Кики, самия ход от началото на зацепване до пълното зацепване (рязкостта на съединителя) не можеш да го промениш с регулировка.
Това зависи от съединителя и притискателния диск.
Иначе колегите са написали как се регулира положението на отпуснатия педал и мястото, в което да започне зацепване/отделяне.
д4д
- slowtraveler
- Мнения: 4938
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 154 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Kiki написа:Спас, благодаря ти за отговора, но искам да попитам:Spass написа:Kiki написа: Джими, моят съединител на Авенсиса отделя много ниско.
Не че не включват скоростите, но ме дразни.
Има ли начин да се вдигне малко?
Кики на моя Авенсис 2.0 тд също отделяше много ниско аз си го настроих сам,на педала на съеденителя има вилка с контра гаика развиваш гаиката и въртиш вилката на развиване един оборот после пробваш ако не ти хареса развиваш още докато ти хареса после законтряш .Претполагам че и на твоят ще е така
Така не се ли вдига целия педал нагоре и съответно трябва да свикнеш да си вдигаш и кракът по-високо за да го натискаш?
Няма ли начин да го регулираш така, че само хода но атделяне да се увеличи, без да си вдига самият педал ?
Кики не се претеснявай над педала има един болт с контра гайка разхлабваш гайката и си реголираш педала на каквато височина си искаш после законтряш с кайката . Японеца за всичко е помислил.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] и 3 госта