Ни най-малко не съм имал намерение да правя сравнение, а беше просто споделяне. Ако някой наистина така го разбира, съжалявам. Защо само имам чувството, че някой обича да се заяжда...
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
- ufer
- Мнения: 2604
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
- iovkito
- Мнения: 2856
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Не обичам да се заяждам , просто мненията трябва да са свързани поне малко с темата. Сега видях и изречението за поизносения клеморед. Няма повече какво да се коментира.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- max-2
- Мнения: 1799
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Слаб акумулатор. Докато върти електрониката е захранена с много ниско напрежение. Като спреш да въртиш получава малкп по-истински живо данни и затова пали-както се казва улучваш момента.A_Asenov написа: Добро утро колеги, малко инфо от вчера. След работа около 16:30 щях да ходя за повторно замерване, но качих се и завъртях и колата си запали от 1вия път на -8-10. Вечерта свалих акумулатора да го заредя напълно. На сутринта с голяма надежда го поставих, но отново не палеше. 3-4 опита така и след това пробвах както някой беше писал: Завъртях ключа, не запали. Без да изключвам напълно, веднага повторно завъртане и колата запали.... Някой ако има обяснение на това ще съм благодарен!
Carina E 4AFE LB 1992
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Стойностите на акумулатора бяха измерени (напрежение, вода, клетки) и всичко е наред. Това е от човек занимаващ се само с автомобилни акумулатори от години. Освен това както казах същата вечер го заредих за всеки случай и на сутринта отново нямаше старт по нормалният начин. Евентуално мога да взема здрав оборотен акумулатор да видя как ще е на сутринта. Моят е от Февруари 2013-та, 90aH, не се вижда колко е пусковият ток.
toyota avensis D4D 2.2 150HP 2006год.не пали при студено време
Здравейте проблема ми е че Авенсиса не пали при тези студове.Всичко започна преди 5 дни беше минус 11 гр. и след половин часови опити да запаля качих колата на камион и я закарах в един мол.След около 3 часа стоене там при темп.минус 3 гр.запали от първия пат и работи съвсем нормално.Заредих 40литра мах.моушън от ОМВ и сложих добавка Barduh.На следващия ден при минус 10 гр.също не можа да запали.Закарах я в сервиз.Подгревни свещи и реле проверени и в изправност забравих да кажа че акомулатора варти без проблеми.Смениха ми горивен филтър и разбира се в сервиза беше топло и запали без проблеми.След това изминах около 50км.из града гасих и палих без проблеми.На следващия ден менус7 гр.запали трудно от третия път и цял ден без проблеми.Надявям се ниякой да ми помогне със съвет какво може да се направи или провери.На всички хубав зимен ден.
Последно промяна от Akima на 11 Яну 2017 19:57, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Правопис.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Правопис.
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Без да твърдя за достоверност подразбрах, че проблема с паленето на студено е хроничен проблем при D4D. Значи на студено (под 5 градуса) някакви уплътнения на тръбите за обратната нафта до колкото разбрах пропускали и системата се набълбуквала с въздух. Не знам тези двигатели дали имат "круша" или някаква помпо-подобна джаджа, но ако има може да се пробва да се напомпа преди да се пали. Това го чух днес в един сервиз. Предполагам, че има някакъв резон.
- iovkito
- Мнения: 2856
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Маркучите за нафтата имат доста добри скоби , много трудно ще засмуче въздух . С подкачващата помпа се разбира , че няма вуздух в системата , когато натискането е трудно. Двигателите нямат хроничен проблем , а по-скоро километрите им вече са в повече и на никой не му се дават пари за нещо различно от горивен филтър и нафта.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Съжалявам, че нямах време да постоя човека да ми обясни точно къде и кои уплътнения правят беля. Иначе при него имаше Toyota точно с този проблем (пали трудно като застудее). Ще се опитам да разбера точно от къде идва проблема. Но определено се изрази, че проблема е хроничен. Паркираната Toyota беше с пробег под 100к, като собственика я е купил нова и той и е навъртял тези километри. Ако успея да изкопча точната информация ще я споделя. Все пак на човека ремонта на автомобили си му е бизнес и не всички си разкриват know how-то.
