловата джипка не скачам над 12л/100км по същия маршрут...
Но се усетих, че ако изчаквам децата на запален двигател, при тези малки преходи средния разход скача много (и средната отчетена скорост пък спада доста)....
Затова промених начина на шофиране - паля и тръгвам... И така разхода спадна до указаните от мен стойности, а средната скорост - се покачи...
BoZ, говоря за бензинката Мазда 2.0/147к.с. - аналога на Авенсиса... Иначе с дизеловата джипка не скачам над 12л/100км по същия маршрут...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
То и аз гася, тъй като слизам, водя ги вътре, връщам се - не оставям да работи колата. Това е положението поне с моя Авенсис.slowtraveler написа:Напълно те разбирам - и аз съм в същата схема - център, малки улички, училище и т.н... Маневрирането по малките улички качва доста разхода много...
Но се усетих, че ако изчаквам децата на запален двигател, при тези малки преходи средния разход скача много (и средната отчетена скорост пък спада доста)....
Затова промених начина на шофиране - паля и тръгвам... И така разхода спадна до указаните от мен стойности, а средната скорост - се покачи...
BoZ, говоря за бензинката Мазда 2.0/147к.с. - аналога на Авенсиса... Иначе с дизеловата джипка не скачам над 12л/100км по същия маршрут...
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
следващия път взимаш приус плъгин хибрид,със заредена батерия прави 20-30км само на ток.като издърпа тока си работи като нормален хибрид.ако имаш възможност ежедневно да я зареждаш(гараж) няма да усетиш разхода изобщо.като недостатък е малко по-високата му цена,но за определен профил на шофиране има огромен потенциал.
тая разновидност май не се предлага в бг,поне досега.в повечето цивилизовани страни има много безплатни колонки за зареждане на електромобили и плъгин-хибриди,може и у нас да се появят,нали тепърва ще се борим със замърсяването.
ps:ето му данните>
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Prius ZVW35 (Plug-In) ab 2012
Technische Daten:
Antrieb: 4-Zylinder-Benzin, 2 oben liegende Nockenwellen, 16 Ventile; Lithium-Ionen-Batterie, 27 kW, 4,4 kWh; Gesamtleistung 100 kW/136 PS; Spitze 180 km/h, 0–100 in 10,7 sec; Frontantrieb; Hubraum: 1798 cm³
PS/kW: 99/73 maximales Drehmoment: 142 Nm bei 4000 U/min
Fahrwerk: Selbst tragende Karosserie, vorn McPherson-Federbeine, Dreieckquerlenker, Stabilisator, hinten Verbundlenkerachse, vorn/hinten Schraubenfedern, Teleskopstoßdämpfer, Scheibenbremsen (vorn innen belüftet), Zahnstangenlenkung mit Servounterstützung, Vehicle Stability Control/VSC (ESP), Berganfahrhilfe.
Maße (L x B x H): 4480 x 1745 x 1490 mm ; Wendekreis: 11,8 m ; Luftwiderstandsbeiwert: 0,25 ; Radstand: 2700 mm ; Kofferraum: 445 l ; Zuladung: 385 kg ; Gewicht: 1420 kg ; Tankinhalt: 45 Liter
Normverbrauch: 2,1 l/100 km ; 49 g CO²/km
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
разбира се догодина ще излезе новия,ако решат да пуснат п4 плъгин.
тая разновидност май не се предлага в бг,поне досега.в повечето цивилизовани страни има много безплатни колонки за зареждане на електромобили и плъгин-хибриди,може и у нас да се появят,нали тепърва ще се борим със замърсяването.
ps:ето му данните>
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Prius ZVW35 (Plug-In) ab 2012
Technische Daten:
Antrieb: 4-Zylinder-Benzin, 2 oben liegende Nockenwellen, 16 Ventile; Lithium-Ionen-Batterie, 27 kW, 4,4 kWh; Gesamtleistung 100 kW/136 PS; Spitze 180 km/h, 0–100 in 10,7 sec; Frontantrieb; Hubraum: 1798 cm³
PS/kW: 99/73 maximales Drehmoment: 142 Nm bei 4000 U/min
Fahrwerk: Selbst tragende Karosserie, vorn McPherson-Federbeine, Dreieckquerlenker, Stabilisator, hinten Verbundlenkerachse, vorn/hinten Schraubenfedern, Teleskopstoßdämpfer, Scheibenbremsen (vorn innen belüftet), Zahnstangenlenkung mit Servounterstützung, Vehicle Stability Control/VSC (ESP), Berganfahrhilfe.
Maße (L x B x H): 4480 x 1745 x 1490 mm ; Wendekreis: 11,8 m ; Luftwiderstandsbeiwert: 0,25 ; Radstand: 2700 mm ; Kofferraum: 445 l ; Zuladung: 385 kg ; Gewicht: 1420 kg ; Tankinhalt: 45 Liter
Normverbrauch: 2,1 l/100 km ; 49 g CO²/km
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
разбира се догодина ще излезе новия,ако решат да пуснат п4 плъгин.
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Хибрид бих взел, но голяма кола като Авенсис. Специално Приус е една от колите, които намирам за крайно грозна, от порядъка на Фиат Мултипла. Просто няма как да си я купя, освен ако не е от последните коли на света. Не ме осъждайте, въпрос на вкус е.
