Като отидеш да си сменяш аумулатора има два вариянта. Аз избрах по-евтиният На фактурата ми пише YUASA.lederman написа:значи и цената е същата Бош-а (с ДДС) е 250лв.Vesko написа:Оригинален такъв за авенсис 2.2 Д4Д е 235лв със ДДС
а знаеш ли каква марка са "Оригиналните" ? Дали са като тези за първоначално вграждане ?
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
колеги понеже напоследък имам доста къси отсечки в студовете явно акумулатора не може да се зарежда както трябва.та погледнах какъв е - FB(furukawa batteries) made in japan,това е всичко и някакви надписи на японски.държи се геройски все още 5г и 106к,но усещам как вече му е намаляла силичката.да се чуди човек вече коя марка е читава,ако успея да намеря същия няма да е зле,ама тук в тойота ми пробутват местни дървета- varta,banner,bären batterie,които също са го ударили през просото.
пс> само за инфо-тук хранителните вериги са почнали да внасят от китай,само печалбата се гледа явно.докъде ли ще стигнем...
пс> само за инфо-тук хранителните вериги са почнали да внасят от китай,само печалбата се гледа явно.докъде ли ще стигнем...
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Джим, моят оригинален "Делфи" изкара на дизелов двигател 6.5г без никакъв проблем. Не съм го зареждал някога, нито го знаех къде се намира.jim_beam написа: да се чуди човек вече коя марка е читава,
Синът ми го кара на бензинов двигатил осма година и още нито го е зареждал, нито обслужвал по какъвто и да е начин-той си е необслужваем.
Ако можеш да си намериш такъв, няма да сбъркаш.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
До Виетнам.Иначе от дилъра на Тойота какъвто сложат-навсякъде е три години гаранцията при техен монтаж.jim_beam написа:колеги понеже напоследък имам доста къси отсечки в студовете явно акумулатора не може да се зарежда както трябва.та погледнах какъв е - FB(furukawa batteries) made in japan,това е всичко и някакви надписи на японски.държи се геройски все още 5г и 106к,но усещам как вече му е намаляла силичката.да се чуди човек вече коя марка е читава,ако успея да намеря същия няма да е зле,ама тук в тойота ми пробутват местни дървета- varta,banner,bären batterie,които също са го ударили през просото.
пс> само за инфо-тук хранителните вериги са почнали да внасят от китай,само печалбата се гледа явно.докъде ли ще стигнем...
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Kiki написа:Джим, моят оригинален "Делфи"...Ако можеш да си намериш такъв, няма да сбъркаш.jim_beam написа: да се чуди човек вече коя марка е читава,
мерси кики!
трудна работа намирането,освен това стандартната дължина е 30см,като дам min 95-100A/h излизат по-дълги.
и EXIDE май не са лоши,макар и не толкова евтини.
имало и някакви читави словенски,но не разбрах марката,ще прескоча тук ми е близо.засега кретам...
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22 Яну 2015 14:39
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 1.8 VVTI
Смяна на Акумулатор на Авенсис.
При мен след забравена лампа в купето за 5-6 дни, се наложи зареждане на акумулатора и съответно колата беше известно време без акумулатор. След зареждане и монтиране на акумулатора, като запалих оборотите на празен ход започнаха да играят:lederman написа:
....
След като пренощува без ток явно компютъра е позабравил това-онова (разни грешчици) защото, съвсем субективно, сега ми се струва, че колата върви по-добре и мотора е по-тих....
Май се оказва, че е полезно от време на време да скубем някоя клема на батерията, ей така профилактично, дори и да няма някакви проблеми с колата, по евтино е от закачане за диагностика и чистене на грешки в сервиз
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=WU_yeRj ... e=youtu.be[/bbvideo]
Като покарах 20-30 км се оправиха, но все пак да попитам това нормално ли е? Или пък има някакъв проблем, който компютъра е компенсирал?
Колата е Avensis T25, 1zz-fe.
Toyota Avensis 1.8 VVTi 129HP /2007/ 1ZZ-FE
- mfandakov
- Мнения: 3359
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Да ,обучение на дроселова клапа се казва това.
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Да, нормално е... Относно обучението на дроселовата клапа - абе не е точно така Дроселовата клапа е малка (и незадължителна) част от процеса...
Компютърът, управляващ двигателя има няколко типа параметри...
Някои са зададени 'заводски'.
А други данни са динамични/променливи - те се адаптират към двигателя и зависят от конкретното износване на двигателя, параметрите на определени компоненти, та дори от начина на експлоатация (какво шофьора иска от автомобила)...Които данни се натрупват и променят статистически или по друг алгоритъм при самата работа на двигателя.
При изключване на акумулатора се забравят тези динамични данни.
При подаване на ново захранване, тези данни, които са се натрупали с течение на времето се заместват с някакви 'базови' заводски данни, при които двигателя работи съвсем не по най-добрия начин...
И е нужно време за да се натрупат нови актуални данни, които да позволят двигателя да работи оптимално... И това май сме го обсъждали тук...
Ето как бе на моята Мазда 6 навремето:
Компютърът, управляващ двигателя има няколко типа параметри...
Някои са зададени 'заводски'.
А други данни са динамични/променливи - те се адаптират към двигателя и зависят от конкретното износване на двигателя, параметрите на определени компоненти, та дори от начина на експлоатация (какво шофьора иска от автомобила)...Които данни се натрупват и променят статистически или по друг алгоритъм при самата работа на двигателя.
При изключване на акумулатора се забравят тези динамични данни.
При подаване на ново захранване, тези данни, които са се натрупали с течение на времето се заместват с някакви 'базови' заводски данни, при които двигателя работи съвсем не по най-добрия начин...
И е нужно време за да се натрупат нови актуални данни, които да позволят двигателя да работи оптимално... И това май сме го обсъждали тук...
Ето как бе на моята Мазда 6 навремето:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22 Яну 2015 14:39
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 1.8 VVTI
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Важното е, че се оправи проблема. Между другото да спомена. Когато не запалих заради забравената лампа, човек от паркинга ми даде ток с някакви измислени тънки китайски кабели. Ефекта беше нулев Дори не се опита да завърти стартера. Имайте го предвид, когато си купувате такива кабели.
Toyota Avensis 1.8 VVTi 129HP /2007/ 1ZZ-FE
- iovkito
- Мнения: 2841
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Ако на някого му се занимава , може да си направи сам кабели. В електричарските магазини имат всичко необходимо .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
С мизерни кабели може да се пали, но върви много време и донора трябва да тропа поне 1/2 час докато се зареди падналия акумулатор за да може да завърти. Ако се разчита на тях за въртене и бързо палене трябва да са здрави и стабилни без компромиси.
В момента на закачването на втората щипка на втория кабел се разбира дали някой от тях не е прекъснат по лек спад в оборотите на донора, искра при контакт- из китайските производства може да се е случило и такова качество, че изобщо да няма и верига.
В момента на закачването на втората щипка на втория кабел се разбира дали някой от тях не е прекъснат по лек спад в оборотите на донора, искра при контакт- из китайските производства може да се е случило и такова качество, че изобщо да няма и верига.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Тока си иска квадрати на кабела... С тънък кабел няма как да проведеш големият пусков ток - най много да се изгориш на кабелите
Лошото е, че трудно се намират хубави (гъвкави) кабели с голяма квадратура (да, китайците предлагат гъвкави кабели с голям диаметър на изолацията, ама вътре медта е единици кв.мм)... И само кабела струва бая пари в електричарските магазини...
Свръзката към щипките и самите щипки също са много важни, та затова и резултата не винаги е добър...
Лошото е, че трудно се намират хубави (гъвкави) кабели с голяма квадратура (да, китайците предлагат гъвкави кабели с голям диаметър на изолацията, ама вътре медта е единици кв.мм)... И само кабела струва бая пари в електричарските магазини...
Свръзката към щипките и самите щипки също са много важни, та затова и резултата не винаги е добър...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Аз имам няколко чифта самоделкин кабели и най-добрите ми са от един изхвърлен електрожен. Та ако ви попадне някоя развалена антика не я подминавайте.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Електроженните кабели са добро (макар и доста обемисто и тежко) решение - те са изчислени точно за такива токове - над 200А, докато 'китайците' по магазините навярно едва ли биха устискали и на 70-100А... (те затова сигурно им слагат дебела изолация - да не ти парят на ръцете )...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?
Определено, имах предвид, че може донора да работи по-дълго за да зареди падналия акумулатор през кабелите - при това стартов ток няма, има едни 30-40 А и като се вижда че са измислени преди стартиране е по-добре да се откачи поне единия.
п.с. 16 мм2 са доволно здрави, да имат здрави щипки и кербовки.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 65 госта