-
- Мнения: 1692
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Spiridoncho, не им пали чергата на горките дизели, още повече с приказки от рода на " бате е гледал един как яде баница- много хубаво било". Iovkito е казал много точно какъв е проблема. Няма как да знаеш колко коли идват с възвратни клапани по маркучите, а проблема им е на съвсем друго място.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
spiridoncho написа: Съжалявам, че нямах време да постоя човека да ми обясни точно къде и кои уплътнения правят беля. Иначе при него имаше Toyota точно с този проблем (пали трудно като застудее). Ще се опитам да разбера точно от къде идва проблема. Но определено се изрази, че проблема е хроничен. Паркираната Toyota беше с пробег под 100к, като собственика я е купил нова и той и е навъртял тези километри. Ако успея да изкопча точната информация ще я споделя. Все пак на човека ремонта на автомобили си му е бизнес и не всички си разкриват know how-то.
Единственото хронично е , че не се инвестира в подръжка и масата така наречени „майстори“ нямат достатъчно практика и теоретична подготовка за услугите които предлагат. Като ползвател на Тойота заявявам , че при -19 пали от раз а Премиерата и Дукатото палят от половин раз и то хронично палят така.
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Упс.... значи излиза, че проблема е свързан с поддръжка, а като прочетох темата по диагонал останах с грешно впечатление. И хоп днес майсторчето ми разтяга за хронични проблеми и аз се вързах . Поне няма да ходя да разпитвам и да си губя времето. Инак ми беше странно, че точно на обратната нафта уплътненията и някакви тръбички правят беля. Свързах го с евентуално връщане на въздух във филтъра евентуално ако обратната нафта ходи там, но и не съм запознат със дизеловата система на Toyota(не че другите сами ясни де ).
Това ми хареса........хронично палене от раз .
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Прочетох темата и тека и не разбрах как се оправя този „хроничен проблем”.От една седмица имам този проблем.Сутрин повъртвам доста докато запали,като напомпам на филтера пали веднага,независимо колко е студено.Един майстор иска да ми сложи клапан на маркуча на нафтата,а ма аз още се чудя и чета за други решения.Ако някой е лекувал този проблем да ми каже или къде да чета ако е разискван,уж прерових всичко.колата е E12 D4D 2000-90кс
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Привет,
Днес за добро или лошо смених моят SCV клапан.
За добро, защото се надявам да си реша проблема с паленето на студено. Тази сутрин пак заяде на -10С.
За лошо, защото много скоро изникна друг проблем. Още на първото каране започна едно свистене/свирене и започна да гуми мощност около 1000-1500 оборота. Около 2000 оборота колата започва да си набира сакаш по старо му, но и свистенето се усилва.
Днес за добро или лошо смених моят SCV клапан.
За добро, защото се надявам да си реша проблема с паленето на студено. Тази сутрин пак заяде на -10С.
За лошо, защото много скоро изникна друг проблем. Още на първото каране започна едно свистене/свирене и започна да гуми мощност около 1000-1500 оборота. Около 2000 оборота колата започва да си набира сакаш по старо му, но и свистенето се усилва.
Toyota Avensis Estate T25, 2AD-FTV, 2008
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
От къде го купи този клапан (дай линк)? Оригинален ли е?
След смяната прави ли инициализация на ECU?
Последно промяна от Akima на 22 Яну 2017 23:21, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Правилата!
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Правилата!
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Къпен е от ebay UK.
Исках да направя и инициализация, но китайчето ми Mini VCI не тръгна.
Исках да направя и инициализация, но китайчето ми Mini VCI не тръгна.
Toyota Avensis Estate T25, 2AD-FTV, 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Stanislav96 и 5 госта