Re: Продавам DRL - модули
Публикувано на: 18 Май 2013 23:14
Колега а_stankov ,благодаря за бързата доставка на модулите .
Ето и резултата при Lexus GS 300:
Ето и резултата при Lexus GS 300:
Здравей, през есента-зимата на 2012г. си написал, че на Авенсис Т25 може да се монтира модул на къси и дълги без проблеми. Ако в последния пост имаш в предвид, че за късите не са необходими допълнителни кабели и релета, моля пусни някаква схема и точно какъв е модула. Колегата Станков също може да подскаже от гледната точка на производител. Ако Станков мисли, че трябва да се монтират модулите точно в един от двата сервиза, които е посочил за София, моля да им изпрати схеми за модела. Посетих и двата сервиза и хората са доста неуверени какъв ще е крайния резултат след монтажа, както и къде точно да поставят модула и релетата, ако са необходими.saho написа:На т25 си го монтирай на късите за да не те боли главата. Става без никаква намеса - рязане на кабели релета и други глупости който могат да откажат в най-неподходящия момент... Когато мога ще постна една снимка да се види, че на 30% свети перфектно, докато на королата ми на дългите леко заслепява в мрачно време.
В тази тема съм питал нещо http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t ... 76#p258576saho написа:За късите модул кардрл4с "+" може и друг монтажа е лесен. Под волана има всички необходими жици към които да се свърже - минус, плюс, плюс след контакт, дълги, габарит. Само жълтите кабели се удължават и преминават в един отиващ в кутиика с реле над радиатора, там се свързва след релето. Това е, модула със свинска опашка се хваща някъде и си го слушаш кагато пали и гаси фаровете, приятен е
Колега, къде и какъв модул ти поставиха? Моля за адрес и/или телефон на сервиза!Rudy написа:CARDRL4S - дълги на 20%:
Модула съм написал, физически е в кутията с предпазителите, а го сложихме с един приятел на улицата пред офиса.vessonik написа:Колега, къде и какъв модул ти поставиха? Моля за адрес и/или телефон на сервиза!Rudy написа:CARDRL4S - дълги на 20%:
Здравей, да разбирам, че модулът е CARDRL4S минус? Дали на твоята кола фаровете се управляват по минус и дългите светят заедно с късите, както е при Тойота Авенсис Т25? Може и да имат разлики щом е станало без допълнителни релета. Ще може ли инфо за монтажа? Става повече от година и половина и никой в София неможе да предложи схема за приличен монтаж на модул за дългите светлини на Авенсис Т 25.Rudy написа:Модула съм написал, физически е в кутията с предпазителите, а го сложихме с един приятел на улицата пред офиса.
Модула е CARDRL4S-PLUS. А дългите не светят ли на повечето коли заедно с късите? А при Т25 без реле май не може да се мине с наличните модули (за % на дългите). Това, ако колата е без ксенон. На Т25 с ксенон може би е различно.vessonik написа:Здравей, да разбирам, че модулът е CARDRL4S минус? Дали на твоята кола фаровете се управляват по минус и дългите светят заедно с късите, както е при Тойота Авенсис Т25? Може и да имат разлики щом е станало без допълнителни релета. Ще може ли инфо за монтажа? Става повече от година и половина и никой в София неможе да предложи схема за приличен монтаж на модул за дългите светлини на Авенсис Т 25.Rudy написа:Модула съм написал, физически е в кутията с предпазителите, а го сложихме с един приятел на улицата пред офиса.
Здравей! Авенсисът Т25 е без ксенон. Съгласен съм и на реле, но да се направи прилично и релето да е в кутията над радиатора, там има празни гнезда. Моля някой, който знае как или познава такъв майстор да ме насочи! До сега все попадам на разни, които искат да връзват релета по фаровете и да прекарват куп проводници и си представям колата на какво ще заприлича.Vesko написа:Модула е CARDRL4S-PLUS. А дългите не светят ли на повечето коли заедно с късите? А при Т25 без реле май не може да се мине с наличните модули (за % на дългите). Това, ако колата е без ксенон. На Т25 с ксенон може би е различно.