- BOz
- Мнения: 4317
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Да, разбрах те, че говориш за Маздата. Както и спомена, че при скорост 20<30км/ч харчи 12. Ами гледам на колегата Авенсиса при точно тази скорост, демек 25км/ч разхода му е 9.5. Мисля, че и аз не съм казал нещо, което да се разбере по друг начин, предполагам.slowtraveler написа: BoZ, говоря за бензинката Мазда 2.0/147к.с. - аналога на Авенсиса... Иначе с дизеловата джипка не скачам над 12л/100км по същия маршрут...
Отделно, че и Маздата ти не е била стара, един клас автомобили, относително едно и също поколение така, че не виждам къде реално е проблема в края на краищата.
А и най-лесно да кажеш за един резеровар колко ти е разхода, защото аз съм сигурен, че няма да изкараш 16км/ч средна скорост и това да ти бъде макс 13/100 разход, който коментираш, защото съм сигурен, че ще си отгоре при таи скорост.
п.п. Реално oт разликата в цената на плъг-ин Приус и Авенсис, то ще си караш Авенсиса с 10/100 разход доста години, докато изравниш парите. Да не споменавам и спестяване, че няма как да го направиш. Въобще дори не разбирам кой би дал толкова пари за един плъг-ин Приус с идеята да пести. Някак си сметките не излизат въобще.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Средния разход и средната скорост я смятам точно на цял резервоар...BOz написа:....
Затова средна скорост 20<30км/ч не е равномерно движение с такава скорост, а средна скорост в тежък градски трафик...
В който варианта за намаляване на разхода е точно избягване на непродуктивните престои, които смъкват рязко средната скорост... Защото наблюденията ми са, че тежкия пловдивски централен трафик не се отличава от варненския такъв...
Дори напротив - движението в Пловдив ми се стори доста по-добре уредено от варненското...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4317
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Е, да, ама отново не даде конкретен пример.slowtraveler написа:Средния разход и средната скорост я смятам точно на цял резервоар...BOz написа:....
Затова средна скорост 20<30км/ч не е равномерно движение с такава скорост, а средна скорост в тежък градски трафик...
В който варианта за намаляване на разхода е точно избягване на непродуктивните престои, които смъкват рязко средната скорост... Защото наблюденията ми са, че тежкия пловдивски централен трафик не се отличава от варненския такъв...
Дори напротив - движението в Пловдив ми се стори доста по-добре уредено от варненското...
Защото 20<30км/ч си е почти нормален градски режим, а <17км/ч си е тежък градски режим. И разликата е огромна реално.
За това ще те питам - ти имал ли си средна скорост от порядъка на 15-17км/ч средна скорост, без да стоиш излишно на място? ОК, изключвам да кажем зимата, където палиш колата докато си стържеш стъклата от леда.
Демек тръгваш и караш. И накрая да видиш средна скорост от порядъка на 16км/ч? Карал ли си в такъв режим, за да видиш какъв разход дава колата?
Защото аз имам такива разходи на моите автомобили, като най-нисък такъв разход имам от 14км/ч и много добре знам, че там с един двигател 2.0 бензин автомат под 16-18 бензин няма шанс да слезеш.
Дори със стандартен дизелов автомобил с ръчни скорости спокойно отива на 12/100 разход. Дори и хибрида отива над 8/100 в тези случаи. Ама знам, според някои хора в този форум Приус не може да харчи толкова.
Също така едно е да караш в облекчен режим (30км/ч) и колата ти да работи на място и да паднеш до 20км/ч в последствие, а съвсем друго е да караш постоянно в режим на <20км/ч. Разходите в този случай отново са несравними.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- Akima
- Мнения: 7167
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
На мен пък ми се разщрака педала на спирачката. Не винаги но при натискане и отпускане има едно изпукване. Най-интересното е, че три пъти имам минаване край ТМ Ауто по някакъв повод вкарвам приемчика в колата и..... педала не гъква - като нов е... Мамка му и прасе а ме дразни много. Ако някой е имал подобна случка моля да сподели. Иначе това не се отразява на спирането само лека вибрация в педала и изпукване.
Сега: Toyota C-HR Hybrid 1.8 CVT 2018
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Можеш ли да погледнеш как е педала - да не би да има пружина на него... Може самата пружина да прещраква (приплъзва спрямо витки или някоя друга част от пружината)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
6.6 при средна скорост 16 км/ч в изключително гнусните задръствания в Пловдив в последно време, без умишлено "висене" някъде, за да намаля средната скорост, напротив - с епизодични "газения", за да мога да се включа в движението или да се престроя, тъй като шофьорите в Пловдив са мега изнервени, нетолерантни и като видят, че се опитваш да се включиш в движението или да се престроиш и се почва едно "редене на предавки" само и само да не те пуснат...BOz написа: Дори и хибрида отива над 8/100 в тези случаи. Ама знам, според някои хора в този форум Приус не може да харчи толкова.
Последно промяна от Рошко на 07 Ное 2015 22:02, променено общо 1 път.
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Ами, като цяло педала е ужасно просто направен. Метална конструкция, педала е на ос като люлка в горния край, на него е ключето за стоп светлините, има една лефтерна пружинка с гумена вложка да го връща обратно до край и в долния край рамото натиска директно оста на помпата. Според мен нищо "музикално" няма там... ноооо явно бате японец е по хитър!
Сега: Toyota C-HR Hybrid 1.8 CVT 2018
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта