Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
- Georgepetrov137
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20 Мар 2010 12:45
- Местоположение: Бургас
Re: Дневни светлини
В Бургас попаднах на http://www.ledslighting-bg.com/46,drl-% ... D0%B8.html , но ми отговориха, че не знаят устройството дали ще работи на Тойота, т.к. имало разлика в плюса и минуса: "Не сме работили върху такъв автомобил и е трудно да се прогнозира дали нашето устройство ще работи,т.к при доста японски автомобили се управлява минусът а при нас това е плюса.Иначе самото ДРЛ се включва паралелно(като байпас)на ключа на дългите светлини и не нарушава по никакъв начин цялостната схема на автомобила и не би трябвало да има каквито и да е проблеми с гаранцията."
Ако някой има решение за моя автомобил, чакам предложения
Ако някой има решение за моя автомобил, чакам предложения
Toyota Auris 2010 1.33 ->Lexus - RX II - 300 4WD (204 Hp)
Re: Дневни светлини
Грешка
Последно промяна от dimpex_01 на 13 Авг 2012 20:07, променено общо 1 път.
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Re: Дневни светлини
Като казахме дневни светлини какво ви е мнението за тези крушки....http://www.ebay.com/itm/Car-Vehicle-900 ... d6&vxp=mtr... много ги рекламират ама правели само 500 лумена срещу 1000 за халогенните крушки....и още нещо се чудя тез два см диаметър дали ще могат да се наврат във фара???
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Тъй като не се сещам в момента дали дългите бяха с постоянна маса ,можеш да видиш сам дали единия кабел на крушката за дълги е бял/черен (постоянна маса) . При това положение модула ще стане лесно .Georgepetrov137 написа:В Бургас попаднах на http://www.ledslighting-bg.com/46,drl-% ... D0%B8.html , но ми отговориха, че не знаят устройството дали ще работи на Тойота, т.к. имало разлика в плюса и минуса: "Не сме работили върху такъв автомобил и е трудно да се прогнозира дали нашето устройство ще работи,т.к при доста японски автомобили се управлява минусът а при нас това е плюса.Иначе самото ДРЛ се включва паралелно(като байпас)на ключа на дългите светлини и не нарушава по никакъв начин цялостната схема на автомобила и не би трябвало да има каквито и да е проблеми с гаранцията."
Ако някой има решение за моя автомобил, чакам предложения
А ако не държиш на светене с намалена мощност могат да се направят при запалване на мотора да ти се включват късите + габаритите .
Така не се налага като се смрачи да включваш нормалните фарове ,ако си с ДРЛ и можеш да сменяш къси и дълги .
А и цената ще е 50 лв , докато иначе модул около 35 и за монтаж незнам колко взимат.
Никой дилър няма интерес да отказва гаранция ,защото пак печели от ремонта .Могат да ти откажат само ако някой се е осрал и заради това нещо се е запалило по инсталацията и то ако Тойота Болканс откажат .
Последно промяна от diesel_power на 14 Авг 2012 01:05, променено общо 1 път.
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Приемам ,че това реле ,което си нарисувал е с нещо за следене на напрежението .dimpex_01 написа:[url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u ... .JPG[/img][/url]
Според производителя напрежението е 14,5V, това е малко множко, тъй като при изправен алтернатор напрежението трябва да е 13,6-14,2V. Доколкото си спомням. Все пак ето и линк на прозводителя от Пловдив.
http://www.kuzmovelectronics.com/produc ... ove-2.html
И въпреки това само така няма да стане ,защото плюса за дългите идва едва ,когато има плюс и накъсите чак тогава като пуснеш маса ще светнат и дългите.
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Доста дълго се чудих какво да правя по въпроса със светлините - Колата е със заводски ксенон на късите (с пръскачките и AFS), датчик за автоматични светлини и т.н. Обмислих всички варианти, обаче на всеки намерих кусур: ще ги опиша по реда по който исках най-много:
1. Can DRL (модула на Веско) - за съжаление не става за моята - не комуникира само по Канбус
2. Американските RX са със заводско DRL – за съжаление трябва да се сменя не само софтуер, а и хардуер (ЕКУ) – в нета имаше теми как да се спре този ДРЛ, но не и как да се сложи на европейските.
