The Battle 2010 - Germany vs Japan
The Battle 2010 - Germany vs Japan
В продължение на три месеца „Дрифт Клуб България”, работи по нов проект, който на 5 септември ще сe превърне в реалност. Става въпрос за вечния спор между немските и японските автомобили и това, кои са по-добри на пистата. През годините са се водили много и различни спорове от привържениците на двете коренно различни инженерни философии.
Всеки фен е бил прав за себе си и едва ли някога е успявал да убеди своя събеседник в това. Факт е, че понякога споровете от масата са се пренасяли по накакъв начин и на асфалта, но до този момент това не е правено официално или поне не и в България.
На 5 септември 2010г. на писта „Дракон”, край Калояново, битката между немските и японските автомобилостроители ще бъде пренесена на пистата, като в края на деня едната страна ще си тръгне горда от резултата, а другата с наведена глава и много теми за размисъл.
Всяка страна на практика представлява отбор, който ще бъде воден от свой капитан. За отбора на Япония, капитан е Ивайло Йотов, известен в атомобилните среди като Sporttech. Капитана на Германия е Николай Минков, известен в автомобилните среди като Mad Max. Всеки един от двамата капитани трябва да сформира своя отбор, който трябва да се състои от минимум 9 участника и максимум 15. Освен тях всеки отбор има право и на 5 резерви. Дисциплините в които ще се разрази “The Battle 2010” са 3 – Тайм Атак, Дрифт и Драг. Всеки капитан трябва да подготви поне по 3 участника в дисциплина и не повече от 5, като в това число не влизат резервите на отборите. Самите резерви ще вземат участие в тренировките и квалификациите за съответната дисциплина за която са записани от своя капитан и по негова преценка могат да заменят някой от титулярите, а също така и при евентуален технически проблем на някой от тях.
Всеки отбор трябва да има в титулярния си състав поне по един представител на 4 различни марки автомобили. За отбора на Германия могат да вземат участие следните марки: БМВ, Ауди, Опел, Фолксваген, Порше, Форд и Мерцедес. За отбора на Япония марките са следните: Мицубиши, Субару, Хонда, Тойота, Лексус, Инфинити, Нисан, Сузуки, Акура и Мазда. Също важна подробност е и това, че един участник може да бъде записан за участие само в една дисциплина, както и това, че с един автомобил може да участва само един участник.
Очаквайте още подробности на сайта -->> www.driftclubbulgaria.com
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Принципно звучи готино но не е много изпипано , като сюжет . Защото Германските производители не следват една " инженерна философия " , както и Японските . Това е все едно да кажем , че БМВ и ВАГ имат една и съща инженерна философия . Ако ще ги делите на инженерни достижения трябвало е да разделите на Изток/Запад и след това на предно/задно/AWD , леко/тежко , бутални/ванкели , турбо/атмосферни , дрифт/обиколки/драг и след директните зблъсъци в класовете да ги кръстосате например : Запад-турбо / Изток-атмосферни и обратното . За да може да се види , кои инженери и пилоти къде са силни .
Но предполагам , че ще трябва доста по сериозна организация .
Но предполагам , че ще трябва доста по сериозна организация .
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: The Battle 2010 - Germany vs Japan
Hubava ideq. Predpolagam shte e dosta atraktivno.
Rabotata e tam, 4e nqma zna4enie dali kolata e germanska ili qponska, ili kakvato i da bila druga.
Ima zna4enie kak e podgotvena za suotvetnata disciplina, t.e. kolko $$$ sa vkarani v neq za podobreniq i razbira se koi q kara.
Tova germanski, qponski e nai-malkiq faktor.
Rabotata e tam, 4e nqma zna4enie dali kolata e germanska ili qponska, ili kakvato i da bila druga.
Ima zna4enie kak e podgotvena za suotvetnata disciplina, t.e. kolko $$$ sa vkarani v neq za podobreniq i razbira se koi q kara.
Tova germanski, qponski e nai-malkiq faktor.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
трябва да е само за стокови коли с еднаква кубатура и горе долу еднаква цена и клас неможе голфче да го пуснеш с сти субару или королка с порше някак си няма смисъл а когато са с тунинг се показва кои повече кинти може да задели за наливане в колата вече няма марки там
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
доколкото разбирам идеята е изобщо да няма голфче и королка...nikolov22 написа:трябва да е само за стокови коли с еднаква кубатура и горе долу еднаква цена и клас неможе голфче да го пуснеш с сти субару или королка с порше някак си няма смисъл а когато са с тунинг се показва кои повече кинти може да задели за наливане в колата вече няма марки там
някои от варна дали ще ходи?
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Броени дни остават до “The Battle 2010” - Мероприятието, което ще противопостави две коренно различни концепции в автомобилостроенето - тези на Германия и Япония. Капитаните на двата отбора трескаво работят, за да успеят да победят противника си на пистата тази неделя. Как всъщност ще се определи победителя ?
Битката е разделена на три дисциплини – Тайм Атак, Дрифт и Драг. „Тайм Атак” ще се проведе на принципа на „решетката”, като всеки отбор ще стартира отделно и ще измине дистанция от 10 обиколки. На всеки участник ще му бъде засечено общо време, което ще бъде разделено на броя на обиколките и по тозин начин ще се получи средно време за обиколка на всеки от тях, което ще бъде сравнено с това на всички участници в „Тайм Атак”. Така ще бъде направено и класирането от 1-во до 10-то място, като победителят ще вземе за своя отбор 10 точки. Втория – 8, третия - 6, четвъртия – 5 и така до осмия, който взима 1 точка. Тези, които бъдат класирани на девето и десето място не взимат точки за отбора си. Същото разпределение на точките е и за дисциплините „Дрифт” и „Драг”. Тук обаче, първите четири позиции ще бъдат разпределени на принципа на директните елиминации, а от пето до десето – според резултатите от квалификациите.
Очаквайте утре схема на трасето за дисциплината „Дрифт”, както и програма на самото мероприятие.
Битката е разделена на три дисциплини – Тайм Атак, Дрифт и Драг. „Тайм Атак” ще се проведе на принципа на „решетката”, като всеки отбор ще стартира отделно и ще измине дистанция от 10 обиколки. На всеки участник ще му бъде засечено общо време, което ще бъде разделено на броя на обиколките и по тозин начин ще се получи средно време за обиколка на всеки от тях, което ще бъде сравнено с това на всички участници в „Тайм Атак”. Така ще бъде направено и класирането от 1-во до 10-то място, като победителят ще вземе за своя отбор 10 точки. Втория – 8, третия - 6, четвъртия – 5 и така до осмия, който взима 1 точка. Тези, които бъдат класирани на девето и десето място не взимат точки за отбора си. Същото разпределение на точките е и за дисциплините „Дрифт” и „Драг”. Тук обаче, първите четири позиции ще бъдат разпределени на принципа на директните елиминации, а от пето до десето – според резултатите от квалификациите.
Очаквайте утре схема на трасето за дисциплината „Дрифт”, както и програма на самото мероприятие.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта