Гарнитура на цилиндровата глава
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Яну 2005 17:23
Гарнитура на цилиндровата глава
Здравейте фенове! То регистрацията се оказа много лесна работа! biggrin.gif
Искам да ви попитам има ли начин да се спре малък теч на охладителна течност към вътрешността на двигателя (имам предвид цилиндрите) , без да се отваря двигателя и сменя гарнитурата на главата. Проблемът не е сериозен засега - нямам загуба на мощност, не изгаря много антифриз, не загрява над нормата, но имам бял налеп по вътрешната страна на капачката на маслоналивния отвор и малко бял дим от ауспуха.
Че е за смяна гарнитурата за смяна е , но ми се иска да знам дали няма и друг начин за действие при такива малки дефекти.
И дали имате идея , къде освен в ТМ Ауто биха ми сменили гарнитурата и шлайфали главата качествено , и разбира се да могат да сглобят двигателя без да им останат излишни части...
От София съм , двигателя е 3S-FE , 2 литра, 16 V.
Благодаря и успех на всички !!!
Искам да ви попитам има ли начин да се спре малък теч на охладителна течност към вътрешността на двигателя (имам предвид цилиндрите) , без да се отваря двигателя и сменя гарнитурата на главата. Проблемът не е сериозен засега - нямам загуба на мощност, не изгаря много антифриз, не загрява над нормата, но имам бял налеп по вътрешната страна на капачката на маслоналивния отвор и малко бял дим от ауспуха.
Че е за смяна гарнитурата за смяна е , но ми се иска да знам дали няма и друг начин за действие при такива малки дефекти.
И дали имате идея , къде освен в ТМ Ауто биха ми сменили гарнитурата и шлайфали главата качествено , и разбира се да могат да сглобят двигателя без да им останат излишни части...
От София съм , двигателя е 3S-FE , 2 литра, 16 V.
Благодаря и успех на всички !!!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Яну 2005 17:23
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Яну 2005 17:23
Нямам познати монтьори за такъв ремонт , на които да им имам доверие и затова помолих за някакави препоръки - сервиз или майстор . Този двигател е малко сложен за обслужване. В ТМ Ауто ми искат около 500 лв само за труд .Ще съм благодарен да ми кажете нещо по въпроса.bad_dog написа:НЕ КАРАЙ КОЛАТА ТАКА!!!
Това е евтин ремонт. Почти във всеки сервиз, където не са ИДИОТИ ще го направят. Ако имаш познати, на които имаш доверие и знаеш как работят не виждам причина за притеснение. Не чакай да издуха водата, за да я оправиш.
Thanks !!!
Ami az naskoro go chetoh v niakuv amerikanski forum na toyota tozi problem i tova beshe otgovora na mehanica tam! Che kato se kara kasi razstoyania tova nesto bialoto se poluchava pod kapachkata i ne traibva da te pritesniava mnogo! Ne sum siguren dali e ot camoto maslo ili benzina koyto vliza vatre no kaza che se poluchava ot kasite razstoyania! izchakai i drugite mehanici kato punky tuka ad si kazhat mnenieto shtoto az ne sum mehanic no prosto ti kazvam kakvo chetoh naskorohristo_had написа:Не съм съвсем сигурен , че е антифриз , но какво друго може да е бялото под капачката ... Колата я карам на малки разстояния ежедневно , но си загрява до средата и стрелката не мърда от там .