3. Винаги включени - ако оставя лоста на положение ON светват когато дам на контакт, при изкл. се гасят, но остават габаритите - много негативи, но основното - значително съкращаване на живота на ксенона (често карам на къси градски разстояния) и на AFS, таблото и навигацията са в нощем режим, всички други крушки светят, разхода на последно място също е по-висок.
Особено много ме дразни пръскането върху фаровете, когато си мия стъклото.
4. Тиксо върху датчика - всички изброени недостатъци, плюс това с климатика
5. Модули свързани с рязане на кабели и слагане на релета дори не съм и помислял (въпреки че идеята за дългите на процент ми харесва)
6. Фаровете за мъгла - при мен са с лупи (прожекторни) и дори да сменя крушките с диодни едва ли ще мине пред органа на реда
7. Смяна на фаровете - също не съм и помислял - няма никакъв избор на качествени фарове с вградени дневни светлини и единствено преправяне на оригиналните би свършило работа - никакъв шанс да сложа ауди лента или ангелски очи.
Затова стигнах до доста спорното от естетична гледна точка решение – никак не исках да преправям фасона на колата, но това ми се стори най-лесно и приемливо.
Взех диодни светлини (8 диода общо 6 W) с размери 21cm x 1.5cm x 1.5cm, с лупичка пред всеки диод, с алуминиев корпус (за охлаждане) боядисан в черно. Вързах ги към кутията с бушоните (измерих къде има ток при контакт и няма при изключване) и сега светят винаги когато съм на контакт – дори и да са включени други фарове (това бях направил при авенсис-а да гаснат).
Светят доста силно (на една от снимките са светнати заедно с късите) - да се надявам, че ще отбият номера.
Сложих ги с двойно лепящото тиксо с което дойдоха в един от отворите на решетката, така че да са на около 3-4 см навътре (не исках да се натрапват, когато не светят).
Ето малко снимки и не ме съдете че съм съсипал муцуната на колата с тип PK тунинг (и без това доста ме беше яд че не мога другояче).
П.П.: Най-хубавото – мога да ги сваля за 2 минути без да променям нищо по колата.
1. Can DRL (модула на Веско) - за съжаление не става за моята - не комуникира само по Канбус
2. Американските RX са със заводско DRL – за съжаление трябва да се сменя не само софтуер, а и хардуер (ЕКУ) – в нета имаше теми как да се спре този ДРЛ, но не и как да се сложи на европейските.
3. Винаги включени - ако оставя лоста на положение ON светват когато дам на контакт, при изкл. се гасят, но остават габаритите - много негативи, но основното - значително съкращаване на живота на ксенона (често карам на къси градски разстояния) и на AFS, таблото и навигацията са в нощем режим, всички други крушки светят, разхода на последно място също е по-висок.
Особено много ме дразни пръскането върху фаровете, когато си мия стъклото.
4. Тиксо върху датчика - всички изброени недостатъци, плюс това с климатика
5. Модули свързани с рязане на кабели и слагане на релета дори не съм и помислял (въпреки че идеята за дългите на процент ми харесва)
6. Фаровете за мъгла - при мен са с лупи (прожекторни) и дори да сменя крушките с диодни едва ли ще мине пред органа на реда
7. Смяна на фаровете - също не съм и помислял - няма никакъв избор на качествени фарове с вградени дневни светлини и единствено преправяне на оригиналните би свършило работа - никакъв шанс да сложа ауди лента или ангелски очи.
Затова стигнах до доста спорното от естетична гледна точка решение – никак не исках да преправям фасона на колата, но това ми се стори най-лесно и приемливо.
Взех диодни светлини (8 диода общо 6 W) с размери 21cm x 1.5cm x 1.5cm, с лупичка пред всеки диод, с алуминиев корпус (за охлаждане) боядисан в черно. Вързах ги към кутията с бушоните (измерих къде има ток при контакт и няма при изключване) и сега светят винаги когато съм на контакт – дори и да са включени други фарове (това бях направил при авенсис-а да гаснат).
Светят доста силно (на една от снимките са светнати заедно с късите) - да се надявам, че ще отбият номера.
Сложих ги с двойно лепящото тиксо с което дойдоха в един от отворите на решетката, така че да са на около 3-4 см навътре (не исках да се натрапват, когато не светят).
Ето малко снимки и не ме съдете че съм съсипал муцуната на колата с тип PK тунинг (и без това доста ме беше яд че не мога другояче).
