Страница 23 от 46

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 24 Сеп 2015 23:24
от maldezzar
steich написа:Аз не стигнах до ремонт, но един такъв може да стигне от 1000-2000 лв. нагоре в зависимост цена на труда, в какво състояние е шорт блока и налага ли се смяна с нов/втора употреба ... както и всички останали елементи. За това се разбира само след разглобяване и преглед/замерване. При мен конкретно ремонта трябваше да е около 2000 лв като блока трябваше да се шлайфа на 1-ви или 2-ри ремонт, нови с неизвестно качество бутала и сегменти, биелни лагери, комплект гарнитури ... и накрая резултат с неясно качество. Имах късмет и намерих друг двигател, реших че е по-добрия вариант от ремонта.
Според мен 2000 лв. са страшно много за ремонт на този двигател. В Гърция ако не се лъжа за под 2000 евро мой приятел каза , че се продава чисто нов двигател на 0 км - 1ззз ...(не съм сигурен дали я вярно на 100 %)

П.С. Като ви видя да пишете , че слагате на този двигател масло 10в40 и ми става лошо. Карам само с 5в30 и нищо по-различно. Да чукна на дърво за 10 000 км пробег не доливам и грам масло на двигателя(общо съм изминал 27 000 от както я притежавам). Селиката ми е 2000 г. , аз я взех от човек който я е карал преди мен няколко години и за тях е минал 20 хил.км (обслужвал я е само в Тойота от там съдя за пробега, че на фактурите му пише, отделно последната смяна на маслото е станала в Тойота Англия и там са сложили също 5в30 вие си правете извода ), а иначе е внесена от Италия преди може би около 5 години и на километража ми пише 136 000 км, а колко са реални един господ знае.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 24 Сеп 2015 23:44
от Akima
Твоята Celica T23 1ZZ-FE се кара с 0W-30 или алтернативно 5W-30 A5.
Същото важи и за 2ZZ-GE.

Ако са с правилните сегменти,с добра поддръжка и коректно работещи OCV и PCV тези коли не горят масло.

cool.gif :thumbsup:

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 25 Сеп 2015 08:26
от steich
Слагано е 10В40 за тест дали ще намали разхода на масло, преди това е карана само с 5В30/5В40.

След разглобяване на двигателя, бе преценено че износването на цилиндрите е доста голямо и по-добрия избор е смяната на целия двигател вместо ремонт.

Сега с новия двигател няма никакъв разход на масло, карам го с 5В40 или 5В30 беше.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 25 Сеп 2015 14:51
от maldezzar
steich написа:Слагано е 10В40 за тест дали ще намали разхода на масло, преди това е карана само с 5В30/5В40.

След разглобяване на двигателя, бе преценено че износването на цилиндрите е доста голямо и по-добрия избор е смяната на целия двигател вместо ремонт.

Сега с новия двигател няма никакъв разход на масло, карам го с 5В40 или 5В30 беше.
Това е супер,че вече няма punk.gif Иначе в Ибей за 1800 долара има чисто нови няколко бройки двигатели, а и много по-евтини употребявани и ревизирани. Та затова мисълта ми беше, че ми се виждат доста пари, а пък ако те цитирам "с неясен резултат след ремонта" и става ясно, че може би си направил правилния избор :thumbsup:

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 06 Мар 2016 15:11
от fen
Здравейте колеги. Изчетох цялата тема и още куп дузина и съвсем се обърках с това масло. Гледам една Корола е12 1.6 VVTi (2006 год.) и за това се опитвам да разбера кога е решен проблема с маслото. Какво е вашето мнение? Все си мисля, че предишния собственик е нямало да кара много дълго при наличие на този проблем, ако не е минал ремонта гаранционно. Като гледам обаче колко колеги се оплакват и съвсем се озадачавам, явно бъркам някъде.

Тези дни ще ходя до ТМ ауто и се надявам да изскочи историята на автомобила. Като цяло търся бензинови автомобили и се бях спрял на Тойота като така прехвален надежден и безпроблемен автомобил. Никога не съм карал Тойоти, но от изчетеното до тук започвам да се съмнявам дали това е така.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 06 Мар 2016 15:44
от Akima
Мнението ми е,че нищо не сте чели. sad.gif mad.gif
ОТНОВО за всички,неразбрали...
bash.gif

Двигатели с евентуален проблем, причинен от дизайн на отвори на OEM бутала и OEM маслени сегменти Kolbenschmidt:
► Виж съдържание
Поздрави и успех. :thumbsup:
Темата за коментар на обява за този модел е - Покупка на Corolla E12 /2002-2007/ - мнения,съвети и въпроси.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 20 Юни 2016 16:39
от ИВAKA
Здравейте. Наскоро си купих авенсис 2004 1.8vvt-i и уж нямаше проблеми с маслото само капеше от едната гарнитура. Но след като смених маслото почна да пуши и да гори маслото. Смених след това и гарнитурата но пак си го гарчи. Та искам да питам понеже четох че Механика ги разбира тези двигатели къде мога да отида да го погледнат. Понеже ходих на 2-3 сервиза и ми казват че по на сметка било да си купя друг двигател и да го сменя от колкото да правя всичко по тоя

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 24 Юни 2016 18:01
от bekama_89
Здравейте колеги какво масло трябва да слагам на моята тойота корола в подписа долу, сега майстора ми сложи ето това.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 24 Юни 2016 18:14
от slowtraveler
Ако не се лъжа авенсиса го карах с такова, но 5W30...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 24 Юни 2016 18:15
от skydiver
bekama_89 написа: Здравейте колеги какво масло трябва да слагам на моята тойота корола в подписа долу, сега майстора ми сложи ето това.
Ето една примерна маслотърсачка:
https://www.motul.com/us/en-US/products/recommendation

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 24 Юни 2016 18:23
от bekama_89
Благодаря, колега за сега ще карам със това за сега няма признаци да го гори да чукна на дърво. :thumbsup:

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Юни 2016 10:37
от skydiver
Не бих го използвал повече от 5-6к км.
Горенето на масло не трябва да е критерия,според който избираме масло.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Авг 2016 14:42
от 4rum
Здравейте , карам Corolla E12 1.6 VVT-1 , на 138000 хил. км. е (уж), 2002 година , от година я имам , с 10w40 Mobil я карам. Яде масло,,пускаше горе от гарнитурата на клапаните малко , смених я скоро. Сега карах извънградско и за 300 км е изяло половината (от мин. до максимума) ohmy.gif не се виждат никъде течове :( опипах ауспуха отвътре и си е мазен направо :( не ми се чисти от пръстите без вода и сапун no.gif
От скоро като я паля се чуват и клапаните (така мисля) и млъкват след 5 секудни. Дали е от маслото нещо ,или си има проблем явно с двигателя :(

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Авг 2016 14:51
от slowtraveler
Има си проблем с двигателя (ако си измерил маслото при същите условия както първия път разбира се)....

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Авг 2016 14:59
от 4rum
Да същите условия sad.gif Ужас ... И сега само гумичките,клапани ли са за смяна, или може и нещо по-тегаво да е ? И горе-доле ако може да ми кажете колко пара излиза ремонта mellow.gif
Ако може и сервиз да препоръчате, има ли смисъл в ТМ Ауто да проверя за оферта ? или са главорези ,,както повечето официални :D