znaci tva beshe v foruma na toyota v www.about.com ne mi se tarsi sega tocno shtoto tma ca dosta no eto nesto nadiavam se razbirash angliiski biggrin.gif
Some symptoms of possible head gasket failure are:
White smoke from the tailpipe (caused by steam)
Engine running problem, like an engine misfire
Water in the engine oil or oil in the radiator
Coolant loss with no external signs
Overheating
Ako imas niakoy ot tia symptomi togava mozhe ad ti e garniturata
Some symptoms of possible head gasket failure are:
White smoke from the tailpipe (caused by steam)
Engine running problem, like an engine misfire
Water in the engine oil or oil in the radiator
Coolant loss with no external signs
Overheating
Ako imas niakoy ot tia symptomi togava mozhe ad ti e garniturata
az puk sum siguren che e antifriz, i naistina, vzemi oshte utre edna garnitura, i zakarai kolata da ti ya smenyat. lesen i burz remont, ne zabravyai da si smenish i angrenzaniyat remuk, nov filtur, i maslo sushto sa zadulzitelni.hristo_had написа:Не съм съвсем сигурен , че е антифриз , но какво друго може да е бялото под капачката ... Колата я карам на малки разстояния ежедневно , но си загрява до средата и стрелката не мърда от там .
uspehi,
punky
Ami spored men susto si e ot condensaciata i shtom i altezza smiata taka a toy si e toyota mehanik znaci ima goliama veroyatnost da e tova! Parvoto obache koeto mozhe da napravis ako se pritesniavash vseoste i imas samnenie e test za naliagane v systemata i ako ima nesto to shte pokazhe che ima tech! Po dobre tova otkolkoto da smenias nesto koeto ne e nuzno! Za service ti preporuchvam TANY tova e zad kat darvenica malko sled mosta i serviza na Citroen! spri tam na Petrol i pitay kade e i shte tikazhat! Imat moderno oborudvane varshat si rabotata i ne e skapo- pone tova e moeto mnenie za tiah! No pak ti kazvam ne se korkay horata kato se izkorkat i im go nabutvay yako taka da se kazhe Tia ot TM auto vmesto da ti iskat 500lv za raboa i te ne znayat za kvo po dobre pone edin test za naliagane da ti biaha kazali da napravis
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Яну 2005 17:23
Благодаря на всички за отговорите !!!
Това под капачката ми много прилича на снимката дето я е постнал ALTEZZA. Обаче се чудя , защо да има конденз в двигателя , като е херметичен и не го карам с вода , а с бензин ( поне така ми казват на бензиностанциите ). От къде се взима този конденз ?
От друга страна има макар и много минимален разход на антифриз , т.е. и с punkara съм съгласен. Така, че може би да взема да подходя по-сериозно по въпроса с диагностиката и да взема да се подготвя за смяна на гарнитурата ,че и без това на километража на колата пише
201 500 км.
Благодаря и успехи !!!
Това под капачката ми много прилича на снимката дето я е постнал ALTEZZA. Обаче се чудя , защо да има конденз в двигателя , като е херметичен и не го карам с вода , а с бензин ( поне така ми казват на бензиностанциите ). От къде се взима този конденз ?
От друга страна има макар и много минимален разход на антифриз , т.е. и с punkara съм съгласен. Така, че може би да взема да подходя по-сериозно по въпроса с диагностиката и да взема да се подготвя за смяна на гарнитурата ,че и без това на километража на колата пише
201 500 км.
Благодаря и успехи !!!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Да, но тогава и самото масло ще е 'пресечено'.jamie написа:(обаче "майонеза" може да се получи и при пробила гарнитура на главата и смесване на антифриз с масло!).
Ако единствените симптоми, които притесняват колегата са белия пушек на студено и 'майонезата' по капачката, то това си е съвсем нормално, ако колата се кара на къси разстояния през зимата. Ако обаче има и други проблеми - следи от масло в антифриза, следи от антифриз в маслото, 'надува' маркучите, няма мощност, намалена компресия на някой цилиндър, бял пушек дори при загрял двигател - тогава си е за смяна на гарнитура и/или евентуално шлайфане на главата. При всички положения един детайлен преглед на симптомите и определяне на диагнозата ще струва по-малко от 'директно смяна на гарнитурата', което за Пънки и тези дето си правят сами колите е 'половин час работа', но за другите си е пари и загуба на нерви с калпави сервизи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 7 госта