ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Публикувано на: 05 Сеп 2022 10:07
Когато свалях дросела на бензинката ползвах 2 сулфидни крушки от плафоните. Влизат идеално в маркуча и не тече. Вътрешен диаметър на отвора вътре, по спомен 6мм.
Може и ако дължината позволява да си сгънете маркуча на 2 и да стегнете със свински опашки сгъвката.
Винтове М6,М8 също биха ви свършили работа, но на мен не ми харесва идеята, че надират маркуча отвътре.
Техниката е проста - освобождавате скобата, плъзвате я по маркуча навътре, в лявата тъка имате "тапата", с дясната вадите маркуча, като го огъвате нагоре след ваденето. И вкарвате затапващият предмет. С малко повече сръчност изтичат грамове антифриз.
След цялата процедура, е желателно да оставите двигателя да работи на място, с леко отвита капачка на антифриза за да излезе въздуха, който е навлязъл.
Може и ако дължината позволява да си сгънете маркуча на 2 и да стегнете със свински опашки сгъвката.
Винтове М6,М8 също биха ви свършили работа, но на мен не ми харесва идеята, че надират маркуча отвътре.
Техниката е проста - освобождавате скобата, плъзвате я по маркуча навътре, в лявата тъка имате "тапата", с дясната вадите маркуча, като го огъвате нагоре след ваденето. И вкарвате затапващият предмет. С малко повече сръчност изтичат грамове антифриз.
След цялата процедура, е желателно да оставите двигателя да работи на място, с леко отвита капачка на антифриза за да излезе въздуха, който е навлязъл.