Страница 22 от 46

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Юни 2015 21:23
от slowtraveler
raiko92 написа:...
Тц... Не гори много масло - преди малко мина покрай мен и не се виждаше пушек tooth.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 17 Юни 2015 09:17
от scorpion
Аз бих се вслушал в съвета и сменил тези филтри, а ако автомобила продължава да харчи масло ще си слагам 10W40 (минерални достъпни масла бол - в опаковка, от варел стига да са от доказан източник) и ще си свиркам. На 150 хил.км двигателя вече е поизносен и ако ще и най-скъпото масло да се сложи пак ще го гори. За този автомобил и тези километри смяната на 10 хил.км или 1 година си е ОК. Почне ли да пушляви отзад синкав дим и да смърди на изгоряло масло - ремонт.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 17 Юни 2015 12:26
от raiko92
slowtraveler написа:
raiko92 написа:...
Тц... Не гори много масло - преди малко мина покрай мен и не се виждаше пушек tooth.gif
Къде съм минал е колега? biggrin.gif biggrin.gif Шегуваш се нещо с мен. tooth.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 17 Юни 2015 13:31
от slowtraveler
raiko92 написа:
slowtraveler написа:
raiko92 написа:...
Тц... Не гори много масло - преди малко мина покрай мен и не се виждаше пушек tooth.gif
Къде съм минал е колега? biggrin.gif biggrin.gif Шегуваш се нещо с мен. tooth.gif
Не се шегувам - на ул.Тодор Икономов (между ИУ и х-л Димят) :whistle: :thumbsup:

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 17 Юни 2015 15:58
от raiko92
Не се шегувам - на ул.Тодор Икономов (между ИУ и х-л Димят) :whistle: :thumbsup:[/quote]

Ходил съм до университета. biggrin.gif Колко е малък света. cool.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 17 Юни 2015 18:12
от slowtraveler
raiko92 написа:.... Ходил съм до университета. biggrin.gif Колко е малък света. cool.gif
Ъхъ...
Щеше да е малко ляво да сгазиш администратора или пък не дай си боже кучето му, щото бяхме стъпили на пътя да пресичаме, пък ти премина парадно под носа ни (за съжаление в тези улички и аз го правя често - хората не се виждат измежду колите) guns.gif tooth.gif
Поне видях, че не пушеше осезаемо ppp.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 17 Юни 2015 20:40
от Akima
slowtraveler написа:
raiko92 написа:.... Ходил съм до университета. biggrin.gif Колко е малък света. cool.gif
Ъхъ...
Щеше да е малко ляво да сгазиш администратора или пък не дай си боже кучето му, щото бяхме стъпили на пътя да пресичаме, пък ти премина парадно под носа ни guns.gif tooth.gif
Поне видях, че не пушеше осезаемо ppp.gif
За посегателство върху живота на администратор бан по IP,mail и username! biggrin.gif stretcher.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 17 Юни 2015 22:44
от zi_zi_top
Akima написа:За посегателство върху живота на администратор бан по IP,mail и username! biggrin.gif stretcher.gif
Бих добавил - завинаги за теб и до 3 коляно по права и съребрена линия! mad.gif
biggrin.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 18 Юни 2015 11:53
от raiko92
Даа сетих се там до магазинчето на ъгъла. Аз идвах и от тези еднопосочните улици и един ми изкочи и ме ядоса, затова съм минал така сигурно biggrin.gif А то там наистина е много опасно.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 18 Юни 2015 15:00
от slowtraveler
raiko92 написа:Даа сетих се там до магазинчето на ъгъла. Аз идвах и от тези еднопосочните улици и един ми изкочи и ме ядоса, затова съм минал така сигурно biggrin.gif А то там наистина е много опасно.
Малко по-нататък - последната пресечка преди уличката до Димят, на която завиваш наляво... Там няма магазин..

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 08 Авг 2015 12:56
от Е.Александров
Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 11 Авг 2015 18:38
от Japanese_fever
Е.Александров написа:Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
Колега, колко ти е разxода на масло? Aко е около литър на 1000 км няма да се избавиш със смяна на гумички. И като цяло големите ражоди на масло не са от гумички.

Ето прочети тези теми и, ако имаш въпроси, питай:

Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529

Ето и други теми относно проблема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 12 Авг 2015 23:18
от KrasIs7a
Е.Александров написа:Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
Давам пресен отговор на въпроса ти.Аз също май месец закупих Селика с 1зз мотора Италиянка.Разхода на масло беше умопомрачителен,за това реших и направи тотална ревизия на мотора.На въпроса с гумичките ще те посъветвам да не се самозалъгваш и да отвориш мотора за смяна на сегменти и дупчене на буталата ако са с по 2 отвора както бяха моите.Моите сегменти бяха толкова спекли,че колата едва ли бе виждала ново масло откакто и сипах 5/40 и го изхарчи за 1 седмица.Като цени с отстъпката частите ми дойдоха на:
сегменти НПР - 46лв
Комплект верига ОСК- 190лв
Гумички клапани Пайен - 18лв
Гарнитура глава Виктор Рейнц - 41лв
Лагери НДЦ - 25лв
Труда не мога да кажа тъй като си правих всичко сам.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 13 Авг 2015 08:15
от Е.Александров
Japanese_fever написа:
Е.Александров написа:Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
Колега, колко ти е разxода на масло? Aко е около литър на 1000 км няма да се избавиш със смяна на гумички. И като цяло големите ражоди на масло не са от гумички.

Ето прочети тези теми и, ако имаш въпроси, питай:

Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529

Ето и други теми относно проблема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE
Прочетох доста от конкретните теми, но не видях конкретна цена и при кога е правен ремонта. За съжаление не мога и да пращам лични съобщения, може би защото съм нов във форума. Разхода ми е доста сериозен над 1л. на 1000км. За това ако някой го правил този ремонт, моля да сподели колко, при кого и как е след него ?

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 15 Авг 2015 08:50
от steich
Аз не стигнах до ремонт, но един такъв може да стигне от 1000-2000 лв. нагоре в зависимост цена на труда, в какво състояние е шорт блока и налага ли се смяна с нов/втора употреба ... както и всички останали елементи. За това се разбира само след разглобяване и преглед/замерване. При мен конкретно ремонта трябваше да е около 2000 лв като блока трябваше да се шлайфа на 1-ви или 2-ри ремонт, нови с неизвестно качество бутала и сегменти, биелни лагери, комплект гарнитури ... и накрая резултат с неясно качество. Имах късмет и намерих друг двигател, реших че е по-добрия вариант от ремонта.