П.П.: Най-хубавото – мога да ги сваля за 2 минути без да променям нищо по колата.
Re: Дневни светлини
Руди на мен ми изглеждат много добре, изобщо не се натрапват Вижте аз какво взех http://www.ebay.co.uk/itm/310398403649? ... 1497.l2649 в комплект с това http://www.ebay.co.uk/itm/270929531647? ... 1497.l2649. за IGN вече се насочих от къде да взема в двиг. отсек от една от кутиите с предпазители , само се чудя жълтия кабел т.е. плюса от късите, който дава сигнал на релето и то изключва ДРЛа, дали мога да го взема от един от двата фара примерно, демек оголвам леко кабела и се вързвам към него, става ли така?Сори за тъпия въпрос но не разбирам твърде много от жици .
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
На моя авенсис беше взето точно от кабела на габаритите - ако светнеш габаритите гасиш ДРЛ.jerryes написа:дали мога да го взема от един от двата фара примерно, демек оголвам леко кабела и се вързвам към него, става ли така?Сори за тъпия въпрос но не разбирам твърде много от жици .
Re: Дневни светлини
Добре, следващ тъп въпрос като пусна късите или дългите, габаритите светят ли? Тоест ако го вържа към габарит, ДРЛ е изгасен при всяко едно положение на включени фарове така ли? Ако е така, това ме устройва идеално..Rudy написа:На моя авенсис беше взето точно от кабела на габаритите - ако светнеш габаритите гасиш ДРЛ.jerryes написа:дали мога да го взема от един от двата фара примерно, демек оголвам леко кабела и се вързвам към него, става ли така?Сори за тъпия въпрос но не разбирам твърде много от жици .
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дневни светлини
Днес правихме късите светлини на един 25г мерцесес SL50(май), голямо търсене на кабели падна biggrin.gif Но все пак стана. Като тръгне да зарежда алтернатора и светват. Загасват като изгасиш колата.
Re: Дневни светлини
Rudy, така както си направил светлините на мен ми изглеждат много добре (нищо общо с РК тунинг), но дали с тези диоди няма да имаш проблеми с куките? С други думи-дали може да се кара с такива диоди и те да се водят дневни светлини? Въпроса ми е към всички съфорумници.
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
1. Да, 2. да, 3 - чудесноjerryes написа:Добре, следващ тъп въпрос като пусна късите или дългите, габаритите светят ли? Тоест ако го вържа към габарит, ДРЛ е изгасен при всяко едно положение на включени фарове така ли? Ако е така, това ме устройва идеално..
Re: Дневни светлини
и аз това се чудех.. Не съм сигурен , но мисля че в закона е написано че ако ДРЛ не е монтиран заводски, отпред на стъкълцето трябва да има Е4 и 00RL 87R маркировки за да е легален. Затова търсих да купя точно с такава маркировка.gogata_vz написа:Rudy, така както си направил светлините на мен ми изглеждат много добре (нищо общо с РК тунинг), но дали с тези диоди няма да имаш проблеми с куките? С други думи-дали може да се кара с такива диоди и те да се водят дневни светлини? Въпроса ми е към всички съфорумници.
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Като се изключи момента с липса на маркировка E4 (който в други страни би бил основен), не би трябвало да е проблем - има доста нови модели от различни марки на които дневните светлини са отделно, но не са маркирани , щото няма къде - точно като тези. Ма ключовата дума е "не би трябвало". Сега ще пробвам и ще пиша ако има проблеми.gogata_vz написа:но дали с тези диоди няма да имаш проблеми с куките? С други думи-дали може да се кара с такива диоди и те да се водят дневни светлини? Въпроса ми е към всички съфорумници.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дневни светлини
Това с E4 няма как да е вярно. E-Mark е еквивалента на CE при автомобилните компоненти за предварително вграждане или допълнително (тогава не е задължителен за всички компоненти). Макркировката E4 (е4 трябва д ае вярното) означава че съответният компонент има сертификация на територията на ЕС, а 4 е кода на страната издала сертификата. Какво означават останалите числа не знам. До колкото всички страни в ЕС са равнопоставени, няма как е4 да е задължителноjerryes написа:отпред на стъкълцето трябва да има Е4 и 00RL 87R маркировки за да е легален. Затова търсих да купя точно с такава маркировка.
http://www.ce-mag.com/archive/03/ARG/jarvis.html Малко инфо
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: t28 и 8 госта