Главният тест-шофьор на Тойота загина в Германия с Lexus LFA
Главният тест-шофьор на Тойота загина в Германия с Lexus LFA
BREAKING NEWS: Главният шофьор-изпитател на Тойота, Hiromu Naruse, загина в Германия зад волана на Lexus LF-A Nurburgring Edition
http://www.autoblog.com/2010/06/23/brea ... many-ring/
Hiromu Naruse, кръстникът на Lexus LF-A, загина днес зад волана на новия Nurburgring Edition на автомобила (оценен на 1.5 милона евро) при челен удар с BMW в Германия.
Произшествието се е случило на обществен път, край базата на Тойота около Нюрбург.
Ограниченето на тази отсечка от пътя било 100км/ч и най-вероятно и двете коли са спазвали спазвали лимита.
В BMW-то е имало двама тест-шофьори на BMW - двамата са оцелели.
Lexus-ът е навлязъл изведнъж в насрещното движение и се е забил челно в BMW-то.
Най-вероятно е било някакъв проблем в колата, защото Hiromu има толкова навъртяни километри в района, където е станал инцидента и е малко вероятно да е нещо по негова вина.
Hiromu Naruse е известен още от времето на легендарната Toyota 2000GT
R.I.P. !
http://www.autoblog.com/2010/06/23/brea ... many-ring/
Hiromu Naruse, кръстникът на Lexus LF-A, загина днес зад волана на новия Nurburgring Edition на автомобила (оценен на 1.5 милона евро) при челен удар с BMW в Германия.
Произшествието се е случило на обществен път, край базата на Тойота около Нюрбург.
Ограниченето на тази отсечка от пътя било 100км/ч и най-вероятно и двете коли са спазвали спазвали лимита.
В BMW-то е имало двама тест-шофьори на BMW - двамата са оцелели.
Lexus-ът е навлязъл изведнъж в насрещното движение и се е забил челно в BMW-то.
Най-вероятно е било някакъв проблем в колата, защото Hiromu има толкова навъртяни километри в района, където е станал инцидента и е малко вероятно да е нещо по негова вина.
Hiromu Naruse е известен още от времето на легендарната Toyota 2000GT
R.I.P. !
Последно промяна от MX5 на 24 Юни 2010 15:06, променено общо 21 пъти.
Мир на прахта му! Напуска ни голям човек.
така като гледам ги е ударил в дясната страна на предницата,така че за мен е възможно БМВ-то 1во да е било в неговото платно и той да се е опитал да им мине от вътре...както и двете коли да се движили бързо,всичките са били с каски!!!
така като гледам ги е ударил в дясната страна на предницата,така че за мен е възможно БМВ-то 1во да е било в неговото платно и той да се е опитал да им мине от вътре...както и двете коли да се движили бързо,всичките са били с каски!!!
If in doubt....Flat out!!!
Има над милион и половина евро материални щети. Загинал, двама оцелели, но доста здраво ударени и в критично състояние. Може да си сигурен, че ще има разследване и има голяма вероятност да открият, ако нещо се е строшило.Vokil написа:Никой незнае какво е станало, така и ще си остане. Може да му е излязла котка например
Много вероятно е и в колите да е имало работещи камери като част от datalog апаратурата.
Последно промяна от MX5 на 24 Юни 2010 23:29, променено общо 1 път.
Разказ за Hiromu Naruse и всички значими коли на Тойота, в правенето на които е участвал през годините:
Seat time with Hiromu Naruse
http://www.autoblog.com/2010/06/23/seat ... mu-naruse/
Интервю с Hiromu Naruse:
Challenge of Hiromu Naruse, Toyota Meister
What is "Automotive Seasoning"?
http://gazoo.com/racing/english/grmn/me ... /index.asp
"There is a man who works for Toyota named Hiromu Naruse. He is 65 years old. As an engineer, he played an integral part in the formative years of Toyota’s foray into motorsports, and as a test driver, he is a craftsman of legends who has been involved in the development of many renowned Toyota vehicles, including the Toyota 2000GT, Celica, Hachi-Roku (meaning “eight-six” in Japanese - the AE86; Corolla Levin/Sprinter Trueno), MR2, and Altezza. It is no exaggeration to say that without Naruse, Toyota would never have developed these iconic sports cars. It is because of this background that Naruse is known as a “meister of automobile manufacturing” not only within Toyota, but also among many motorsports journalists in Japan."
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Главният тест-шофьор на Тойота загина в Германия с Lexus
Bog da go prosti 4oveka, mnogo nelepo.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Главният тест-шофьор на Тойота загина в Германия с Lexus
R.I.P.
В БМВ-то са отворени всички Airbags а в Lexus-a видях само 1....???
В БМВ-то са отворени всички Airbags а в Lexus-a видях само 1....???
Re: Главният тест-шофьор на Тойота загина в Германия с Lexus
много е вероятно и това дето се вижда на снимката да не е "ербег"....Dizzle написа:R.I.P.
В БМВ-то са отворени всички Airbags а в Lexus-a видях само 1....???
не ми е ясно,но в такъв "едишън" и на това ниво на тестове какво има и какво не и кое колко работи...
If in doubt....Flat out!!!
Re: Главният тест-шофьор на Тойота загина в Германия с Lexus
и аз си го помислих.. много тъпо на кола 500+hp ,какъвто и да е едишън да не са оборудвани или да не се отворят възглавниците.F20C написа:
много е вероятно и това дето се вижда на снимката да не е "ербег"....
Re: Главният тест-шофьор на Тойота загина в Германия с Lexus
Виж филмчето горе във втория пост. На около 0:57 се вижда, че има доста бял плат (прилича на еърбегова, но кои знае) из LFA.F20C написа:много е вероятно и това дето се вижда на снимката да не е "ербег"....
не ми е ясно,но в такъв "едишън" и на това ниво на тестове какво има и какво не и кое колко работи...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта